Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (323)Рідкісні і цінні видання (4)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (38)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (10)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (8)Історична Волинь (5)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=соціологія<.>)
Общее количество найденных документов : 228
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Гаврилюк А. 14 липня - День нудиста/А. Гаврилюк // День. -Київ, 2018,N № 122/123.-С.25
2.

Іваненко О. [рецензія]/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.221-225
3.

Борецька М. Європейські цінності в аксіопросторі сучасної української молоді/М. Борецька // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 2.-С.24-45
4.

Кашуба М. Ідеї соціалізму у творчості Івана Франка: європейський вимір/М. Кашуба // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.29-42
5.

Ровенчак О. Ідентичність потенційного мігранта та міграційна ідентичність: формування і відповідні практики/О. Ровенчак, О. Химович // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.97-115
6.

Костенко Н. Ідентичності у “posthuman” стані: локальність війни та глобальний світ/Н. Костенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.5-21
7.

Парфенюк І. інструментарій інформаційних війн: традиційні та новітні засоби/І. Парфенюк // Вісник Книжкової палати . -К., 2019,N № 1.-С.7-10
8.

Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.47-74
9.

Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 4.-С.73- 104
10.

Інтерв'ю з Наталією Черниш, доктором соціологічних наук, професором кафедри соціології Львіського національного університету імені Івана Франка напередодні70-ліття від дня її народження/інтерв’ю проводила Т. Лапан, доцент кафедри соціології // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.8-17
11.

Даниленко О. Інтерпретація ідей А. Шюца при дослідженні ситуації солдата, який повертається додому, в сучасній Україні/О. Даниленко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.118-133
12.

Бевзенко Л. Агенти соціальних змін в інституційному полі медицини/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.55-88
13.

Гуменюк В. Агентність учнів у контексті інноваційного навчального середовища: концептуалізація та теоретичні засади/В. Гуменюк // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.144-163
14.

Резнік В. Аналіз дослідницьких програм: соціологічний ракурс/В. Резнік // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 4.-С.104-128
15.

Макеєв С. Аналіз події : "Вісімнадцяте брюмера Луї Бонапарта"/С. Макеєв // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.11-28
16.

Романюк О. Аудіовізуальні засоби масової комунікації в політичній діяльності/О. Романюк, І. Коваленко // Вісник Книжкової палати . -К., 2021,N № 10.-С.17-21
17.

Ромашкіна О. "Біла Стрічка" - символ захисту жінок від насильства та дискримінації/О. Ромашкіна // Голос України. -Київ, 2019,N № 226 /26 листоп./.-С.3
18.

Стегній О. Біополітика в період пандемії COVID-19: дилеми суспільної безпеки та свободи/О. Стегній // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 2.-С.181-197
19.

Петренко А. Балконний простір: антрополого-соціологічна розвідка/А. Петренко, Т. Полек // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 2.-С.136-156
20.

Малолєткова О. Безпековий виклик об’єднує нас/О. Малолєткова // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2020,N № 12/22 січ./.-С.1,2
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120