Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Документи про Рівненщину (1)Книги іноземними мовами (3)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>)
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-42 
1.


    Шинкаренко, Н.
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Марк, Рітсон
    RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років [Текст] / Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 30-32

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЗМІ -- споживачі
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Варцаба, Н. В.
    Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 104-109

Рубрики: Культура України

   Паблик рілейшнз


фывфывфыв:
PR-стратегії -- інструментарій PR -- культурна політика
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    В борьбе за Украину без сексизма [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 38-41

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- акції -- знищення особистості
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Штепа, А.
    От слайда к слову или как выступить єффективно [Текст] / А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 22-25

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- виступи -- публіка -- презентації
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Нуржинська, А.
    Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності [Текст] / А. Нуржинська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 35-38

Рубрики: Вища освіта--Професійна

   Засоби масової інформації


фывфывфыв:
підхід інтегративний -- самореалізація професійна
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2017/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017г. № 3
Содержание:
Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7
Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10
Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14
Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17
Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21
Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24
Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27
Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30
Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34
Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38
Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42
Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44
Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48
Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51
Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55
Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58
Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62
Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65
Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70
Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73
Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78
Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80
Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


   
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 16-21

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- TV -- преса -- радіо -- інтернет
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Б13/2017/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текстььь] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Выходит ежеквартально
2017г. № 4
Содержание:
Бездрабко, В. В. Історичне документознавство в Україні: сучасний стан і перспективи / В. В. Бездрабко. - С.4-23
Шевченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження системи документаційного забезпечення торговельної галузі України / О. В. Шевченко. - С.24-31
Збанацька, О. М. Документна евристика як наука / О. М. Збанацька. - С.31-36
Стронська, Н. Т. Електронна бібліотека як структурна частина інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" : постановка проблеми / Н. Т. Стронська. - С.37-43
Тєвікова, О. В. Бібліотеки як соціальні інститути в українському суспільстві періоду 1953-1964 рр. (на матеріалах Державного архіву Полтавської області) / О. В. Тєвікова. - С.43-50
Єрмолаєва, Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі / Г. А. Єрмолаєва. - С.51-56
Прокопенко, Л. С. Ретроспективна національна бібліографія Швеції: 17-21 ст. / Л. С. Прокопенко. - С.57-63
Островська, О. М. Аналіз зарубіжного досвіду створення сайтів військових бібліотек / О. М. Островська. - С.64-71
Комова, М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище / М. В. Комова. - С.72-80
Яценко, С. С. Сучасна концепція ділової комунікації / С. С. Яценко. - С.81-86
Ісаєнко, О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання / О. О. Ісаєнко. - С.86-91
Сошинська, В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / В. Є. Сошинська. - С.92-96
Зацерківна, М. О. Специфіка відносин вишів з основними контактними групами / М. О. Зацерківна. - С.97-103
Варцаба, Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні / Н. В. Варцаба. - С.104-109
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


   
    Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 4-5

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама професійна -- недискримінаційна -- креативна
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Лилик, І.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 6-14

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Мусієнко, М.
    Вплив бактеріальних ізоляторів Dacillus subtils 537/Б1 на лектинову активність проростків пшениці озимої, уражених збудником очкової плямистості [Текст] / М. Мусієнко // Вісник аграрної науки : науково-теоретичний. - 2018. - № 10. - С. 27-34

Рубрики: Рослинництво--Зернові

фывфывфыв:
PR-білки -- живлення мінеральні -- захист рослин
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 41-45

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- комунікації -- компанії
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Кияниця, Є.
    Розроблення плану поінформованості регіональних громад про новації бібліотеки [Текстььь] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - № 9. - С. 35-39

Рубрики: Бібліотека і суспільство

фывфывфыв:
комунікаційний простір -- інформаційне середовище -- зв’язки з громадскістю -- PR-заходи
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Сміллі, Е.
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні
Доп.точки доступа:
Давліканова, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: Б13/2018/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текстььь] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Выходит ежеквартально
2018г. № 3
Содержание:
Анісімова, О. М. Аналіз використання інформаційно-комунікаційних платформ в освіті / О. М. Анісімова, А. Ю. Спектор. - С.7-15
Андрухів, А. І. Концепція наукового журналу в умовах інтеграції в міжнародний інформаційний простір / А. І. Андрухів. - С.16-23
Ковальська, Л. А. Автокомунікативний характер документів особового походження (1941-1945) / Л. А. Ковальська. - С.24-30
Добровольська, В. В. Інформаційно-документаційне забезпечення установ галузі культури в Україні / В. В. Добровольська. - С.30-37
Вовк, Н. С. Архівні інформаційно-пошукові системи: шляхи оптимізації пошуку текстової інформації / Н. С. Вовк. - С.37-42
Тур, О. М. Термінологічні дискусії в контексті створення та запровадження єдиної державної системи діловодства (1960-1970-ті рр. / О. М. Тур. - С.43-50
Масляк, В. І. Інформаційні системи у бібліотеці закладу вищої освіти на прикладі програми "Бібліотека" / В. І. Масляк. - С.51-56
Бачинська, Н. А. Бібліотечно-інформаційна освіта в Україні: етапи розвитку та характерні ознаки / Н. А. Бачинська. - С.57-67
Збанацька, О. М. Бібліотеки, архіви, музеї: деякі аспекти спільності та відмінності / О. М. Збанацька. - С.68-74
Шендерик, О. О. Особливості міжнародного співробітництва Івано-Франківської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І. Франка / О. О. Шендерик. - С.75-80
Анісімова, О. М. Соціальні комунікації та тенденції їх розвитку в українському інтернет-просторі / О. М. Анісімова. - С.81-87
Комова, М. В. Соціально-інформаційний статус масовокомунікаційного документа / М. В. Комова. - С.88-96
Курбан, О. В. Фейки у сучасних медіа: ідентифікація та нейтралізація / О. В. Курбан. - С.96-103
Диба, О. П. Комунікативна компетентність як складова професійності менеджера культури / О. П. Диба. - С.103-111
Пашкевич, М. Ю. Флешмоб як новий тип сучасної перформансної комунікації / М. Ю. Пашкевич. - С.111-117
Варцаба, Н. В. Розвиток PR у сфері культури: до історіографії питання / Н. В. Варцаба. - С.118-126
Рибачук, О. М. Публічна політика як сфера реалізації сучасних соціально-комунікативних практик / О. М. Рибачук. - С.127-134
Кунанець, Н. Е. Документна евристика: сучасні наукові погляди / Н. Е. Кунанець. - С.135-137
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


    Варцаба, Н. В.
    Розвиток PR у сфері культури: до історіографії питання [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 118-126

Рубрики: Паблик рілейшнз

   Культура масова


фывфывфыв:
пропаганда -- PR-діяльність
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Бучинська, О.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Хобта, С.
    Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 42-46

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- нерівність гендерна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-42