Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=гребінь<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.
4
В-535


    Клімов, С.
    Аналіз сучасних технологій реконструкції грунтових дамб / С. Клімов // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 2 (74) : Технічні науки . - С. 14-24
ББК 4

Рубрики: Грунтознавство

фывфывфыв:
гребінь -- укоси -- грунтосуміш -- дренадно-екранний модуль
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

2.
65.9(4Укр)
В-535


   
    Вісник Національного університету водного господарства та природокористування [Текст] : зб. наук. пр . Вип. 2 (62) . Економіка / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; літ. ред. О. Якимчук. - Рівне : НУВГП, 2013. - 458 с. - ISBN 2306-5478 : 40.00 р.
    Содержание:
Сорока, М. Підготовка кадрів - гідроенергетиків у НУВГП як складова реалізація енергетичної стратегії України / М. Сорока. - С .3-10
Поташник, С. Безпечна експлуатація гідротехнічних споруд гідроелектростанцій України на сучасному етапі / С. Поташник. - С .11-19
Осадчій, С. Алгоритм розрахунок переливу води через гребінь або через верх ядра кам’яно-земляної греблі / С. Осадчій. - С .20-25
Рябенко, О. Використання диференціальних рівнянь для описання вільної поверхні білякритичних гідравлічних режимів роботи ГЕС, ГАЕС, НС / О. Рябенко. - С .26-35
Стефанишин, Д. Перспективи використання геоінформаційних технологій в завданнях забезпечення надійності й безпеки гідроенергетичних об’єктів / Д. Стефанишин. - С .47-55
Хлапук, М. Науковий супровід ремонтних робіт на гідроенергетичних об’єктах із застосуваннм сучасних інноваційних матеріалів / М. Хлапук. - С .56-67
Чернобиль, О. Комп’ютерне моделювання повеней за допомогою одномірних гідродинамічних моделей річкового потоку з використанням програмних комплексів MIKE 11, HECRAS, ISTORIC / О. Чернобиль. - С .68-78
Лутаєв, В. Стан теоретичних та експериментальних досліджень відсмоктувальних труб низьконамірних гідроелектростанцій / В. Лутаєв. - С .79-89
Галич, О. Вибір методу побудови профілю вільної поверхнф хвилястого стрибка / О. Галич. - С .90-96
Герасимов, Г. Математичне моделювання пристрою безударного закриття засувки в кінці напірного трубопроводу / Г. Герасимов. - С .97-107
Стефаницшин, Д. Досвід і перспективи імовірності аналізу надійності й безпеки гідротехнічних споруд ГЕС і ГАЕС / Д. Стефаницшин. - С .108-122
Волков, А. Дослідження режиму пуску гідротурбін / А. Волков. - С .123-134
Яковлева, О. Побудова кривої спаду потоків із плавнозмінним нерівномірним усталеним рухом з використанням приведеного закону змін модуля витрат / О. Яковлева. - С .135-144
Клюха, О. Інжинірингові рішення при оцінці потенціалу розвитку малої гідроенергетики / О. Клюха. - С .145-153
Мозговий, А. Імовірнісна оцінка ризику стійкості проти зсуву бетонних гребель гідровузлів Дніпровського каскаду / А. Мозговий. - С .154-165
Тимощук, В. Використання математичних моделей для розрахунків хвиль переміщення у верхніх водоймах ГАЕС / В. Тимощук. - С .166-173
Скоробагатько, К. Чисельні дослідження напружено-деформованого стану, міцністі і стійкісті огороджувальних дамб верхньої водойми Дністровської ГАЕС / К. Скоробагатько. - С .174-183
Сунічук, С. Дослідження гідравлічних режимів роботи вузла з’єднання зрівнювального резервуара ГЕС із водоводами / С. Сунічук. - С .184-192
Сук, С. Сучасні вимоги з підвищення безпеки при проектуванні Дніпровської ГАЕС / С. Сук. - С .193-205
Філіпович, Ю. Системи відцентрових насосів автоматизованих насосних станцій (удосконалення конструкцій і методики розрахунку) / Ю. Філіпович. - С .206-217
Громадченко, Т. Моделювання впливу вологопереносу на стійкість схилу при наявності верхової водойми ГАЕС / Т. Громадченко. - С .218-225
Свмойленко, Є. Принципово нова роторно-лопатева гідротурбіна / Є. Свмойленко. - С .226-239
Поплавський, Д. Вимір методів розрахунку параметрів білякритичних течій / Д. Поплавський. - С .240-247
Літвінов, В. Удосконалення методів оцінювання залишкового ресурсу високовольтних елегазових вимикачів Дніпровської ГЕС в умовах неповноти вхідної інформації / В. Літвінов. - С .248-255
Солодкий, О. Використання модульних водозабірно-очищувальних засобів на насосних станціях / О. Солодкий. - С .256-261
Радченко, В. Можливості модернізації систем збудження гідрогенератора / В. Радченко. - С .262-275
Матвієнко, А. Методика визначення сейсмічного прискорення в тілі і нескельній основі греблі з грунтових матеріалів на основі хвильової теорії суйсмостійкості / А. Матвієнко. - С .276-283
Артюх, С. Шахтні ГАЕС ішляхи підвищення ефективності їх роботи / С. Артюх. - С .284-290
Кисляк, О. Побудова функції розподілу фільтраційного протиску по підошві бетонних гравітаційних гребель / О. Кисляк. - С .291-301
Савченко, А. Спільне використання хвильової і вітрової енергій в єдиній енергоустановці / А. Савченко. - С .302-308
Бумарсков, С. Продосвід проектування гідротурбін для низьконапірних і високонапірних малих ГЕС / С. Бумарсков. - С .309-313
Калінін, М. Реконструкція ГЕС. Особливості проектування / М. Калінін. - С .314-317
Єврєєнко, Ю. Раціональний режим роботи та експлуатація насосних станцій / Ю. Єврєєнко. - С .318-326
Килюшик, А. Відсиапння грунту у воду - метод будівництва грунтових споруд / А. Килюшик. - С .327-333
Рижий, В. Оцінка можливості будівництва мінігес при існуючих греблях на прикладі гідровузлів в Житомирській області та Печенізького гідровузла в Харківській області / В. Рижий. - С .334-346
Пшевлоцький, О. Підвищення ефективності роботи рибозахисної споруди типу "Плавучий заплавень" на великих водозаборах / О. Пшевлоцький. - С .347-355
Кравченко, М. Досвід виробничої діяльності ПрАТ "СВС Дніпро" на гідроенергетичних об’єктах України / М. Кравченко. - С .356-366
Веремчук, А. Визначення параметрів коливальних процесів в напірних водопровідних системах з пневматичними резервуарами чисельним методом / А. Веремчук. - С .367-375
Вайнберг, О. Розрахунок міцності залізобетонного оброблення напірного тунеля з врахуванням роботи бетону / О. Вайнберг. - С .36-46
ББК 65.9(4Укр)

Рубрики: Економіка України

фывфывфыв:
працевлаштування -- регулювання державне -- управління підприємством
Экземпляры всего: 2
КР (2)
Свободны: КР (2)

Найти похожие

3.
65.9(4Укр)
В-535


    Осадчій, С.
    Алгоритм розрахунок переливу води через гребінь або через верх ядра кам’яно-земляної греблі [Текст] / С. Осадчій // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; літ. ред. О. Якимчук. - Рівне : НУВГП, 2013. - Вип. 2 (62) : Економіка . - С. 20-25 . - ISBN 2306-5478
ББК 65.9(4Укр)

Рубрики: Гідротехніка

фывфывфыв:
гребінь греблі -- ядро греблі -- алгоритм розрахунку
Экземпляры всего: 2
КР (2)
Свободны: КР (2)

Найти похожие

4.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 3
Содержание:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Гребінь, С.
    Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих [Текст] / С. Гребінь // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 10-12

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
соціум -- діти з особливими потребами -- колектив
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: Н14/2019/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 4
Содержание:
Осіпчук, Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки) / Н. Осіпчук. - С.3-7
Очеретяний, А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті / А. Очеретяний. - С.7-10
Поліщук, І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк / І. Поліщук. - С.11-15
Шеретюк, Р. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.15-19
Юзик, М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини / М. Юзик. - С.19-24
Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності / В. Лунячек, Н. Рубан. - С.25-33
Саприкіна, Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми / Н. Саприкіна. - С.33-37
Дивак, В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти / В. Дивак. - С.38-41
Козяр, М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти / М. Козяр, О. Парфенюк. - С.42-46
Корольчук, В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору / В. Корольчук. - С.46-51
Овчарук, О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки / О. Овчарук. - С.52-55
Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти / Н. Сороко. - С.55-60
Тимчина, Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Тимчина. - С.60-64
Штрімайтіс, О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу / О. Штрімайтіс. - С.65-68
Якимчук, І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект / І. Якимчук. - С.69-73
Яцишин, А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії / А. Яцишин. - С.74-79
Коврігіна, Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу / Л. Коврігіна. - С.80-84
Нелін, Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд / Є. Нелін. - С.85-88
Співак, Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти / Я. Співак. - С.88-91
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному» / Н. Сушик. - С.91-95
Заводна, Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті / Л. Заводна. - С.96-100
Озарчук, І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії / І. Озарчук. - С.100-103
Сердюк, Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання / Т. Сердюк. - С.104-107
Михасюк, Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.108-111
Онищук, І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності / І. Онищук. - С.112-115
Гребінь, С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів / С. Гребінь, І. Варламова. - С.116-118
Клочко, О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики / О. Клочко. - С.119-124
Лейбик, Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії / Л. Лейбик. - С.125-129
Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи / Л. Березівська. - С.130-133
Бухальська, С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти / С. Бухальська. - С.134-137
Ворон, О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo / О. Ворон. - С.138-141
Галатюк, Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня / Т. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.142-145
Гладун, В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності / В. Гладун. - С.145-149
Ковбасюк, Т. Моральні цінності сучасного виховання / Т. Ковбасюк. - С.149-153
Кропочева, Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.153-158
Лавренчук, В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.158-161
Павлова, О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського / О. Павлова. - С.161-163
Харченко, Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя / Н. Харченко. - С.164-166
Гнепа, О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу / О. Гнепа. - С.167-170
Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України / Ж. Даюк. - С.170-173
Димченко, С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна / С. Димченко. - С.173-177
Муайяд, А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / А. Муайяд. - С.178-181
Прокопчук, В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні / В. Прокопчук. - С.181-185
Фіськов, Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі / Г. Фіськов. - С.189-191
Галатюк, М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.192-195
Федорець, В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець. - С.195-199
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: Н14/2021/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 4
Содержание:
Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10
Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15
Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19
Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23
Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30
Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36
Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43
Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49
Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54
Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62
Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68
Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74
Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80
Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86
Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91
Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98
Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104
Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109
Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113
Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118
Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123
Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128
Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134
Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140
Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145
Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Гребінь, С.
    Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти [Текст] / С. Гребінь // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 124-128

Рубрики: Освіта--Реформування

фывфывфыв:
полідисциплінарність -- мультидисциплінарність -- інтердисциплінарність
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: Д515370/2023/10
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України. - К, 2003 - . - Выходит ежемесячно
2023г. № 10
Содержание:
Швачкова, О. Кейс безпеки для закладів дошкільної освіти / О. Швачкова, О. Косенчук. - С.3-6
Гура, О. Як формувати безпечну поведінку в небезпечні часи / О. Гура. - С.7-8
Шалда, Н. Безпека в дії / Н. Шалда, Н. Архіпова. - С.9-15
Кузьменко, Ю. Із Патроном нам цікаво грати, небезпеку вчитись виявляти / Ю. Кузьменко. - С.16-18
Древаль, В. Про лісову малечу і небезпечні речі : лялькова вистава для дітей дошкільних груп / В. Древаль. - С.19-21
Литвиненко, О. Щедра грядка : дидактичний посібник для дітей раннього віку / О. Литвиненко. - С.22-23
Шалда, Н. Осінь ми радо стрічаємо, прикмети її помічаємо : цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи / Н. Шалда, Л. Зеленська. - С.24-27
Сайнецька, Т. Цеглинки з дітками гуляють, їх таємниці розкривають / Т. Сайнецька. - С.28-29
Зарва, С. Багатофакторний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи / С. Зарва, Т. Бушанова. - С.30-31
Леонченко, Н. Двійко казочок для добрих діточок : казки для розвитку емпатії / Н. Леонченко. - С.32-33
Барабаш, О. Інструмент незвичний - гребінь музичний / О. Барабаш. - С.34-36
Петровська, Ю. Воїнів помічники на гостині в малюків : фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи / Ю. Петровська, О. Титюк, С. Ільницька. - С.37-40
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Барабаш, О.
    Інструмент незвичний - гребінь музичний [Текстььь] / О. Барабаш // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2023. - № 10. - С. 34-36

Рубрики: Дошкільне виховання--Музичне

фывфывфыв:
музична діяльність вихованців -- ноти
Свободных экз. нет

Найти похожие