Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Документи про Рівненщину (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=інноваційні технології<.>)
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-37 
1.

Козінцева Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів/Т. Козінцева // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 2.-С.10-13
2.

Ігнатенко О. П. Залучення альтернативних територій для використання біомаси/О. П. Ігнатенко // Екологічний вісник . -Київ, 2017,N №5.-С.11-12
3.

Про присудження Премії Кабінету Міністрів України за розроблення і впровадження інноваційних технологій : розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 289-р // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2018,N N95/22 трав./.-С.8
4.

Вища освіта і наука: огляд періодичних видань // Вища школа. -К., 2018,N № 10.-С.109-123
5.

Технологія проведення інтегрованих уроків : організвція пізнавальної діяльності учнів // Краєзнавство. Географія. Туризм.. -Киiв, 2018,N № 20.-С.9-15
6.

Березніцька І. Любомир Романків : [про українського розробника революційної технології]/І. Березніцька // Історія та правознавство. -Харьків, 2018,N № 34/36.-С.55-58
7.

Корицька Г. Навчальна програма тренінгу "Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології" : (для вчителів української мови та літератури) /Г. Корицька // Українська мова і література в школі . -Київ, 2018,N № 6.-С.55-64
8.

Коваленко Т. В. Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури та російської мови як шлях до створення ситуації успіху (методичні рекомендації)/Т. В. Коваленко // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2019,N № 3/4.-С.10-33
9.

Корицька Г. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології : (для вчителів української мови та літератури) : навчально-методичний посібник/Г. Корицька, І. Подлєсна // Українська мова і література в школі. -К., 2019,N № 1.-С.30-38
10.

Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/Н. Зілінська // Початкова школа. -К., 2019,N № 6.-С.6-11
11.

Бойта В. Образна візуалізація в системі роботи над поетичними та прозовими текстами/В. Бойта // Всесвітня література в школах України. -К, 2019,N № 9.-С.23-26
12.

Цуркан М. Методика викладання української мови як іноземної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку/М. Цуркан // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 1.-С.97-102
13.

Решова В. І. Зимові календарно-обрядові свята в Україні : виховний проєкт учнів 4-го класу/В. І. Решова // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2019,N № 12.-С.13-18
14.

Кулик Н. Навігатор майбутньої медицини/Н. Кулик // Освіта України. -К, 2020,N № 9.-С.10-11
15.

Козаченко О. Вивчення життєпису письменника: застосування нетрадиційних форм на уроках української літератури в 5-8-х класах/О. Козаченко // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2020,N № 6.-С.70-77
16.

Дмитренко К. А. Сучасна школа: від традицій до інновацій/К. А. Дмитренко, Т. В. Кіпушева // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 15/16.-С.2-15
17.

Митник О. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра/О. Митник // Початкова школа. -К., 2020,N № 4.-С.6-11
18.

Гандзюк Л. А. Формування естетичних смаків молоді у процесі професійної підготовки/Л. А. Гандзюк // Трудове навчання в школі. -Харків, 2020,N № 19/20.-С.59-61
19.

Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи/Ю. Завалевський // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 2.-С.33-37
20.

Біла О. О. Мультимедійні технології навчання на уроках зарубіжної літератури/О. О. Біла // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 23/24.-С.9-13
21.

Атаманчук П. Управління процесами формування природничо-наукової компетентності майбутнього фахівця/П. Атаманчук // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.2-4. - Закінч. Початок : № 3, 2020
22.

Качан О. А. Розвиток почуття ритму, часу та координаційних здібностей в учнів із використанням перкусії/О. А. Качан, О. М. Онішкевич // Фізичне виховання в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.25-32
23.

Ніколаєнко Н. Інноваційні технології як засіб підготовки студентів до ЗНО з української мови та літератури в закладах фахової передвищої освіти/Н. Ніколаєнко, А. Данюк // Українська мова і література в школі. -К., 2021,N № 2.-С.41-47
24.

Соколовська О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи/О. Соколовська, І. Січко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 1.-С.49-53
25.

Денисюк Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти/Л. Денисюк, Н. Данілова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 1.-С.84-87
26.

Скубенко Т. Емоційний інтелект і можливості його розвитку на уроках зарубіжної літератури/Т. Скубенко // Всесвітня література в школах України. -К, 2021,N № 5.-С.16-22
27.

Ільченко Н. Формування навичок самостійної роботи учнів на уроках української мови засобами мультимедійного контенту/Н. Ільченко // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2021,N № 11/12.-С.32-47
28.

Гофтарчук Я. Застосування елементів STEM-освіти на уроках природничих дисциплін /Я. Гофтарчук // Екологічний вісник . -Київ, 2020,N № 2.-С.30-32
29.

Баранова Л. Формування предметних компетентностей на уроках української мови та літератури як необхідна умова розвитку індивідуальності учня/Л. Баранова // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2022,N № 1.-С.27-31
30.

Кух А. Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти/А. Кух // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2022,N № 1.-С.45-48
 1-30    31-37