Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (6)Документи про Рівненщину (12)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Історична Волинь (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=самореалізація<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 27
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Нуржинська А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності/А. Нуржинська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №3.-С.35-38
2.

Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.62-70
3.

Доброєр Н. В. Код культури як механізм самореалізації особистості/Н. В. Доброєр // Українська культура: минуле. сучасне, шляхи розвитку . -Рівне :РДГУ, 2016,N Вип. 23 .-С.135-140
4.

Давиденко О. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №9/10.-С.74-94. - Продовж. Початок : №7/8, 2018
5.

Рідна школа - 2017г.,N 11/12 (Введено оглавление)
6.

Остапчук О. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях в освітніх реаліях/О. Остапчук // Рідна школа, 2017,N N11/12.-С.9-15
7.

Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.64-96.
8.

Радул В. Культура і соціалізаціія особистості/В. Радул // Рідна школа, 2018,N N 1/2.-С.8-12
9.

Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.78-91. - Закінч. Початок : № 7-8, 2018
10.

Корицька Г. Навчальна програма тренінгу "Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології" : (для вчителів української мови та літератури) /Г. Корицька // Українська мова і література в школі . -Київ, 2018,N № 6.-С.55-64
11.

Шумська О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності/О. Шумська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 2.-С.154-156
12.

Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/Т. Кристопчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.40-43
13.

Загородній С. Профільне навчання як ключове питання модернізації системи загальної середньої освіти/С. Загородній // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.54-58
14.

Тимчак М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів/М. Тимчак // Початкова школа. -К., 2019,N № 5.-С.9-13
15.

Ларіонова О. Програма розвитку соціально-комунікативних здібностей підлітків/О. Ларіонова // Психолог. -К, 2019,N № 7.-С.22-71
16.

Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність/А. Наточій // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 3.-С.41-45
17.

Прокопенко Л. Бібліотечний інтенсив-туризм для бібліотекарів/Л. Прокопенко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2020,N № 4.-С.35-39
18.

Геєць В. Соціалізація та соціальна якість як інструменти державної політики соціально-економічного розвитку/В. Геєць // Економіка України. -К., 2020,N № 10.-С.3-19
19.

Дмитрієва Л. Креативно-інноваційна траєкторія самовираження особистості на уроках літератури/Л. Дмитрієва // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 11.-С.14-15
20.

Фарина Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти/Н. Фарина, Т. Тимошенко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 2.-С.176-179
21.

Гордіюк Н. Казкова артмайстерня : креативний майстер-клас для педагогів/Н. Гордіюк, Т. Балабанова // Дошкільне виховання. -К, 2021,N № 2.-С.11-15
22.

Сорока В. Менеджмент знань : [про книгу американського вченого Ульріха Бозера "Як навчитись учитися. Навички усвідомленого засвоєння знань"]/В. Сорока // Освіта України. -К, 2021,N № 18.-С.10-11
23.

Бордюк В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності/В. Бордюк, Т. Ковбасюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 3.-С.116-121
24.

Ковбасюк Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності/Т. Ковбасюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 4.-С.62-68
25.

Шевченко О. Теоретико-прикладні засади розвитку системи мотивації державних службовців/О. Шевченко // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування. -Дніпро, 2021,N N 1.-С.28-31
26.

Коляда І. Самоідентифікація людини в умовах техно-інформаційної реальності/І. Коляда // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. -Дніпро, 2022,N N 1.-С.23-27
27.

Яківчук Г. "Фольклорні студії" у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/Г. Яківчук // Мистецтво та освіта. -К., 2024,N № 1.-С.49-54