Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (323)Рідкісні і цінні видання (4)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (38)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (10)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (8)Історична Волинь (5)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=соціологія<.>)
Общее количество найденных документов : 228
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Прибиткова І. Поліцейський характер радянської паспортної системи/Прибиткова І. // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.112-124
2.

Єрмоленко О. Мрію наближує рух до неї/О. Єрмоленко // Пропозиція. -К, 2018,N № 12.-С.4
3.

Єрмоленко О. На порозі року нового/О. Єрмоленко // Пропозиція. -К, 2017,N №12.-С.4
4.

Єщенко П. Робітничий клас України в обіймах сучасного Левіафана/П. Єщенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.202-205
5.

Іваненко О. [рецензія]/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.221-225
6.

Іваненко О. Соціологія і демографія: про ролі, зв’язки та призначення наук/О. Іваненко, О. Корегін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.165-195
7.

Іваненко О. Українська гігономіка: трансформація зайнятості, ризики та перспективи/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 4.-С.43-72
8.

Іващенко О. Про війну та суспільство у науковій періодиці України за умов повномасштабного вторгнення рф в Україну (2022–2023)/О. Іващенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.134-155
9.

Івшина Л. У Росії просто не знають історії України. Від слова - "Зовсім"!/Л. Івшина // День. -Київ, 2020,N № 12/13.-С.14-15
10.

Інтерв'ю з Наталією Черниш, доктором соціологічних наук, професором кафедри соціології Львіського національного університету імені Івана Франка напередодні70-ліття від дня її народження/інтерв’ю проводила Т. Лапан, доцент кафедри соціології // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.8-17
11.

Аксьонова С. Ю. Відкладання народжень в Україні крізь призму реальних поколінь жінок/С. Ю. Аксьонова, І. О. Курило // Демографія та соціальна економіка. -Київ, 2018,N № 3.-С.11-25
12.

Арістова А. Технології руйнування конфесійної ідентичності/А. Арістова // Народна творчість та етнологія. -К., 2018,N N 4.-С.44-51
13.

Бєлєнок О. Слово про справжню людину (присвячено Євгену Суїменку)/О. Бєлєнок // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.208-210
14.

Білик О. Жіночий вимір війни/О. Білик // Бібліотечна планета . -К., 2022,N № 2.-С.37-38
15.

Багаєва Т. Місце та роль соціології брендингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін/Т. Багаєва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.151-178
16.

Багаєва Т. Програма навчальної дисципліни "Соціологія брендингу"/Т. Багаєва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.179-186
17.

Батаєва К. Практики українських старшокласників з читання художньої літератури у суспільстві електронних мас-медіа/К. Батаєва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.170-186
18.

Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.47-74
19.

Бевзенко Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 4.-С.73- 104
20.

Бевзенко Л. Парадигма складності в соціологічному теоретизуванні та культура метамодерну — контури взаємної легітимації/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.45-80
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120