Поисковый запрос: (<.>K=проєкти<.>) |
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Бровченко А. Вплив Віденської сецесії на розвиток художньо-промислової освіти на західноукраїнських землях (кінець ХІХ – початок ХХ століть)/А. Бровченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2023,N № 2.-С.137-141
|
>2.
| Якуніна О. Комунікація у громадах: про системну роботу, довіру та розвиток/О. Якуніна // Голос України. -Київ, 2021,N № 222/24 листоп./.-С.3
|
>3.
| Лиховид І. Наука в дії/І. Лиховид // День. -Київ, 2021,N № 141/142.-С.18-19
|
>4.
| Токарчук Д. М. Удосконалення організації переробки відходів на біогаз та тверде біопаливо на рівні громад в Україні/Д. М. Токарчук // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 19.-С.31-40
|
>5.
| Сорока В. Вчимося чути і співчувати/В. Сорока // Освіта України. -К, 2021,N № 48.-С.10-11
|
>6.
| Давиденко А. Навчальні проєкти, їхні типи та роль в освітньому процесі з фізики/А. Давиденко // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2021,N № 3.-С.5-9
|
>7.
| Клименко О. Бібліотекознавство України: історія, методологія, наукові проєкти/О. Клименко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2021,N № 3.-С.2-6
|
>8.
| Осадча О. А. Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука - 85/О. А. Осадча // Мистецтво та освіта. -К., 2023,N № 4.-С.61-63
|
>9.
| Коваль Л. Берегині прагнуть самостійності : у столиці презентували проєкти з працевлаштування соціально вразливих українців/Л. Коваль // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2021,N № 123/30 черв./.-С.3
|
>10.
| Янковий О. Г. Чи потрібні знання математичних методів і моделей сучасним магістрам економіки?/О. Г. Янковий // Економіка України. -К., 2021,N № 9.-С.94-100
|
>11.
| Висіцька І. Надання дозволу на виготовлення проєкту землеустрою на одну і ту ж ділянку декільком особам /І. Висіцька // Землевпорядний вісник. -Київ, 2021,N № 6.-С.29-32
|
>12.
| Шулкін Д. Столична освіта: досягнення, потреби й інструменти/Д. Шулкін // Освіта України. -К, 2021,N № 34.-С.12-13
|
>13.
| Шулікін Д. Подружитися з роботодавцем/Д. Шулікін // Освіта України. -К, 2021,N № 49.-С.6-7
|
>14.
| Войтенко О. О. Екологічне виховання учнів початкових класів ігровими методами/О. О. Войтенко // Бібліотека всеукраїнської екологічної ліги. Стан навколишнього середовища. -К., 2020,N № 8.-С.22-25
|
>15.
| Кулик Н. Супровід реформи: науковці для НУШ/Н. Кулик // Освіта України. -К, 2022,N № 21/22.-С.10-11
|
>16.
| Ярова Є. Яким може бути навчання здобувачів позашкільної освіти для майбутнього?/Є. Ярова // Рідна школа. -Київ, 2021,N № 6.-С.3
|
>17.
| Клименко О. Взаємодія Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського із закладами освіти, науковими установами, бібліотеками, професійними організаціями: зміст, тенденції і перспективи/О. Клименко, О. Сокур // Бібліотечний вісник . -К., 2022,N № 1.-С.41-53
|
>18.
| Ільницький В. А. Інформаційно-творча діяльність бібліотек: актуальність сучасних практик/В. А. Ільницький // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2022,N № 2.-С.26-31
|
>19.
| Погребнюк Я. В. Культурно-мистецькі проєкти міжнародного фонду «Відродження»/Я. В. Погребнюк // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2021,N № 4.-С.90-98
|
>20.
| Коренева І. Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину/І. Коренева // Трудова підготовка в рідній школі. -Киiв, 2021,N № 3.-С.37-41
|
|
|