Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>) |
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
|
Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2017г.,N 3 Интересные статьи : Задорожна-Княгницька Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.3-7) Захарченко Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу/ Ю. Захарченко (стр.7-10) Ненько Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту/ Ю. Ненько (стр.10-14) Толочко С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. Толочко (стр.14-17) Удовиченко І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи/ І. Удовиченко (стр.18-21) Шацька Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти/ Н. Шацька (стр.22-24) Динько В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації/ В. Динько (стр.25-27) Калінська О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу/ О. Калінська (стр.28-30) Юденкова О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій/ О. Юденкова (стр.31-34) Нуржинська А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності/ А. Нуржинська (стр.35-38) Бронзенко Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури/ Т. Бронзенко (стр.39-42) Вовчаста Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту/ Н. Вовчаста (стр.42-44) Мелешко Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема/ Л. Мелешко (стр.45-48) Ковтонюк Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.49-51) Драшко О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання/ О. Драшко (стр.52-55) Кудря О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання/ О. Кудря (стр.55-58) Сліпчишин Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій/ Л. Сліпчишин (стр.59-62) Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств (стр.63-65) Криштанович С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту/ С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян (стр.65-70) Оксенюк І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди/ І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян (стр.71-73) Бухальська С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів/ С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян (стр.74-78) Халемендик Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності/ Н. Халемендик ; О. Калустьян (стр.78-80) Калустьян О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень/ О. Калустьян (стр.81-85) Интересные статьи : Найти похожие
|
>2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Нуржинська А.
Заглавие : Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2017. - №3. - С. 35-38 (Шифр Н14/2017/3)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Професійна Засоби масової інформації фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підхід інтегративний--самореалізація професійна
Найти похожие
|
>3.
|
Заглавие журнала :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2017г.,N 4 Интересные статьи : Бездрабко В. В. Історичне документознавство в Україні: сучасний стан і перспективи/ В. В. Бездрабко (стр.4-23) Шевченко О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження системи документаційного забезпечення торговельної галузі України/ О. В. Шевченко (стр.24-31) Збанацька О. М. Документна евристика як наука/ О. М. Збанацька (стр.31-36) Стронська Н. Т. Електронна бібліотека як структурна частина інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" : постановка проблеми/ Н. Т. Стронська (стр.37-43) Тєвікова О. В. Бібліотеки як соціальні інститути в українському суспільстві періоду 1953-1964 рр. (на матеріалах Державного архіву Полтавської області)/ О. В. Тєвікова (стр.43-50) Єрмолаєва Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі/ Г. А. Єрмолаєва (стр.51-56) Прокопенко Л. С. Ретроспективна національна бібліографія Швеції: 17-21 ст./ Л. С. Прокопенко (стр.57-63) Островська О. М. Аналіз зарубіжного досвіду створення сайтів військових бібліотек/ О. М. Островська (стр.64-71) Комова М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище/ М. В. Комова (стр.72-80) Яценко С. С. Сучасна концепція ділової комунікації/ С. С. Яценко (стр.81-86) Ісаєнко О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання/ О. О. Ісаєнко (стр.86-91) Сошинська В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи/ В. Є. Сошинська (стр.92-96) Зацерківна М. О. Специфіка відносин вишів з основними контактними групами/ М. О. Зацерківна (стр.97-103) Варцаба Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні/ Н. В. Варцаба (стр.104-109) Интересные статьи : Найти похожие
|
>4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Заглавие : Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 16-21 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметные рубрики: Комунікація фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--pr--tv--преса--радіо--інтернет
Найти похожие
|
>5.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Штепа А.
Заглавие : От слайда к слову или как выступить єффективно
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 22-25 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметные рубрики: Комунікація фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--pr--виступи--публіка--презентації
Найти похожие
|
>6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Марк Рітсон
Заглавие : RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 30-32 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметные рубрики: Комунікація фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--pr--змі--споживачі
Найти похожие
|
>7.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Шинкаренко Н.
Заглавие : Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 33-37 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметные рубрики: Комунікація фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--pr--інтернет--масштаб виставки--персоналізація--контакти
Найти похожие
|
>8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Заглавие : В борьбе за Украину без сексизма
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2017. - №5/6. - С. 38-41 (Шифр М3/2017/5/6)
Предметные рубрики: Комунікація фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--pr--акції--знищення особистості
Найти похожие
|
>9.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Варцаба Н. В.
Заглавие : Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні
Место публикации : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - Київ, 2017. - №4. - С. 104-109 (Шифр Б13/2017/4)
Предметные рубрики: Культура України Паблик рілейшнз фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): pr-стратегії--інструментарій pr--культурна політика
Найти похожие
|
>10.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Заглавие : Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - №1. - С. 42-44 (Шифр М3/2018/1)
Предметные рубрики: Комунікація фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сервіси маркетингові--реклама--pr
Найти похожие
|
>11.
|
Заглавие журнала :Маркетинг и реклама -2018г.,N 4 Интересные статьи : Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.9-23) Деревянко Е. Репутация: реальность и спекуляции/ Е. Деревянко ; Т. Попова (стр.24-26) Попова Т. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов/ Т. Попова ; Л. Загнитко (стр.27-29) Загнитко Л. Продуманная репутация - действенный инструмент для развития и процвктания компании/ Л. Загнитко ; А. Шевченко (стр.30-32) Шевченко А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией/ А. Шевченко ; А. Ширина (стр.34-35) Ширина А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании/ А. Ширина ; А. Степанова (стр.36-37) Степанова А. Репутация бизнеса - ключевое конкурентное преимущество/ А. Степанова ; М. Білявський (стр.38-39) Білявський М. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізовувати системний підхід/ М. Білявський (стр.40-41) Интересные статьи : Найти похожие
|
>12.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Заглавие : Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов)
Место публикации : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2018. - №4. - С. 9-23 (Шифр М6/2018/4)
Предметные рубрики: Маркетинг-- Економіка підприємства фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): опитування
Найти похожие
|
>13.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Шевченко А.
Заглавие : Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией
Место публикации : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2018. - №4. - С. 34-35 (Шифр М6/2018/4)
Предметные рубрики: Маркетинг-- Ринок продукції Аннотация: засоби масової комунікації
Найти похожие
|
>14.
|
Заглавие журнала :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2018г.,N 1 Интересные статьи : Про затвердження Порядку формування Переліку наукових фахових видань України : наказ Міністерства освіти і науки України № 32 від 15.01.2018 (стр.6-10) Комова М. В. Документальна реконструкція як різновид наукового ретростпективного моделювання/ М. В. Комова (стр.11-19) Тур О. М. Термінологічна діяльність ISO/TC 37 LANGUAGE AND TERMINOLOGY/ О. М. Тур (стр.19-25) Філіппова Н. П. Система медичної документації України в структурі галузевого документознавства М. С. Слорбодяника/ Н. П. Філіппова (стр.26-34) Ржеуський А. В. Інноваційні підходи до бібліотечного обслуговування користувачів електронними книгами/ А. В. Ржеуський (стр.35-42) Стронська Н. Т. Електронна бібліотека в контексті інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах"/ Н. Т. Стронська (стр.43-49) Сидоренко Т. В. Трансформація культурно-дозвіллєвої діяльності публічних бібліотек півдня України 90-х років ХХ ст./ Т. В. Сидоренко (стр.50-57) Палеха Ю. І. Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі/ Ю. І. Палеха (стр.58-66) Верезомська І. Г. Соціальні комунікації в готельно-ресторанній справі/ І. Г. Верезомська (стр.66-71) Зацерківна М. О. Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери/ М. О. Зацерківна (стр.72-79) Попадюк Н. І. Видавнича діяльність польського "Towarzystwa naukowego" У Львові (за матеріалами фондів Львівської національної наукової бібліотеки України імені Василя Стефаника)/ Н. І. Попадюк (стр.80-89) Подоляка Н. С. Харківське кооперативне виавництво "Рух" в документах Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України/ Н. С. Подоляка (стр.90-97) Тишкевич К. І. Компаративний аналіз видань бібліотек України для юнацтва у період соціальних трансформацій/ К. І. Тишкевич (стр.97-103) Добровольська В. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності органів управління культурою у сфері розвитку культурного простору України/ В. В. Добровольська (стр.104-115) Горова С. В. Новітні інформаційні технології в суспільних та культурних процесах сучасної України/ С. В. Горова (стр.116-120) Интересные статьи : Найти похожие
|
>15.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Зацерківна М. О.
Заглавие : Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери
Место публикации : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - Київ, 2018. - № 1. - С. 72-79 (Шифр Б13/2018/1)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Нові технології фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вищі навчальні заклади--імідж
Найти похожие
|
>16.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Огиенко Е.
Заглавие : Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать
Место публикации : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2018. - №4. - С. 42-43 (Шифр М6/2018/4)
Предметные рубрики: Маркетинг послуг фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): pr-діяльність--клієнт--pr-інструменти
Найти похожие
|
>17.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Мартынова Н.
Заглавие : Управление репутацией - это непрерывный процесс
Место публикации : Маркетинг и реклама: професиональный. - К, 2018. - №4. - С. 44-45 (Шифр М6/2018/4)
Предметные рубрики: Менеджмент-- Управлінські технології фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): клієнт--pr-стратегія
Найти похожие
|
>18.
|
Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 3 Интересные статьи : Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/ О. Бучинська (стр.5-12) Басулто Ж. Тренды социальных медиа 2018/ Ж. Басулто (стр.13-18) Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS (стр.23-25) Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6 (стр.26-27) Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/ Ю. Щирін (стр.28-30) Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року (стр.32-35) На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці (стр.41-45) Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії/ О. Зозульов (стр.47-54) Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті (стр.55) Максименко О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання/ О. Максименко (стр.56-59) Стариков С. Тренінги Української асоціації маркетингу/ С. Стариков (стр.60-62) Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами (стр.66-69) Интересные статьи : Найти похожие
|
>19.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Бучинська О.
Заглавие : Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 3. - С. 5-12 (Шифр М3/2018/3)
Предметные рубрики: Маркетинг послуг фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікації--реклама--pr
Найти похожие
|
>20.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Басулто Ж.
Заглавие : Тренды социальных медиа 2018
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 3. - С. 13-18 (Шифр М3/2018/3)
Предметные рубрики: Маркетинг послуг-- Інтернет фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікації--реклама--pr--медіа
Найти похожие
|
|
|