Поисковый запрос: (<.>K=соціологія<.>) |
Общее количество найденных документов : 228
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Гаврилюк А. 14 липня - День нудиста/А. Гаврилюк // День. -Київ, 2018,N № 122/123.-С.25
|
>2.
| Іваненко О. [рецензія]/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.221-225
|
>3.
| Борецька М. Європейські цінності в аксіопросторі сучасної української молоді/М. Борецька // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 2.-С.24-45
|
>4.
| Кашуба М. Ідеї соціалізму у творчості Івана Франка: європейський вимір/М. Кашуба // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.29-42
|
>5.
| Ровенчак О. Ідентичність потенційного мігранта та міграційна ідентичність: формування і відповідні практики/О. Ровенчак, О. Химович // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.97-115
|
>6.
| Костенко Н. Ідентичності у “posthuman” стані: локальність війни та глобальний світ/Н. Костенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.5-21
|
>7.
| Парфенюк І. інструментарій інформаційних війн: традиційні та новітні засоби/І. Парфенюк // Вісник Книжкової палати . -К., 2019,N № 1.-С.7-10
|
>8.
| Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.47-74
|
>9.
| Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 4.-С.73- 104
|
>10.
| Інтерв'ю з Наталією Черниш, доктором соціологічних наук, професором кафедри соціології Львіського національного університету імені Івана Франка напередодні70-ліття від дня її народження/інтерв’ю проводила Т. Лапан, доцент кафедри соціології // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.8-17
|
>11.
| Даниленко О. Інтерпретація ідей А. Шюца при дослідженні ситуації солдата, який повертається додому, в сучасній Україні/О. Даниленко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.118-133
|
>12.
| Бевзенко Л. Агенти соціальних змін в інституційному полі медицини/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.55-88
|
>13.
| Гуменюк В. Агентність учнів у контексті інноваційного навчального середовища: концептуалізація та теоретичні засади/В. Гуменюк // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.144-163
|
>14.
| Резнік В. Аналіз дослідницьких програм: соціологічний ракурс/В. Резнік // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 4.-С.104-128
|
>15.
| Макеєв С. Аналіз події : "Вісімнадцяте брюмера Луї Бонапарта"/С. Макеєв // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.11-28
|
>16.
| Романюк О. Аудіовізуальні засоби масової комунікації в політичній діяльності/О. Романюк, І. Коваленко // Вісник Книжкової палати . -К., 2021,N № 10.-С.17-21
|
>17.
| Ромашкіна О. "Біла Стрічка" - символ захисту жінок від насильства та дискримінації/О. Ромашкіна // Голос України. -Київ, 2019,N № 226 /26 листоп./.-С.3
|
>18.
| Стегній О. Біополітика в період пандемії COVID-19: дилеми суспільної безпеки та свободи/О. Стегній // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 2.-С.181-197
|
>19.
| Петренко А. Балконний простір: антрополого-соціологічна розвідка/А. Петренко, Т. Полек // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 2.-С.136-156
|
>20.
| Малолєткова О. Безпековий виклик об’єднує нас/О. Малолєткова // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2020,N № 12/22 січ./.-С.1,2
|
|
|