Поисковый запрос: (<.>K=рекламна кампанія<.>) |
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Зайко С. Book-квест як новий формат краєзнавчої гри для молоді/С. Зайко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2020,N № 1.-С.10-13
|
>2.
| Купчик Л. Всепоглинаюча любов Романа Шухевича/Л. Купчик // День. -Київ, 2019,N № 117/118.-С.13
|
>3.
| День - 2019г.,N 117/118 (Введено оглавление)
|
>4.
| Попова О. Ю. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії/О. Ю. Попова, А. А-А. Хасан // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2018,N №1.-С.44-49
|
|