Поисковый запрос: (<.>S=Біологія -- Методика викладання<.>) |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Позднякова Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології/Т. Позднякова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 1.-С.36-42
|
>2.
| Шелудченко О. Білки: структурна організація та основні функції : інтегрований урок у 9 класі/О. Шелудченко, О. Усік, А. Дудар // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №2.-С.31-34.
|
>3.
| Коршевнюк Т. Біологія в завданнях: Тема "Біорізноманіття"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 4.-С.25-35
|
>4.
| Коршевнюк Т. Біологія в завданнях: Тема "Екологія. Сталий розвиток і раціональне природокористування"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.7-13
|
>5.
| Позднякова Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти/Т. Позднякова, Н. Харченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 1.-С.31-39
|
>6.
| Позднякова Т. Використання онлайн-дошки padlet на уроках біології в закладах загальної середньої освіти/Т. Позднякова, Н. Харченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2023,N № 2.-С.55-63
|
>7.
| Позднякова Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології/Т. Позднякова, В. Тимчина // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.67-75
|
>8.
| Мільченко С. Дидактичні ігри на уроках біології/С. Мільченко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.20-27
|
>9.
| Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.175-179
|
>10.
| Пилипенко Н. Застосування елемнтів STEM-освіти на уроках біології та пиродознавства як засіб формування критичного мислення учнів/Н. Пилипенко, С. Рудишин // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 2.-С.15-26
|
>11.
| Фесенко Г. Люба оку синиця чубата. Про птаха року-2021/Г. Фесенко // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 2.-С.44-47
|
>12.
| Неведомська Є. Методика вивчення черепних нервів/Є. Неведомська, Л. Макаренко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.2-5
|
>13.
| Лазарева І. Мова і мовлення. Фізіологічні основи мовлення : бінарний урок : біологія та українська мова/І. Лазарева, П. Накурда // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №2.-С.34-39.
|
>14.
| Коршевнюк Т. Навчальна програма курсу за вибором "Вибрані питання шкільного курсу біології. 11 клас"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 3.-С.22-25
|
>15.
| Коршевнюк Т. Наскрізні змістові лінії в курсі біології основної школи. "Громадянська відповідальність"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №3.-С.9-12
|
>16.
| Рудишин С. Негативний вплив на обмін речовин алкоголю, тютюну та наркотичних речовин/С. Рудишин, Т. Середа // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 4.-С.36-37
|
>17.
| Матяш Н. Особливості вивчення біології у 2018/2019 навчальному році/Н. Матяш , Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №4.-С.2-6
|
>18.
| Ващенко Л. Підручники біології очима експертів і старшокласників/Л. Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.33-38
|
>19.
| Козленко О. Проектно-рольова гра з біології як форма реалізації наскрізної змістової лінії "Підприємливість та фінансова грамотність"/О. Козленко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №2.-С.11-19.
|
>20.
| Матяш Н. Реалізація змістової лінії "Здоров’я і безпека" в навчанні учнів біології людини/Н. Матяш // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №5.-С.26-29
|
>21.
| Новицька М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання біології у фармацевтичному коледжі/М. Новицька, І. Стельмах // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2024,N № 1.-С.45-50
|
>22.
| Матяш Н. Реалізація наскрізної змістової лінії "Екологічна безпека і сталий розвиток" у навчанні біології/Н. Матяш // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.8-13
|
>23.
| Позднякова Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології/Т. Позднякова, В. Тимчина // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 1.-С.49-54
|
>24.
| Сергієнко С. Тема уроку: "Внутрішня будова стебла"/С. Сергієнко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.32-33
|
>25.
| Дерев’янко Ю. Тема уроку: "Рефлекторна природа діяльності нервової системи"/Ю. Дерев’янко // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №6.-С.27-31
|
>26.
| Ягенська Г. Урізноманітнення завдань як засіб реалізації компетентнісного підходу до навчання біології/Г. Ягенська // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.13-20
|
>27.
| Сорока В. Урок - не ролик на Youtube: подивився і пішов/В. Сорока // Освіта України. -К, 2020,N № 49.-С.10-11
|
>28.
| Іщенко О. Урок на тему: "Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань"/О. Іщенко // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 2.-С.12-25
|
>29.
| Коненко В. Фундаментальні властивості живого: самовідтворення, самооновлення й самоорганізація. Гомеостаз та механізми його підтримання/В. Коненко, С. Рудишин // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 3.-С.33-36
|
>30.
| Діска К. Шкільний квест за темою "Травлення" : 8 клас/К. Діска // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №4.-С.31-32
|
|
|