Поисковый запрос: (<.>K=самореалізація<.>) |
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 27
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Давиденко О. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №9/10.-С.74-94. - Продовж. Початок : №7/8, 2018
|
>2.
| Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.64-96.
|
>3.
| Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.78-91. - Закінч. Початок : № 7-8, 2018
|
>4.
| Прокопенко Л. Бібліотечний інтенсив-туризм для бібліотекарів/Л. Прокопенко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2020,N № 4.-С.35-39
|
>5.
| Шумська О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності/О. Шумська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 2.-С.154-156
|
>6.
| Гордіюк Н. Казкова артмайстерня : креативний майстер-клас для педагогів/Н. Гордіюк, Т. Балабанова // Дошкільне виховання. -К, 2021,N № 2.-С.11-15
|
>7.
| Доброєр Н. В. Код культури як механізм самореалізації особистості/Н. В. Доброєр // Українська культура: минуле. сучасне, шляхи розвитку . -Рівне :РДГУ, 2016,N Вип. 23 .-С.135-140
|
>8.
| Дмитрієва Л. Креативно-інноваційна траєкторія самовираження особистості на уроках літератури/Л. Дмитрієва // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 11.-С.14-15
|
>9.
| Нуржинська А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності/А. Нуржинська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №3.-С.35-38
|
>10.
| Радул В. Культура і соціалізаціія особистості/В. Радул // Рідна школа, 2018,N N 1/2.-С.8-12
|
>11.
| Сорока В. Менеджмент знань : [про книгу американського вченого Ульріха Бозера "Як навчитись учитися. Навички усвідомленого засвоєння знань"]/В. Сорока // Освіта України. -К, 2021,N № 18.-С.10-11
|
>12.
| Корицька Г. Навчальна програма тренінгу "Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології" : (для вчителів української мови та літератури) /Г. Корицька // Українська мова і література в школі . -Київ, 2018,N № 6.-С.55-64
|
>13.
| Тимчак М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів/М. Тимчак // Початкова школа. -К., 2019,N № 5.-С.9-13
|
>14.
| Ларіонова О. Програма розвитку соціально-комунікативних здібностей підлітків/О. Ларіонова // Психолог. -К, 2019,N № 7.-С.22-71
|
>15.
| Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/Т. Кристопчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.40-43
|
>16.
| Загородній С. Профільне навчання як ключове питання модернізації системи загальної середньої освіти/С. Загородній // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.54-58
|
>17.
| Остапчук О. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях в освітніх реаліях/О. Остапчук // Рідна школа, 2017,N N11/12.-С.9-15
|
>18.
| Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.62-70
|
>19.
| Ковбасюк Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності/Т. Ковбасюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 4.-С.62-68
|
>20.
| Рідна школа - 2017г.,N 11/12 (Введено оглавление)
|
>21.
| Коляда І. Самоідентифікація людини в умовах техно-інформаційної реальності/І. Коляда // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. -Дніпро, 2022,N N 1.-С.23-27
|
>22.
| Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність/А. Наточій // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 3.-С.41-45
|
>23.
| Геєць В. Соціалізація та соціальна якість як інструменти державної політики соціально-економічного розвитку/В. Геєць // Економіка України. -К., 2020,N № 10.-С.3-19
|
>24.
| Фарина Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти/Н. Фарина, Т. Тимошенко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 2.-С.176-179
|
>25.
| Шевченко О. Теоретико-прикладні засади розвитку системи мотивації державних службовців/О. Шевченко // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування. -Дніпро, 2021,N N 1.-С.28-31
|
>26.
| Яківчук Г. "Фольклорні студії" у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/Г. Яківчук // Мистецтво та освіта. -К., 2024,N № 1.-С.49-54
|
>27.
| Бордюк В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності/В. Бордюк, Т. Ковбасюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2021,N № 3.-С.116-121
|
|