Поисковый запрос: (<.>K=креативність<.>) |
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.65-68
|
>2.
| Акімова О. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності/О. Акімова // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.27-31
|
>3.
| Артемова О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи//О. Артемова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №4.-С.46-49
|
>4.
| Бібліотечний форум: історія, теорія і практика - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Бонарева С. Особливості роботи з обдарованими дітьми/С. Бонарева // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.21-24
|
>6.
| Бондар Ю. Креативність як необхідна умова успішного складання ЗНО з фізики на прикладі розв’язування якісних задач/Ю. Бондар, М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.24-27
|
>7.
| Вісник Київського національного торговельно-економічного університету - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Галата С. Інтерактивне навчання: цікаво і "без авралів"/С. Галата // Освіта України. -К, 2020,N № 29.-С.8-9
|
>10.
| Гречко Г. Професіоналізм + креативність = сучасна бібліотека (професійне навчання персоналу в дитячій бібліотеці)/Г. Гречко, І. Базиленко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2019,N № 3.-С.43-44
|
>11.
| Даниліна Е. М. Формування життєвих компетентностей на уроках трудового навчання/технологій/Е. М. Даниліна // Трудове навчання в школі. -Харків, 2020,N № 1/2.-С.26-29
|
>12.
| Демченко В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку/В. Демченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 2.-С.47-51
|
>13.
| Дердель А. Диво-ширма : розвивальний посібник для дітей дошкільних груп/А. Дердель // Дошкільне виховання. -К, 2022,N № 5.-С.18-19
|
>14.
| Дмитрієва Л. Креативно-інноваційна траєкторія самовираження особистості на уроках літератури/Л. Дмитрієва // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 11.-С.14-15
|
>15.
| Дрик О. Проектні технології на прикладі авторського матеріалу з української літератури як елемент впровадження STEAM-освіти/О. Дрик // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2022,N № 1.-С.49-53
|
>16.
| Дубова Ю. Робота регіонального тренінгового центру Луганської ОУНБ ім. О. М. Горького за принципом чотирьох "К"/Ю. Дубова // Бібліотечна планета . -К., 2018,N № 4.-С.18-21
|
>17.
| Камишев В. Як зробити контрольний твір цікавим: нестандартні теми/В. Камишев // Всесвітня література в школах України. -К, 2019,N № 12.-С.11-12
|
>18.
| Кашуба Є. Творчість і викладання предмета/Є. Кашуба // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 6.-С.4-10
|
>19.
| Коваль Л. Рік у рік Україна має ставати сильнішою/Л. Коваль // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2018,N N 210/8 листоп./.-С.1-2
|
>20.
| Креативна особистість як педагогічна проблема у фаховій передвищій освіті // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2023,N № 1.-С.19-22
|
|
|