Поисковый запрос: (<.>K=навички<.>) |
Общее количество найденных документов : 100
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Бондарчук К. Зовнішнє незалежне оцінювання як форма моніторингу компетентностей з української мови та літератури/К. Бондарчук // Українська мова і література в школі. -Киiв, 2017,N №6.-С.44-48
|
>2.
| Діденко Н. Імітаційне моделювання на уроках української мови : зразки імітаційно-ситуативних вправ з української мови для учнів 10-11 класів /Н. Діденко // Українська мова й література в школах України . -Київ :Педагогічна преса, 2017,N N 11.-С.58-60
|
>3.
| Краснік О. Життя неіснуючих тварин : психологічна гра для підлітків/О. Краснік; Л. Калина // Психолог. -Київ, 2018,N №17/18.-С.70-77
|
>4.
| Малюта В. З географічною освітою - у професію! : методологічні аспекти формування навичок та професійної спрямованості учнів/В. Малюта // Краєзнавство. Географія. Туризм.. -Киiв, 2018,N № 19.-С.4-8
|
>5.
| Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/Н. Стецюк // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 10.-С.11-14
|
>6.
| Початкова школа - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>7.
| Прокопенко М. Про науку в еру крикунів/М. Прокопенко // День. -Київ, 2018,N № 155/156.-С.14-15
|
>8.
| Краснік О. Розвиток соціальної перцепції : умова успішної адаптації/О. Краснік // Психолог. -Київ, 2018,N №15/16.-С.48-53
|
>9.
| Заїка А. Знання чи навички ? ! Або "Знання і навички ! "/А. Заїка // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 9.-С.55
|
>10.
| Скальська С. Поезія Галини Кирпи : поєднання в поезіях глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому/С. Скальська // Українська мова та література. -К., 2018,N № 19/20(жовт).-С.29-34
|
>11.
| Юркова О. У Квасилівському ліцеї навчатимуть зварювальників на австрійському обладнанні/О. Юркова // Голос України. -Київ, 2018,N № 249/27 груд./.-С.13
|
>12.
| Голуб Н. До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу : (аналітичні матеріали констатувального етапу експерименту) /Н. Голуб // Українська мова і література в школі . -Київ, 2018,N № 5.-С.2-11
|
>13.
| Лютко О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи/О. Лютко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.182-187
|
>14.
| Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/Т. Кристопчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.40-43
|
>15.
| Балютіна К. Засоби превенції та користування графічних відхилень у першокласників/К. Балютіна // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 11.-С.13-17
|
>16.
| Прищепа О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти/О. Прищепа // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 11.-С.5-12
|
>17.
| Свистун О. В. Позакласна робота з інформатики/О. В. Свистун // Інформатика в школі . -К., 2018,N № 11.-С.14-22
|
>18.
| Долгополова О. Межі професійного й особистого життя : практичні навички формування відносин/О. Долгополова, М. Шустова // Психолог. -Київ, 2018,N №19/20.-С.66-74
|
>19.
| Логачевська С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи/С. Логачевська, О. Іщенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 5.-С.12-14
|
>20.
| Вєтрова І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови/І. Вєтрова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.92-95
|
|
|