Поисковый запрос: (<.>K=інформаційний продукт<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Комунікація і політика за доби постправди // Філософська думка. -К., 2018,N № 5.-С.6-36
|
>2.
| Плахотнкова Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України/Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2019,N № 2.-С.32-36
|
>3.
| Короденко М. Індекс відкритості/М. Короденко // Освіта України. -К, 2019,N № 46.-С.9
|
>4.
| Жорняк А. Інформаційна послуга у сфері господарювання: поняття та ознаки/А. Жорняк // Підприємництво, господарство і право. -К, 2019,N № 10.-С.61-65
|
>5.
| Тарасевич В. Теоретичний вимір інформаційно-цифрової економіки: інформаційна діяльність і система похідних інформаційних феноменів (продуктів)/В. Тарасевич // Економіка України. -К., 2021,N № 3.-С.3-18
|
>6.
| Палеха Ю І. Документний фонд як показник рівня інформаційної культури бібілотеки/Ю І. Палеха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2020,N № 4.-С.31-47
|
>7.
| Баранецька А. Інформаційна діяльність: інтерпретація явища в контексті бізнесу/А. Баранецька // Вісник Книжкової палати . -К., 2022,N № 2.-С.42-47
|
>8.
| Чередник Л. А. Діяльність українських масмедіа під час російсько-української війни/Л. А. Чередник // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2022,N № 2.-С.75-81
|
|