Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>) |
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Нова педагогічна думка - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Нуржинська А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності/А. Нуржинська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №3.-С.35-38
|
>3.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.16-21
|
>5.
| Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.22-25
|
>6.
| Марк Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.30-32
|
>7.
| Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.33-37
|
>8.
| В борьбе за Украину без сексизма // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.38-41
|
>9.
| Варцаба Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні/Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.104-109
|
>10.
| Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.42-44
|
>11.
| Маркетинг и реклама - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.9-23
|
>13.
| Шевченко А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией/А. Шевченко // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.34-35
|
>14.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>15.
| Зацерківна М. О. Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери/М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 1.-С.72-79
|
>16.
| Огиенко Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать/Е. Огиенко // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.42-43
|
>17.
| Мартынова Н. Управление репутацией - это непрерывный процесс/Н. Мартынова // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.44-45
|
>18.
| Маркетинг в Україні - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.5-12
|
>20.
| Басулто Ж. Тренды социальных медиа 2018/Ж. Басулто // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.13-18
|
|
|