Поисковый запрос: (<.>K=навички<.>) |
Общее количество найденных документов : 100
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Єремеєва Н. Постановка цілей і мотивація для їх досягення : закладаємо основи успішного навчального року/Н. Єремеєва // Психолог. -К, 2022,N № 3\4.-С.12-27
|
>2.
| Іващенко А. Ранкові зустрічі з Томом Сойєром/А. Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2019,N № 1.-С.33-34
|
>3.
| Бєлєнька Г. Здатні малята про себе подбати! /Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання. -К, 2021,N № 10.-С.20-21
|
>4.
| Бакар І. Написання слів іншомовного походження : узагальнення й систематизація знань/І. Бакар // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2021,N № 1/2.-С.97-102
|
>5.
| Бакар І. Подовження м’яких і пом’якшення приголосних/І. Бакар // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2021,N № 1/2.-С.85-90
|
>6.
| Бакар І. Правила вживання знака м’якшення/І. Бакар // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2021,N № 1/2.-С.59-63
|
>7.
| Балютіна К. Засоби превенції та користування графічних відхилень у першокласників/К. Балютіна // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 11.-С.13-17
|
>8.
| Башманівська Л. "Стилістика засобів масової інформації" як навчальна дисципліна в підготовці майбутнього журналіста/Л. Башманівська, В. Башманівський // Вісник Книжкової палати . -К., 2022,N № 6.-С.26-30
|
>9.
| Безкоровайна О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів/О. Безкоровайна // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 2.-С.139-142
|
>10.
| Бесєдіна В. Г. Етюди як творча складова навчального процесу художньо-естетичного напряму у школі повного дня/В. Г. Бесєдіна // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). -Київ, 2019,N № 12.-С.10-12
|
>11.
| Богосвятська М. Ключові життєві уміння 21 століття в школі/М. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України (Київ ). -Київ, 2019,N № 3.-С.5-9
|
>12.
| Бойко М. "Великий естет" у сучасній школі : урок за романом Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея"/М. Бойко // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 3.-С.41-44
|
>13.
| Бондарчук І. Пізнай себе : програма занять для учнів початкової школи/І. Бондарчук // Психолог. -Київ, 2018,N №1/2.-С.52-83
|
>14.
| Бондарчук К. Зовнішнє незалежне оцінювання як форма моніторингу компетентностей з української мови та літератури/К. Бондарчук // Українська мова і література в школі. -Киiв, 2017,N №6.-С.44-48
|
>15.
| Бугайчук В. Чарівна квітка дива дарує діткам. Заняття гра для дітей молодшої групи/В. Бугайчук // Дошкільне виховання. -К, 2021,N № 5.-С.34-35
|
>16.
| Вєтрова І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови/І. Вєтрова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.92-95
|
>17.
| Візнюк В. Soft skills бібліотечного лідера/В. Візнюк // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2020,N № 4.-С.8-10
|
>18.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| Вовченко Г. "Інформаційна компетентність": від первісних часів до сучасності/Г. Вовченко // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 3.-С.17-28
|
>20.
| Гайдаєнко М. Навички роботи з інформацією : уміння потрібні кожному/М. Гайдаєнко // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.10-11.
|
|
|