Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=гребінь<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4/В-535
Автор(ы) : Клімов С.
Заглавие : Аналіз сучасних технологій реконструкції грунтових дамб
Место публикации : Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр/ Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 2 (74) : Технічні науки . - С. 14-24 (Шифр 4/В-535-405024)
ББК : 4
Предметные рубрики: Грунтознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гребінь--укоси--грунтосуміш--дренадно-екранний модуль
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 65.9(4Укр)/В-535
Заглавие : Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр . Вип. 2 (62) : Економіка
Выходные данные : Рівне: НУВГП, 2013
Колич.характеристики :458 с
ISBN, Цена 2306-5478: 40.00 р.
ББК : 65.9(4Укр)
Предметные рубрики: Економіка України
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): працевлаштування--регулювання державне--управління підприємством
Содержание : Підготовка кадрів - гідроенергетиків у НУВГП як складова реалізація енергетичної стратегії України/ М. Сорока. Безпечна експлуатація гідротехнічних споруд гідроелектростанцій України на сучасному етапі/ С. Поташник. Алгоритм розрахунок переливу води через гребінь або через верх ядра кам’яно-земляної греблі/ С. Осадчій. Використання диференціальних рівнянь для описання вільної поверхні білякритичних гідравлічних режимів роботи ГЕС, ГАЕС, НС/ О. Рябенко. Перспективи використання геоінформаційних технологій в завданнях забезпечення надійності й безпеки гідроенергетичних об’єктів/ Д. Стефанишин. Науковий супровід ремонтних робіт на гідроенергетичних об’єктах із застосуваннм сучасних інноваційних матеріалів/ М. Хлапук. Комп’ютерне моделювання повеней за допомогою одномірних гідродинамічних моделей річкового потоку з використанням програмних комплексів MIKE 11, HECRAS, ISTORIC/ О. Чернобиль. Стан теоретичних та експериментальних досліджень відсмоктувальних труб низьконамірних гідроелектростанцій/ В. Лутаєв. Вибір методу побудови профілю вільної поверхнф хвилястого стрибка/ О. Галич. Математичне моделювання пристрою безударного закриття засувки в кінці напірного трубопроводу/ Г. Герасимов. Досвід і перспективи імовірності аналізу надійності й безпеки гідротехнічних споруд ГЕС і ГАЕС / Д. Стефаницшин. Дослідження режиму пуску гідротурбін/ А. Волков. Побудова кривої спаду потоків із плавнозмінним нерівномірним усталеним рухом з використанням приведеного закону змін модуля витрат/ О. Яковлева. Інжинірингові рішення при оцінці потенціалу розвитку малої гідроенергетики/ О. Клюха. Імовірнісна оцінка ризику стійкості проти зсуву бетонних гребель гідровузлів Дніпровського каскаду/ А. Мозговий. Використання математичних моделей для розрахунків хвиль переміщення у верхніх водоймах ГАЕС/ В. Тимощук. Чисельні дослідження напружено-деформованого стану, міцністі і стійкісті огороджувальних дамб верхньої водойми Дністровської ГАЕС/ К. Скоробагатько. Дослідження гідравлічних режимів роботи вузла з’єднання зрівнювального резервуара ГЕС із водоводами/ С. Сунічук. Сучасні вимоги з підвищення безпеки при проектуванні Дніпровської ГАЕС/ С. Сук. Системи відцентрових насосів автоматизованих насосних станцій (удосконалення конструкцій і методики розрахунку)/ Ю. Філіпович. Моделювання впливу вологопереносу на стійкість схилу при наявності верхової водойми ГАЕС/ Т. Громадченко. Принципово нова роторно-лопатева гідротурбіна/ Є. Свмойленко. Вимір методів розрахунку параметрів білякритичних течій/ Д. Поплавський. Удосконалення методів оцінювання залишкового ресурсу високовольтних елегазових вимикачів Дніпровської ГЕС в умовах неповноти вхідної інформації/ В. Літвінов. Використання модульних водозабірно-очищувальних засобів на насосних станціях/ О. Солодкий. Можливості модернізації систем збудження гідрогенератора/ В. Радченко. Методика визначення сейсмічного прискорення в тілі і нескельній основі греблі з грунтових матеріалів на основі хвильової теорії суйсмостійкості/ А. Матвієнко. Шахтні ГАЕС ішляхи підвищення ефективності їх роботи/ С. Артюх. Побудова функції розподілу фільтраційного протиску по підошві бетонних гравітаційних гребель/ О. Кисляк. Спільне використання хвильової і вітрової енергій в єдиній енергоустановці/ А. Савченко. Продосвід проектування гідротурбін для низьконапірних і високонапірних малих ГЕС/ С. Бумарсков. Реконструкція ГЕС. Особливості проектування/ М. Калінін. Раціональний режим роботи та експлуатація насосних станцій/ Ю. Єврєєнко. Відсиапння грунту у воду - метод будівництва грунтових споруд/ А. Килюшик. Оцінка можливості будівництва мінігес при існуючих греблях на прикладі гідровузлів в Житомирській області та Печенізького гідровузла в Харківській області/ В. Рижий. Підвищення ефективності роботи рибозахисної споруди типу "Плавучий заплавень" на великих водозаборах/ О. Пшевлоцький. Досвід виробничої діяльності ПрАТ "СВС Дніпро" на гідроенергетичних об’єктах України/ М. Кравченко. Визначення параметрів коливальних процесів в напірних водопровідних системах з пневматичними резервуарами чисельним методом/ А. Веремчук. Розрахунок міцності залізобетонного оброблення напірного тунеля з врахуванням роботи бетону/ О. Вайнберг.
Экземпляры : всего : КР(2)
Свободны : КР(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 65.9(4Укр)/В-535
Автор(ы) : Осадчій С.
Заглавие : Алгоритм розрахунок переливу води через гребінь або через верх ядра кам’яно-земляної греблі
Место публикации : Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; літ. ред. О. Якимчук. - Рівне: НУВГП, 2013. - Вип. 2 (62) : Економіка . - С. 20-25. - ISBN 2306-5478 (Шифр 65.9(4Укр)/В-535-886522). - ISBN 2306-5478
ББК : 65.9(4Укр)
Предметные рубрики: Гідротехніка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гребінь греблі--ядро греблі--алгоритм розрахунку
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Бех І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського/ І. Бех (стр.3-6)
Бондаренко Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи/ Н. Бондаренко (стр.6-9)
Гребінь С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих/ С. Гребінь (стр.10-12)
Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського/ А. Королюк (стр.12-15)
Міхно О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського»)/ О. Міхно (стр.15-19)
Павленко Ю. . Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського/ Ю. Павленко (стр.20-23)
Пустовіт Г. . Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.23-27)
Черній А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей/ А. Черній, В. Долід (стр.27-32)
Барадія Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності/ Н. Барадія (стр.33-36)
Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ М. Люшин (стр.36-40)
Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність/ А. Наточій (стр.41-45)
Петренко І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища/ І. Петренко (стр.45-48)
Швидун В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні/ В. Швидун (стр.48-51)
Хабюк А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни»/ А. Хабюк (стр.51-54)
Васильченко Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти/ Л. Васильченко (стр.55-57)
Марченко О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики/ О. Марченко (стр.58-61)
Музичук К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання/ К. Музичук (стр.61-65)
Паніна Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти/ Л. Паніна (стр.65-67)
Рижковський В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті/ В. Рижковський, О. Маркович (стр.68-73)
Бричок С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі/ С. Бричок (стр.74-77)
Давидюк Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського/ Н. Давидюк (стр.77-80)
Кононко О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати/ О. Кононко (стр.80-85)
Луцюк А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи/ А. Луцюк (стр.86-88)
Савчук Л. . Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського/ Л. Савчук (стр.88-91)
Смольська Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи/ Л. Смольська (стр.92-94)
Цимбал-Слатвінська С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету/ С. Цимбал-Слатвінська (стр.95-98)
Яценюк Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя/ Л. Яценюк, Р. Козак (стр.99-101)
Квасецька Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів/ Н. Квасецька, І. Рудь (стр.102-104)
Козіцька Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах/ Т. Козіцька (стр.105-107)
Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект/ Н. Шульжук (стр.108-110)
Шевчук Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук/ Т. Шевчук (стр.111-113)
Бессараб Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів/ Н. Бессараб (стр.114-118)
Жорова І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ І. Жорова (стр.119-122)
Міщеня О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Міщеня, О. Третяк (стр.122-127)
Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ Н. Мельник (стр.127-133)
Олешко П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині/ П. Олешко (стр.133-135)
Соколовська О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ О. Соколовська (стр.136-140)
Тарабасова Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження/ Л. Тарабасова, Н. Олефір (стр.140-144)
Буденкова Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості/ Н. Буденкова, О. Мисіна (стр.145-148)
Калініченко Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи/ Н. Калініченко (стр.148-152)
Хмеляр І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів/ І. Хмеляр, О. Мялок (стр.152-156)
Коляда Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського/ Н. Коляда (стр.157-160)
Малецька Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи/ Т. Малецька (стр.160-163)
Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення/ Ю. Глінчук (стр.164-166)
Мазур Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки/ Д. Мазур (стр.167-170)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гребінь С.
Заглавие : Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 3. - С. 10-12 (Шифр Н14/2019/3)
Предметные рубрики: Освіта інклюзивна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціум--діти з особливими потребами--колектив
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Осіпчук Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки)/ Н. Осіпчук (стр.3-7)
Очеретяний А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті/ А. Очеретяний (стр.7-10)
Поліщук І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк/ І. Поліщук (стр.11-15)
Шеретюк Р. . Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.15-19)
Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини/ М. Юзик (стр.19-24)
Лунячек В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності/ В. Лунячек, Н. Рубан (стр.25-33)
Саприкіна Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми/ Н. Саприкіна (стр.33-37)
Дивак В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти/ В. Дивак (стр.38-41)
Козяр М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти/ М. Козяр, О. Парфенюк (стр.42-46)
Корольчук В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору/ В. Корольчук (стр.46-51)
Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки/ О. Овчарук (стр.52-55)
Сороко Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти/ Н. Сороко (стр.55-60)
Тимчина Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Н. Тимчина (стр.60-64)
Штрімайтіс О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу/ О. Штрімайтіс (стр.65-68)
Якимчук І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект/ І. Якимчук (стр.69-73)
Яцишин А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії/ А. Яцишин (стр.74-79)
Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу/ Л. Коврігіна (стр.80-84)
Нелін Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд/ Є. Нелін (стр.85-88)
Співак Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти/ Я. Співак (стр.88-91)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному»/ Н. Сушик (стр.91-95)
Заводна Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті/ Л. Заводна (стр.96-100)
Озарчук І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії/ І. Озарчук (стр.100-103)
Сердюк Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання/ Т. Сердюк (стр.104-107)
Михасюк Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.108-111)
Онищук І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності/ І. Онищук (стр.112-115)
Гребінь С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів/ С. Гребінь, І. Варламова (стр.116-118)
Клочко О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ О. Клочко (стр.119-124)
Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії/ Л. Лейбик (стр.125-129)
Березівська Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи/ Л. Березівська (стр.130-133)
Бухальська С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти/ С. Бухальська (стр.134-137)
Ворон О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo/ О. Ворон (стр.138-141)
Галатюк Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня/ Т. Галатюк, Ю. Галатюк (стр.142-145)
Гладун В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності/ В. Гладун (стр.145-149)
Ковбасюк Т. Моральні цінності сучасного виховання/ Т. Ковбасюк (стр.149-153)
Кропочева Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання/ Н. Кропочева (стр.153-158)
Лавренчук В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ В. Лавренчук (стр.158-161)
Павлова О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського/ О. Павлова (стр.161-163)
Харченко Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя/ Н. Харченко (стр.164-166)
Гнепа О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу/ О. Гнепа (стр.167-170)
Даюк Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України/ Ж. Даюк (стр.170-173)
Димченко С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна/ С. Димченко (стр.173-177)
Муайяд А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ А. Муайяд (стр.178-181)
Прокопчук В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні/ В. Прокопчук (стр.181-185)
Фіськов Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі/ Г. Фіськов (стр.189-191)
Галатюк М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.192-195)
Федорець В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури/ В. Федорець (стр.195-199)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Пустовіт Г. . Володимир Вернадський і сучасність/ Г. Пустовіт (стр.3-10)
Мельник Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів/ Н. Мельник (стр.11-15)
Ілійчук Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації/ Л. Ілійчук (стр.16-19)
Віролайнен О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти/ О. Віролайнен (стр.20-23)
Іванюк І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень/ І. Іванюк (стр.24-30)
Кінах Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва/ Н. Кінах (стр.30-36)
Рисинець Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності/ Н. Рисинець (стр.37-43)
Сологуб О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб/ О. Сологуб (стр.44-49)
Вернидуб О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад/ О. Вернидуб (стр.50-54)
Дубровіна І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика/ І. Дубровіна (стр.55-62)
Ковбасюк Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності/ Т. Ковбасюк (стр.62-68)
Ковригіна Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти/ Л. Ковригіна (стр.69-74)
Третяк О. . Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі/ О. Третяк (стр.75-80)
Барабаш С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов/ С. Барабаш (стр.81-86)
Лавренчук В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі/ В. Лавренчук (стр.87-91)
Мушировська Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія»/ Н. Мушировська (стр.91-98)
Гон М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення/ М. Гон (стр.99-104)
Давидюк Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні»/ Р. Давидюк, В. Данильчук (стр.105-109)
Генсіцька-Антонюк Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння/ Н. Генсіцька-Антонюк (стр.110-113)
Гнепа О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи/ О. Гнепа (стр.114-118)
Демченко В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів/ В. Демченко (стр.119-123)
Гребінь С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти/ С. Гребінь (стр.124-128)
Черній А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі/ А. Черній (стр.129-134)
Кіян О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти/ О. Кіян (стр.134-140)
Мосякова І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника/ І. Мосякова (стр.141-145)
Щербина В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського/ В. Щербина, О. Чабан (стр.146-151)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гребінь С.
Заглавие : Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 4. - С. 124-128 (Шифр Н14/2021/4)
Предметные рубрики: Освіта-- Реформування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): полідисциплінарність--мультидисциплінарність--інтердисциплінарність
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Дошкільне виховання -2023г.,N 10
Интересные статьи :
Швачкова О. Кейс безпеки для закладів дошкільної освіти/ О. Швачкова, О. Косенчук (стр.3-6)
Гура О. Як формувати безпечну поведінку в небезпечні часи/ О. Гура (стр.7-8)
Шалда Н. Безпека в дії/ Н. Шалда, Н. Архіпова (стр.9-15)
Кузьменко Ю. Із Патроном нам цікаво грати, небезпеку вчитись виявляти/ Ю. Кузьменко (стр.16-18)
Древаль В. Про лісову малечу і небезпечні речі : лялькова вистава для дітей дошкільних груп/ В. Древаль (стр.19-21)
Литвиненко О. Щедра грядка : дидактичний посібник для дітей раннього віку/ О. Литвиненко (стр.22-23)
Шалда Н. Осінь ми радо стрічаємо, прикмети її помічаємо : цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи/ Н. Шалда, Л. Зеленська (стр.24-27)
Сайнецька Т. Цеглинки з дітками гуляють, їх таємниці розкривають/ Т. Сайнецька (стр.28-29)
Зарва С. Багатофакторний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи/ С. Зарва, Т. Бушанова (стр.30-31)
Леонченко Н. Двійко казочок для добрих діточок : казки для розвитку емпатії/ Н. Леонченко (стр.32-33)
Барабаш О. Інструмент незвичний - гребінь музичний/ О. Барабаш (стр.34-36)
Петровська Ю. Воїнів помічники на гостині в малюків : фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи/ Ю. Петровська, О. Титюк, С. Ільницька (стр.37-40)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Барабаш О.
Заглавие : Інструмент незвичний - гребінь музичний
Место публикации : Дошкільне виховання: науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України. - К, 2023. - № 10. - С. 34-36 (Шифр Д515370/2023/10)
Предметные рубрики: Дошкільне виховання-- Музичне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): музична діяльність вихованців--ноти
Найти похожие