Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=вірусний маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузик О. В.
Заглавие : Розвиток маркетингових комунікацій в аграрному бізнесі України
Место публикации : Економіка та держава: міжнародний науково-практичний журнал. - Київ, 2018. - № 8. - С. 27-30 (Шифр Е045753/2018/8)
Предметные рубрики: Економіка АПК
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): агробізнес--маркетингова політика комунікацій--чинники комунікаційної діяльності--гроуз-хакінг--вірусний маркетинг
Найти похожие

2.

Вид документа :
Шифр издания : 338(062.552)/Н-34
Автор(ы) : Полінкевич О. М.
Заглавие : Модель використання продакт плейсменту у маркетинговій та фінансовій діяльності підприємств
Место публикации : Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)): наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 67-71 (Шифр 338(062.552)/Н-34-809826)
УДК : 338(062.552)
Предметные рубрики: Фінанси підприємств-- Звітність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мерчандайзинг--медіа-інструменти--сітковий маркетинг--нейромаркетинг--вірусний маркетинг
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Серпухов М., Нестеренко А.
Заглавие : Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2020. - № 5. - С. 63-69 (Шифр М3/2020/5)
Предметные рубрики: Маркетинг-- Підприємництво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): івент-маркетинг--інтернет-маркетинг--вірусний маркетинг
Найти похожие