Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Документи про Рівненщину (241)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (41)Історична Волинь (4)Газета “Червоний прапор” (41)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=школярі<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-28 
1.

Прокопенко М. Ідеї, на вихід! : як працює перший державний бізнес-інкубатор для школярів/М. Прокопенко // День. -Київ, 2018,N №38/39.-С.8-9
2.

Афанасьєв С. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху/С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Бурдаєв // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 2.-С.39-49
3.

Вертіль О. Високоякісні страви - здорові школярі/О. Вертіль // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2021,N № 23/4 лют./.-С.3
4.

Бутенко Г. Вплив занять оздоровчим та спортивним туризмом на фізичну підготовленість молодших школярів/Г. Бутенко, Н. Гончарова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. -Київ, 2018,N № 1.-С.36-42
5.

Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років)/Л. Калина // Психолог. -Київ, 2018,N №17/18.-С.78-95
6.

День - 2019г.,N 38/39 (Введено оглавление)
7.

День - 2019г.,N 92 (Введено оглавление)
8.

Миропольська Н. Є. Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру/Н. Є. Миропольська // Мистецтво та освіта. -К., 2018,N № 4.-С.31-34
9.

Шуть М. Класифікація музичних ігор як педагогічного інструментарію формування творчих умінь молодших школярів/М. Шуть // Мистецтво та освіта. -К., 2018,N № 2.-С.2-7
10.

Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/В. Кириленко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 1.-С.54-57
11.

Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/В. Кириленко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 2.-С.50-53. - Закінч. Початок : № 1, 2018
12.

Козлова А. Назад у майбутнє. Чим житимуть сьогоднішні школярі?/А. Козлова // Психолог. -К, 2020,N № 3.-С.74-77
13.

Освіта України - 2022г.,N 13 (Введено оглавление)
14.

Стеценко І. Б. Особливості дослідів у stream-освіті дошкільників і молодших школярів/І. Б. Стеценко // Комп’ютер у школі та сім'ї . -Київ, 2018,N № 2.-С.9-19
15.

Логвиненко Л. Патріотизм без зайвих тлумачень/Л. Логвиненко // Сільські вісті . -Київ, 2017,N №98.-С.5
16.

Гайдамака О. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти/О. Гайдамака // Мистецтво та освіта. -К., 2018,N №1.-С.10-14
17.

Яланська С. Програма психодіагностики СПА : молодші школярі/С. Яланська // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.18-32
18.

Психолог - 2018г.,N 7/8 (Введено оглавление)
19.

Психолог - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
20.

Зомчак О. Стежина здоров’я. Практичне заняття для учнів молодших класів/О. Зомчак // Психолог. -К, 2021,N № 3/4.-С.92-97
 1-20    21-28