Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Документи про Рівненщину (1)Книги іноземними мовами (3)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>)
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-42 
1.


   
    Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 4-5

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама професійна -- недискримінаційна -- креативна
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Мусієнко, М.
    Вплив бактеріальних ізоляторів Dacillus subtils 537/Б1 на лектинову активність проростків пшениці озимої, уражених збудником очкової плямистості [Текст] / М. Мусієнко // Вісник аграрної науки : науково-теоретичний. - 2018. - № 10. - С. 27-34

Рубрики: Рослинництво--Зернові

фывфывфыв:
PR-білки -- живлення мінеральні -- захист рослин
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Сміллі, Е.
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні
Доп.точки доступа:
Давліканова, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Лилик, І.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 6-14

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бучинська, О.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Мартынова, Н.
    Управление репутацией - это непрерывный процесс [Текст] / Н. Мартынова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 44-45

Рубрики: Менеджмент--Управлінські технології

фывфывфыв:
клієнт -- PR-стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 41-45

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- комунікації -- компанії
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Басулто, Ж.
    Тренды социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулто // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 13-18

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR -- медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Стельмахова, О.
    Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / О. Стельмахова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 53-54
Рец. на Стельмахова О. . Піаритись не можна зупинитись / О. Стельмахова. - К. : Вид-во Ліра, 2019.


Рубрики: Паблик рілейшнз

фывфывфыв:
РИНОК PR -- ЗМІ -- робота піарника
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Новикова, З.
    PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Бондарчук, Я.
    Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова [Текст] / Я. Бондарчук // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика . - 2020. - № 4. - С. 14-16

Рубрики: Маркетинг бібліотечний

фывфывфыв:
презентацїі ресурсів -- генерація сучасних PR ідей -- практичний досвід
Доп.точки доступа:
Наукова бібліотека Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова \о ней\

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Лазебник, М.
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 12-18

Рубрики: Реклама--Маркетинг

   Комунікація


фывфывфыв:
рекламний Медіа ринок -- Digital реклама -- ринок маркетингових сервісів -- оцінка об’ємів ринку PR послуг
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Хобта, С.
    Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 42-46

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- нерівність гендерна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Бучинська, О.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Варцаба, Н. В.
    Розвиток PR у сфері культури: до історіографії питання [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 118-126

Рубрики: Паблик рілейшнз

   Культура масова


фывфывфыв:
пропаганда -- PR-діяльність
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    В борьбе за Украину без сексизма [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 38-41

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- акції -- знищення особистості
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Шинкаренко, Н.
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 42-44

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
сервіси маркетингові -- реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Варцаба, Н. В.
    Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 104-109

Рубрики: Культура України

   Паблик рілейшнз


фывфывфыв:
PR-стратегії -- інструментарій PR -- культурна політика
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-42