Поисковый запрос: (<.>K=тренінги<.>) |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 28
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Никон О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання/О. Никон, М. Ковлева // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 1.-С.129-132
|
>2.
| Рига Г. Як психологу допомогти впоратися зі стресом/Г. Рига // Психолог. -К, 2021,N № 7/8.-С.14-31
|
>3.
| Малолєткова О. Корекційна педагогіка: важлива синергія зусиль фахівців і батьків/О. Малолєткова // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2021,N № 214/6 листоп./.-С.3
|
>4.
| Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 2.-С.41-45
|
>5.
| Матат Д. Тренінгові підходи - ефективніші/Д. Матат // Освіта України. -К, 2019,N № 19/20.-С.13
|
>6.
| Сидоренко Л. Еко-хвилинки в роботі гуртків образотворчого мистецтва/Л. Сидоренко // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2019,N № 5.-С.28-29
|
>7.
| Сорока В. Українська лабораторія майбутнього/В. Сорока // Освіта України. -К, 2019,N № 28.-С.12-13
|
>8.
| На випадок війни : працівники Державних лісів Польщі проходять обов'язкову військову підготовку // Лісовий і мисливський журнал. -К, 2022,N № 1/2.-С.33
|
>9.
| Єремеєва Н. Постановка цілей і мотивація для їх досягення : закладаємо основи успішного навчального року/Н. Єремеєва // Психолог. -К, 2022,N № 3\4.-С.12-27
|
>10.
| Перші 100 центрів життєстійкості вже допомагають людям // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2024,N № 124/ 19 черв./.-С.1
|
>11.
| Довгаль Л. В. Інноваційні форми неформальної освітньої діяльності в питаннях поводження з відходами (досвід Черкаської міської організації ВДС "Екологічна варта")/Л. В. Довгаль, Н. М. Фоміна // Бібліотека всеукраїнської екологічної ліги. Стан навколишнього середовища. -К., 2021,N № 5.-С.4-9
|
>12.
| Кравченко Ю. Філософія і школа/Ю. Кравченко // День. -Київ, 2021,N № 139/140.-С.15
|
>13.
| Попова О. Інклюзивний простір. Прямуємо разом/О. Попова // Психолог. -К, 2021,N № 11/12.-С.78-97
|
>14.
| Подоляко Л. Еколого-освітні заходи у природоохоронній діяльності Мезинського НПП/Л. Подоляко // Екологічний вісник . -Київ, 2021,N № 2.-С.28-31
|
>15.
| Данилко Л. Обери безпечний шлях : просвітницько-профілактичне заняття з елементами тренінгу/Л. Данилко // Психолог. -Київ, 2018,N №9/10.-С.22-27
|
>16.
| Федорова О. Вибір професії - вибір майбутнього: заняття з елементами тренінгу для учнів 9-го класу/О. Федорова // Психолог. -Київ, 2018,N №9/10.-С.34-53
|
>17.
| Провозюк Л. Діти теж мають права : заняття з елементами тренінгу/Л. Провозюк // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.44-46.
|
>18.
| Чор Т. Уверенность в продажах/Т. Чор // Отельер & ресторатор. -К., 2017,N №5.-С.36-38
|
>19.
| Шулікін Д. Демократична школа: третя хвиля/Д. Шулікін // Освіта України. -К, 2018,N №6.-С.8-9
|
>20.
| Купира З. Оцінку ризиків на шахтах розпочато/З. Купира; І. Ященко // Охорона праці . -К, 2018,N №4.-С.34-36
|
>21.
| Стариков С. Тренінги Української асоціації маркетингу/С. Стариков // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.60-62
|
>22.
| Лагідна М. Тренінги для реформаторів/М. Лагідна // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2019,N № 50/14 берез./.-С.5
|
>23.
| Семенів Г. Педагог інноваційних змін : фокус на особистість/Г. Семенів // Психолог. -К, 2019,N № 4.-С.30-55
|
>24.
| Ключко Н. Опануй себе : профілактика агресивної поведінки підлітків/Н. Ключко // Психолог. -К, 2019,N № 5.-С.36-38
|
>25.
| Галата С. Директор має бути для дітей, а не для стін чи харчоблоку/С. Галата // Освіта України. -К, 2019,N № 3/4.-С.12
|
>26.
| Назаренко Ж. STREAM - освіта в бібліотеці : з досвіду роботи Запорізької ОУНБ/Ж. Назаренко // Бібліотечна планета . -К., 2019,N № 1.-С.13-15
|
>27.
| Урядовий кур’єр - 2019г.,N 50/14 берез./ (Введено оглавление)
|
>28.
| Маркетинг в Україні - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|