Поисковый запрос: (<.>K=STEM<.>) |
Общее количество найденных документов : 71
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Сорока В. Школярі? Користувачі, які вже здатні програмувати!/В. Сорока // Освіта України. -К, 2022,N № 13.-С.12-13
|
>2.
| Географія та економіка в рідній школі - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Фізика та астрономія в рідній школі - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Кух А. Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти/А. Кух // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.45-48
|
>5.
| Христич А. М. STEM - урок "Живий океан" у курсі "Загальна географія", 6 клас/А. М. Христич // Географія та економіка в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.10-12
|
>6.
| Нова педагогічна думка - 2022г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Крока Т. Організація stem-дослідження на прикладі теоретичного пошуку економіко-технічних характеристик малої гідроелектростанції/Т. Крока, А. Рибалко, О. Рибалко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.31-40
|
>8.
| Рідна школа - 2021г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Пустовіт Г. Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини/Г. Пустовіт, Я. Сивохоп // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 1.-С.42-48
|
>10.
| Нова педагогічна думка - 2021г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Пилипенко Н. Застосування елемнтів STEM-освіти на уроках біології та пиродознавства як засіб формування критичного мислення учнів/Н. Пилипенко, С. Рудишин // Біологія і хімія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 2.-С.15-26
|
>12.
| Сорока В. Уроки, на яких не буває тихо/В. Сорока // Освіта України. -К, 2021,N № 20.-С.12-13
|
>13.
| Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) до 2027 року : розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 січ. 2021 р. № 131-р // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2021,N № 39/26 лют./.-С.14
|
>14.
| Урядовий кур’єр - 2021г.,N 39/26 лют./ (Введено оглавление)
|
>15.
| Юркова О. У Вараші діє шкільний STEM - центр/О. Юркова // Голос України. -Київ, 2021,N № 58/30 берез/.-С.13
|
>16.
| Голос України - 2021г.,N 58/30 берез/ (Введено оглавление)
|
>17.
| Нова педагогічна думка - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Марченко О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти/О. Марченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 2.-С.59-63
|
>19.
| Сорока В. "Якщо стукатимете - двері обов’язково відчинять"/В. Сорока // Освіта України. -К, 2021,N № 44.-С.8-9
|
>20.
| Короденко М. Учитель - у кожному з нас : Український серпневий форум "Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху"/М. Короденко // Освіта України. -К, 2021,N № 34.-С.8-9
|
|
|