Поисковый запрос: (<.>K=гра<.>) |
Общее количество найденных документов : 385
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Обшарська Р. Є проблема? Знайдемо вихід разом! : гра-тренінг для педагогів/Р. Обшарська // Дошкільне виховання. -К, 2018,N № 11.-С.32-34
|
>2.
| Кирик М. Ігри з крейдою надворі/М. Кирик // Дошкільне виховання. -К, 2022,N № 6.-С.14-15
|
>3.
| Пудло Д. Ігри, які привчають до уважності : лінгвістична гра як форма роботи з учнями на уроках української мови/Д. Пудло // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2020,N № 5.-С.30-45
|
>4.
| Сабєльнікова С. Ігрові методи на уроках зарубіжної літератури. Гра "Запам'ятай!"/С. Сабєльнікова // Зарубіжна література в школах України (Київ ). -Київ, 2022,N № 2.-С.23
|
>5.
| Гарбуз В. Ігрові технології у позашкільній освіті/В. Гарбуз // Рідна школа. -Київ, 2021,N № 6.-С.44-50
|
>6.
| Здіховський А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки/А. Здіховський // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 4.-С.84-88
|
>7.
| Крутій К. Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта/К. Крутій, І. Деснова // Дошкільне виховання. -К, 2022,N № 5.-С.4-9
|
>8.
| Скаченко О. Ігрофікація: гра як форма залучення користувачів до бібліотеки/О. Скаченко // Бібліотечна планета . -К., 2019,N № 3.-С.11-14
|
>9.
| Головач С. О. Ідея радості життя та відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна ". 5-й клас/С. О. Головач // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 5/6.-С.16-20
|
>10.
| Терещенко І. Із Катрусею ми грали, рукавички прикрашали : заняття для дітей раннього віку/І. Терещенко // Дошкільне виховання. -К, 2023,N № 1.-С.28-29
|
>11.
| Пудло Д. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника/Д. Пудло // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2022,N № 2/3.-С.36-44
|
>12.
| Кесарчук Л. Іноземці профінансували "хрестоносців" на 70 тис. доларів/Л. Кесарчук // День. -Київ, 2018,N № 168.-С.11
|
>13.
| Перфілова Н. Інтеграція ідей сталого розвитку в роботі вчителя-філолога/Н. Перфілова // Українська мова та література. -К., 2018,N № 13/14 (лип).-С.28-42
|
>14.
| Перфілова Н. Інтегрований урок контекстуального аналізу поезії Олександра Олеся "Чари ночі". 10 клас/Н. Перфілова // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . -К., 2020,N № 5.-С.17-22
|
>15.
| Омельченко Л. Інтелектуалізована музика як ознака герметизованого тексту: за романом Германа Гессе "Гра в бісер"/Л. Омельченко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2019,N № 1.-С.27-29
|
>16.
| Гуцол В. Інтелектуальна гра за романом Даніеля Дефо "Пригоди Робінзона Крузо"/В. Гуцол // Зарубіжна література в школах України ( Київ ). -К., 2018,N № 1.-С.56-57
|
>17.
| Сорока І. Інтелектуальна гра "Перлини України"/І. Сорока // Зарубіжна література в школах України ( Київ ). -К., 2018,N № 6.-С.28-33
|
>18.
| Пилипенко В. Ф. Інтелектуальна гра "Сходинками до знань". 6-11-й клас/В. Ф. Пилипенко // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 17/18.-С.69-71
|
>19.
| Пилипенко В. Інтелектуальна гра "Сходинками до знань". 6-11-ті класи/В. Пилипенко // Зарубіжна література в школі . -Харьков, 2018,N №17/18.-С.77-79
|
>20.
| Ціпов’яз Л. Інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?" на уроці та в позаурочний час/Л. Ціпов’яз // Зарубіжна література в школах України (Київ ). -Київ, 2019,N № 10.-С.63-66
|
|
|