Поисковый запрос: (<.>K=компанії<.>) |
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Air Arabia : новий бренд - на 15-ліття компанії! // Український туризм. -Київ, 2018,N № 7.-С.10-11
|
>2.
| Євсейцева О. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній/О. Євсейцева // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 5.-С.73-78
|
>3.
| Мельник Т. Протекціонізм у регулюванні прямих іноземних інвестицій/Т. Мельник // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право, 2019,N № 3.-С.5-18
|
>4.
| Дем’янюк М. Захист зернових колосових культур від шкідників інсектицидами компанії "Сингента"/М. Дем’янюк // Пропозиція. -К, 2019,N № 3.-С.130-135
|
>5.
| Зозульов О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі/О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 6.-С.52-65
|
>6.
| Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору компанії з добору персоналу для визначення претендентів на посади незалежних членів наглядової ради державного банку : Постанова Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2019 № 159 // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2019,N № 44/5 берез./.-С.7-8
|
>7.
| У Гаазі визнали крадіжку наших активів // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2019,N № 43/2 берез./.-С.1
|
>8.
| Самойлов Ю. Чи прийдуть приватні вагони на українські рейки?/Ю. Самойлов // Український туризм. -Київ, 2019,N № 4.-С.66-69
|
>9.
| Сухина А. ArmaTrac більше потужності та інновацій/А. Сухина // Пропозиція. -К, 2019,N № 12.-С.18-19. - Вкладка
|
>10.
| Сухина А. New Holland: унікальні галузеві рішення/А. Сухина // Пропозиція. -К, 2019,N № 12.-С.20-22. - Вкладка
|
>11.
| Верстюк И. Говорит Стокгольм : [интервью шведского премьер-министра Стефана Левена]/ И. Верстюк // Новое время. -К., 2019,N № 47.-С.44-46
|
>12.
| Шаповал Е. Топ-менеджеры/Е. Шаповал, С. Угнива // Новое время. -К., 2019,N № 42.-С.30-39
|
>13.
| ARX - новое имя лидера страхования // Новое время. -К., 2019,N № 34.-С.14-15
|
>14.
| Прокопенко А. Конец эпохи офшоров/А. Прокопенко // Новое время. -К., 2019,N № 39.-С.38-39
|
>15.
| Терещенко О. О. Роль інститутів наглядової ради та незалежного директора в максимізації вартості компанії/О. О. Терещенко // Фінанси України. -К., 2019,N № 9.-С.81-93
|
>16.
| Солодчук Л. Перша будівельна/Л. Солодчук // Охорона праці . -К, 2018,N № 11.-С.4-7
|
>17.
| Лищук Ю. Эффективность рекламы - ключи к успеху/Ю. Лищук // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 10.-С.41-43
|
>18.
| Денисенко М. Заходи активізації інноваціної діяльності страхової компанії/М. Денисенко // АгроСвіт . -Київ, 2018,N № 22.-С.28-33
|
>19.
| Козак І. Кіловат розділяється навпіл. А кому, як і скільки має платити споживач за новими правилами/І. Козак // Голос України. -Київ, 2018,N № 217/16 листоп./ .-С.4
|
>20.
| Ламуру И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу/И. Ламуру // Маркетинг и реклама, 201. т. 7/8.-С.33-35
|
|
|