Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Документи про Рівненщину (15)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (8)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=креативність<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-35 
1.

Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.65-68
2.

Акімова О. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності/О. Акімова // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.27-31
3.

Артемова О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи//О. Артемова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №4.-С.46-49
4.

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
5.

Бонарева С. Особливості роботи з обдарованими дітьми/С. Бонарева // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.21-24
6.

Бондар Ю. Креативність як необхідна умова успішного складання ЗНО з фізики на прикладі розв’язування якісних задач/Ю. Бондар, М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.24-27
7.

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Вивчаємо українську мову та літературу - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
9.

Галата С. Інтерактивне навчання: цікаво і "без авралів"/С. Галата // Освіта України. -К, 2020,N № 29.-С.8-9
10.

Гречко Г. Професіоналізм + креативність = сучасна бібліотека (професійне навчання персоналу в дитячій бібліотеці)/Г. Гречко, І. Базиленко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2019,N № 3.-С.43-44
11.

Даниліна Е. М. Формування життєвих компетентностей на уроках трудового навчання/технологій/Е. М. Даниліна // Трудове навчання в школі. -Харків, 2020,N № 1/2.-С.26-29
12.

Демченко В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку/В. Демченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 2.-С.47-51
13.

Дердель А. Диво-ширма : розвивальний посібник для дітей дошкільних груп/А. Дердель // Дошкільне виховання. -К, 2022,N № 5.-С.18-19
14.

Дмитрієва Л. Креативно-інноваційна траєкторія самовираження особистості на уроках літератури/Л. Дмитрієва // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 11.-С.14-15
15.

Дрик О. Проектні технології на прикладі авторського матеріалу з української літератури як елемент впровадження STEAM-освіти/О. Дрик // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2022,N № 1.-С.49-53
16.

Дубова Ю. Робота регіонального тренінгового центру Луганської ОУНБ ім. О. М. Горького за принципом чотирьох "К"/Ю. Дубова // Бібліотечна планета . -К., 2018,N № 4.-С.18-21
17.

Камишев В. Як зробити контрольний твір цікавим: нестандартні теми/В. Камишев // Всесвітня література в школах України. -К, 2019,N № 12.-С.11-12
18.

Кашуба Є. Творчість і викладання предмета/Є. Кашуба // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 6.-С.4-10
19.

Коваль Л. Рік у рік Україна має ставати сильнішою/Л. Коваль // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2018,N N 210/8 листоп./.-С.1-2
20.

Креативна особистість як педагогічна проблема у фаховій передвищій освіті // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2023,N № 1.-С.19-22
 1-20    21-35