Поисковый запрос: (<.>K=креативність<.>) |
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Камишев В. Як зробити контрольний твір цікавим: нестандартні теми/В. Камишев // Всесвітня література в школах України. -К, 2019,N № 12.-С.11-12
|
>2.
| Даниліна Е. М. Формування життєвих компетентностей на уроках трудового навчання/технологій/Е. М. Даниліна // Трудове навчання в школі. -Харків, 2020,N № 1/2.-С.26-29
|
>3.
| Тутова О. М. Формування актуальних компетенцій на уроках математики/О. М. Тутова // Математика в школах України. -Харків, 2018,N №9.-С.2-3
|
>4.
| Фізика та астрономія в рідній школі - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Ліпін М. Творчість та креативність: способи людського існування/М. Ліпін // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2019,N № 1.-С.79-91
|
>6.
| Кашуба Є. Творчість і викладання предмета/Є. Кашуба // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 6.-С.4-10
|
>7.
| Сембрак Л. Б. Слово, що дає крила" : підсумковий урок з української літератури. 11 клас/Л. Б. Сембрак // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2018,N №3.-С.20-24
|
>8.
| Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини/М. Юзик // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 4.-С.19-24
|
>9.
| Дубова Ю. Робота регіонального тренінгового центру Луганської ОУНБ ім. О. М. Горького за принципом чотирьох "К"/Ю. Дубова // Бібліотечна планета . -К., 2018,N № 4.-С.18-21
|
>10.
| Коваль Л. Рік у рік Україна має ставати сильнішою/Л. Коваль // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2018,N N 210/8 листоп./.-С.1-2
|
>11.
| Гречко Г. Професіоналізм + креативність = сучасна бібліотека (професійне навчання персоналу в дитячій бібліотеці)/Г. Гречко, І. Базиленко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика , 2019,N № 3.-С.43-44
|
>12.
| Дрик О. Проектні технології на прикладі авторського матеріалу з української літератури як елемент впровадження STEAM-освіти/О. Дрик // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2022,N № 1.-С.49-53
|
>13.
| Сліпухіна І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок 21 століття/І. Сліпухіна, В. Щєлко // Рідна школа, 2018,N N 1/2.-С.53-57
|
>14.
| Акімова О. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності/О. Акімова // Рідна школа. -Киiв, 2018,N N 9/12.-С.27-31
|
>15.
| Притула Н. М. Оцінка рівня розвитку національного людського капіталу в Україні/Н. М. Притула // Економіка України. -К., 2017,N №12.-С.68-85
|
>16.
| Бонарева С. Особливості роботи з обдарованими дітьми/С. Бонарева // Біологія і хімія в рідній школі . -Київ, 2018,N №1.-С.21-24
|
>17.
| Нова педагогічна думка - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>18.
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" /голов. ред. Л. В. Козак ; відп. за вип. О. І. Дем’янчук. - 2017
|
>19.
| Маркетинг в Україні - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>20.
| Циганкова О. Літературна вітальня як практичне втілення розвитку підліткової креативності/О. Циганкова // Всесвітня література в школах України. -К, 2020,N № 4.-С.37-39
|
|
|