Поисковый запрос: (<.>K=школярі<.>) |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Прокопенко М. Ідеї, на вихід! : як працює перший державний бізнес-інкубатор для школярів/М. Прокопенко // День. -Київ, 2018,N №38/39.-С.8-9
|
>2.
| Афанасьєв С. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху/С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Бурдаєв // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 2.-С.39-49
|
>3.
| Вертіль О. Високоякісні страви - здорові школярі/О. Вертіль // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2021,N № 23/4 лют./.-С.3
|
>4.
| Бутенко Г. Вплив занять оздоровчим та спортивним туризмом на фізичну підготовленість молодших школярів/Г. Бутенко, Н. Гончарова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. -Київ, 2018,N № 1.-С.36-42
|
>5.
| Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років)/Л. Калина // Психолог. -Київ, 2018,N №17/18.-С.78-95
|
>6.
| День - 2019г.,N 38/39 (Введено оглавление)
|
>7.
| День - 2019г.,N 92 (Введено оглавление)
|
>8.
| Миропольська Н. Є. Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру/Н. Є. Миропольська // Мистецтво та освіта. -К., 2018,N № 4.-С.31-34
|
>9.
| Шуть М. Класифікація музичних ігор як педагогічного інструментарію формування творчих умінь молодших школярів/М. Шуть // Мистецтво та освіта. -К., 2018,N № 2.-С.2-7
|
>10.
| Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/В. Кириленко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 1.-С.54-57
|
>11.
| Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/В. Кириленко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 2.-С.50-53. - Закінч. Початок : № 1, 2018
|
>12.
| Козлова А. Назад у майбутнє. Чим житимуть сьогоднішні школярі?/А. Козлова // Психолог. -К, 2020,N № 3.-С.74-77
|
>13.
| Освіта України - 2022г.,N 13 (Введено оглавление)
|
>14.
| Стеценко І. Б. Особливості дослідів у stream-освіті дошкільників і молодших школярів/І. Б. Стеценко // Комп’ютер у школі та сім'ї . -Київ, 2018,N № 2.-С.9-19
|
>15.
| Логвиненко Л. Патріотизм без зайвих тлумачень/Л. Логвиненко // Сільські вісті . -Київ, 2017,N №98.-С.5
|
>16.
| Гайдамака О. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти/О. Гайдамака // Мистецтво та освіта. -К., 2018,N №1.-С.10-14
|
>17.
| Яланська С. Програма психодіагностики СПА : молодші школярі/С. Яланська // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.18-32
|
>18.
| Психолог - 2018г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>19.
| Психолог - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>20.
| Зомчак О. Стежина здоров’я. Практичне заняття для учнів молодших класів/О. Зомчак // Психолог. -К, 2021,N № 3/4.-С.92-97
|
|
|