Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (9)Документи про Рівненщину (89)Книги іноземними мовами (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (7)Історична Волинь (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=компанії<.>)
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Ламуру И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу/И. Ламуру // Маркетинг и реклама, 201. т. 7/8.-С.33-35
2.

Мир продуктов - 2017г.,N 8 (Введено оглавление)
3.

Романюк А. Коли точність приносить вигоду!: промислове обладнання від компанії ТREIF/А. Романюк // Мир продуктов. -К, 2017,N №8.-С.40-42
4.

Роенко Н. Технология чуда/Н. Роенко // Компьютер. -Київ, 2017,N № 4/5/6.-С.8-16
5.

Зайцев А. Насколько популярны сайты крупнейших IT-компаний Украины/А. Зайцев // Компьютер. -Київ, 2017,N № 4/5/6.-С.25-29
6.

Трач Р. В. Вибір оптимальної організаційної структури підприємств під час реалізації інвестиційного проекту в будівництві/Р. В. Трач // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування . -Рівне :НУВГП, 2017,N Вип. 3(79) :Економічні науки .-С.106-116
7.

Вісник Національного університету водного господарства та природокористування /голов. ред. В. С. Мошинський Вип. 3(79) : Економічні науки . - 2017
8.

Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых кампаний // Маркетинг и реклама. -К, 2017,N №11/12.-С.52-53
9.

Роенко Н. Жизнь без конкурентов была бы неинтересна/Н. Роенко // Компьютер. -Київ, 2017,N № 7/8/9.-С.5-15
10.

Конкурентоспроможність страхових компаній в сучасних умовах економічних перетворень // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2017,N №12.-С.18-21
11.

Терещенко Т. Є. Методичні особливості побудови систем рейтингування страхових компаній/Т. Є. Терещенко; Я. І. Бєлоусов // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2017,N №12.-С.22-25
12.

Куртей С. Л. Альфа-місто Франкфурт-на-Майні/С. Л. Куртей // Географія та економіка в рідній школі. -Київ, 2017,N №11.-С.40-46
13.

Пропозиція - 2017г.,N 12 (Введено оглавление)
14.

Підпальний Г. Соняшник CL: комплексний підхід від компанії Agrosfera/Г. Підпальний // Пропозиція. -К, 2017,N №12.-С.129
15.

Іонін М. Є. Детермінанти розвитку конкурентного потенціалу компаній зі страхування життя/М. Є. Іонін // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . -Острог :Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017.-С.40-44. - (Економіка ; №7(35))
16.

Сорока А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні/А. М. Сорока // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2017,N №4.-С.121-125
17.

Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
18.

Маркетинг в Україні - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
19.

На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.41-45
20.

Пропозиція - 2018г.,N 7/8 (Введено оглавление)
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120