Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (15)Документи про Рівненщину (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Біологія -- Методика викладання<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-31 
1.

Неведомська Є. Методика вивчення черепних нервів/Є. Неведомська, Л. Макаренко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.2-5
2.

Ягенська Г. Урізноманітнення завдань як засіб реалізації компетентнісного підходу до навчання біології/Г. Ягенська // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.13-20
3.

Ващенко Л. Підручники біології очима експертів і старшокласників/Л. Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.33-38
4.

Позднякова Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології/Т. Позднякова, В. Тимчина // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.67-75
5.

Козленко О. Проектно-рольова гра з біології як форма реалізації наскрізної змістової лінії "Підприємливість та фінансова грамотність"/О. Козленко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №2.-С.11-19.
6.

Шелудченко О. Білки: структурна організація та основні функції : інтегрований урок у 9 класі/О. Шелудченко, О. Усік, А. Дудар // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №2.-С.31-34.
7.

Лазарева І. Мова і мовлення. Фізіологічні основи мовлення : бінарний урок : біологія та українська мова/І. Лазарева, П. Накурда // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №2.-С.34-39.
8.

Коршевнюк Т. Наскрізні змістові лінії в курсі біології основної школи. "Громадянська відповідальність"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №3.-С.9-12
9.

Матяш Н. Особливості вивчення біології у 2018/2019 навчальному році/Н. Матяш , Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №4.-С.2-6
10.

Діска К. Шкільний квест за темою "Травлення" : 8 клас/К. Діска // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №4.-С.31-32
11.

Матяш Н. Реалізація змістової лінії "Здоров’я і безпека" в навчанні учнів біології людини/Н. Матяш // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №5.-С.26-29
12.

Матяш Н. Реалізація наскрізної змістової лінії "Екологічна безпека і сталий розвиток" у навчанні біології/Н. Матяш // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.8-13
13.

Мільченко С. Дидактичні ігри на уроках біології/С. Мільченко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.20-27
14.

Дерев’янко Ю. Тема уроку: "Рефлекторна природа діяльності нервової системи"/Ю. Дерев’янко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.27-31
15.

Сергієнко С. Тема уроку: "Внутрішня будова стебла"/С. Сергієнко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.32-33
16.

Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.175-179
17.

Позднякова Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології/Т. Позднякова, В. Тимчина // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 1.-С.49-54
18.

Позднякова Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології/Т. Позднякова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 1.-С.36-42
19.

Сорока В. Урок - не ролик на Youtube: подивився і пішов/В. Сорока // Освіта України. -К, 2020,N № 49.-С.10-11
20.

Пилипенко Н. Застосування елемнтів STEM-освіти на уроках біології та пиродознавства як засіб формування критичного мислення учнів/Н. Пилипенко, С. Рудишин // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 2.-С.15-26
21.

Фесенко Г. Люба оку синиця чубата. Про птаха року-2021/Г. Фесенко // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 2.-С.44-47
22.

Коршевнюк Т. Навчальна програма курсу за вибором "Вибрані питання шкільного курсу біології. 11 клас"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 3.-С.22-25
23.

Коненко В. Фундаментальні властивості живого: самовідтворення, самооновлення й самоорганізація. Гомеостаз та механізми його підтримання/В. Коненко, С. Рудишин // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 3.-С.33-36
24.

Сорока В. "Якщо стукатимете - двері обов’язково відчинять"/В. Сорока // Освіта України. -К, 2021,N № 44.-С.8-9
25.

Коршевнюк Т. Біологія в завданнях: Тема "Біорізноманіття"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 4.-С.25-35
26.

Рудишин С. Негативний вплив на обмін речовин алкоголю, тютюну та наркотичних речовин/С. Рудишин, Т. Середа // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 4.-С.36-37
27.

Коршевнюк Т. Біологія в завданнях: Тема "Екологія. Сталий розвиток і раціональне природокористування"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.7-13
28.

Іщенко О. Урок на тему: "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань"/О. Іщенко // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 2.-С.12-25
29.

Позднякова Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти/Т. Позднякова, Н. Харченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 1.-С.31-39
30.

Позднякова Т. Використання онлайн-дошки padlet на уроках біології в закладах загальної середньої освіти/Т. Позднякова, Н. Харченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2023,N № 2.-С.55-63
 1-30    31-31