Поисковый запрос: (<.>K=компанії<.>) |
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Ламуру И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу/И. Ламуру // Маркетинг и реклама, 201. т. 7/8.-С.33-35
|
>2.
| Мир продуктов - 2017г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>3.
| Романюк А. Коли точність приносить вигоду!: промислове обладнання від компанії ТREIF/А. Романюк // Мир продуктов. -К, 2017,N №8.-С.40-42
|
>4.
| Роенко Н. Технология чуда/Н. Роенко // Компьютер. -Київ, 2017,N № 4/5/6.-С.8-16
|
>5.
| Зайцев А. Насколько популярны сайты крупнейших IT-компаний Украины/А. Зайцев // Компьютер. -Київ, 2017,N № 4/5/6.-С.25-29
|
>6.
| Трач Р. В. Вибір оптимальної організаційної структури підприємств під час реалізації інвестиційного проекту в будівництві/Р. В. Трач // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування . -Рівне :НУВГП, 2017,N Вип. 3(79) :Економічні науки .-С.106-116
|
>7.
| Вісник Національного університету водного господарства та природокористування /голов. ред. В. С. Мошинський Вип. 3(79) : Економічні науки . - 2017
|
>8.
| Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых кампаний // Маркетинг и реклама. -К, 2017,N №11/12.-С.52-53
|
>9.
| Роенко Н. Жизнь без конкурентов была бы неинтересна/Н. Роенко // Компьютер. -Київ, 2017,N № 7/8/9.-С.5-15
|
>10.
| Конкурентоспроможність страхових компаній в сучасних умовах економічних перетворень // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2017,N №12.-С.18-21
|
>11.
| Терещенко Т. Є. Методичні особливості побудови систем рейтингування страхових компаній/Т. Є. Терещенко; Я. І. Бєлоусов // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2017,N №12.-С.22-25
|
>12.
| Куртей С. Л. Альфа-місто Франкфурт-на-Майні/С. Л. Куртей // Географія та економіка в рідній школі. -Київ, 2017,N №11.-С.40-46
|
>13.
| Пропозиція - 2017г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>14.
| Підпальний Г. Соняшник CL: комплексний підхід від компанії Agrosfera/Г. Підпальний // Пропозиція. -К, 2017,N №12.-С.129
|
>15.
| Іонін М. Є. Детермінанти розвитку конкурентного потенціалу компаній зі страхування життя/М. Є. Іонін // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . -Острог :Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017.-С.40-44. - (Економіка ; №7(35))
|
>16.
| Сорока А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні/А. М. Сорока // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2017,N №4.-С.121-125
|
>17.
| Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
|
>18.
| Маркетинг в Україні - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.41-45
|
>20.
| Пропозиція - 2018г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
|
|