Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Документи про Рівненщину (1)Книги іноземними мовами (3)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>)
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-42 
1.

Нова педагогічна думка - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
2.

Нуржинська А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності/А. Нуржинська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №3.-С.35-38
3.

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.16-21
5.

Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.22-25
6.

Марк Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.30-32
7.

Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.33-37
8.

В борьбе за Украину без сексизма // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.38-41
9.

Варцаба Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні/Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.104-109
10.

Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.42-44
11.

Маркетинг и реклама - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
12.

Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.9-23
13.

Шевченко А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией/А. Шевченко // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.34-35
14.

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
15.

Зацерківна М. О. Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери/М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 1.-С.72-79
16.

Огиенко Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать/Е. Огиенко // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.42-43
17.

Мартынова Н. Управление репутацией - это непрерывный процесс/Н. Мартынова // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.44-45
18.

Маркетинг в Україні - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
19.

Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.5-12
20.

Басулто Ж. Тренды социальных медиа 2018/Ж. Басулто // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.13-18
 1-20    21-40   41-42