Поисковый запрос: (<.>K=обдарованість<.>) |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Процик Л. Інтелектуально обдаровані підлітки: механізми психологічного захисту/Л. Процик // Психолог. -Киiв, 2017,N N23/24.-С.59-64
|
>2.
| Бонарева С. Особливості роботи з обдарованими дітьми/С. Бонарева // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.21-24
|
>3.
| Шевченко О. Школи з обдарованими учнями : створення умов для особливих дітей/О. Шевченко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.44-50
|
>4.
| Майданенко С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини/С. Майданенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 7.-С.1-2
|
>5.
| Лакзуткіна Р. "День Триффідів" : психологічна гра для підлітків/Р. Лакзуткіна // Психолог. -Київ, 2018,N №19/20.-С.84-92
|
>6.
| Рідна школа - 2018г.,N 9/12 (Введено оглавление)
|
>7.
| Акімова О. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності/О. Акімова // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.27-31
|
>8.
| Сорока В. Навчання - це насамперед взаємодія/В. Сорока // Освіта України. -К, 2019,N № 41/14 жовт./.-С.12-13
|
>9.
| Захарченко О. Принципи суб’єктивно-об’єктивних стосунків у формуванні особистісної обдарованості/О. Захарченко // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 9.-С.31-32
|
>10.
| Демченко В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку/В. Демченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 2.-С.47-51
|
|