Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Документи про Рівненщину (7)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (19)Історична Волинь (1)Газета “Червоний прапор” (2)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=аудиторія<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Макаров, Т.
    Омниканальность - это мировой тренд, и Украина имеет все возможности не отставать [Текст] / Т. Макаров // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 38-39

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
споживча аудиторія -- бренд
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Охота, В. І
    Теоретичні та практичні аспекти формування споживчої лояльності [Текст] / В. І Охота // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 80-83

Рубрики: Готельний бізнес

фывфывфыв:
готельний заклад -- якість готельних послуг -- програма лояльності -- клієнтська аудиторія -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
30
В-535


    Літницький, С.
    Аналіз об’ємно-планувального рішення та освітленості лекційної аудиторії № 647 [Текст] / С. Літницький // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; гол. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 1 (73) : Технічні науки . - С. 228-234
ББК 30

Рубрики: Освітлення

фывфывфыв:
коефіцієнт природної освітленості -- аудиторія лекційна -- освітленость
Экземпляры всего: 3
ВТЛ (1), КР (1), КС (1)
Свободны: ВТЛ (1), КР (1), КС (1)

Найти похожие

4.


    Мазараки, А.
    Інтернет-маркетинг у готельному бізнесі [Текст] / А. Мазараки // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 46-59

Рубрики: Готельний бізнес

фывфывфыв:
системи пошукові -- інтернет-аудиторія -- трафік -- детермінанти -- інструменти інтернет-маркетингу
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Колоскова, Г.
    Електронні колекції документів як складник бібліотечно-інформаційного потенціалу м. Дніпра [Текстььь] / Г. Колоскова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 41-47

Рубрики: Ресурси електронні

   Дніпро, місто (Дніпропетровська область)
фывфывфыв:
бібліотеки -- електронні колекції -- читацька аудиторія
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Харченко, Н.
    Шпаргалки оратора : 6 аспектів, на які варто звернути увагу перед публічним виступом [Текст] / Н. Харченко // Українська мова та література. Шкільний світ : всеукраїнські газети для вчителів. - 2019. - № 10. - С. 6-22

Рубрики: Ораторське мистецтво

фывфывфыв:
аудиторія -- стиль виступу -- дрес-код -- культура мовлення -- місце виступу -- прийоми виступу -- утримання уваги -- помилки
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Василенко, В.
    Визначення іміджових маркерів цільової аудиторії як один з етапів фомування іміджу закладу вищої освіти [Текстььь] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 25-29

Рубрики: Вищі навчальні заклади

фывфывфыв:
імідж -- зовнішній імідж -- іміджеві маркери -- цільова аудиторія
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Татарінова, Л.
    Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження [Текстььь] / Л. Татарінова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 3-4

Рубрики: Видавнича справа--Книги

фывфывфыв:
ЕЛЕКТРОННА КНИГА -- читацька аудиторія -- книжкові клуби -- медіаменеджмент
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ткаченко, Н.
    Telegram-бот в библиотеке [Текст] / Н. Ткаченко, Т. Стригун, А Главатый // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика . - 2020. - № 2. - С. 10-12

Рубрики: Інформаційні технології

фывфывфыв:
бібліотечні послуги -- Telegram-бот -- онлайн-аудиторія
Доп.точки доступа:
Стригун, Т.
Главатый, А

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Романюк, О.
    "Любити людей і книжки...” : інтерв’ю з директором Публічної бібліотеки ім. Лесі Українки міста Києва Ольгою Романюк [Текст] / О. Романюк // Київ : журнал письменників України. - 2020. - № 9/10. - С. 66-71

Рубрики: Бібліотеки публічні

   Київ, місто
фывфывфыв:
проблема приміщення -- поповнення фондів -- читацька аудиторія -- фінансування -- бібліотечні кадри
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Вплив карантину на читацьку поведінку українців [Текст] // Українська мова та література. Шкільний світ : всеукраїнські газети для вчителів. - 2020. - № 11/12. - С. 12-16

Рубрики: Читання--Культура

фывфывфыв:
читацька аудиторія -- самовдосконалення
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Пашко, Н.
    Групи підтримки. Особливості створення та реалізації [Текст] / Н. Пашко // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 3/4. - С. 24-36

Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки

фывфывфыв:
група психологічної підтримки -- цільова аудиторія
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Шульга, Р.
    Доповнена реальність у реаліях функціювання мистецтва [Текстььь] / Р. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 3. - С. 146-166

Рубрики: Соціологія мистецтва

фывфывфыв:
аудиторія мистецтва -- художнє споживання -- культурні індустрії -- сучасне мистецтво
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Василенко, В. Ю.
    Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО [Текст] / В. Ю. Василенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 62-71

Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології

   Вища освіта--Нові технології


фывфывфыв:
заклади вищої освіти -- імідж закладу -- цільова аудиторія -- освітні послуги -- комунікаційний зв'язок -- інформаційно-комунікаційні відносини -- інтерактивна електронна бібліотека -- інформаційні ресурси
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Прокопенко, І.
    Медійна й об'єктивна реальності віддаляються одна від одної [Текст] / І. Прокопенко // Країна. - 2024. - № 6. - С. 8-11

Рубрики: Кіномистецтво українське

   Внутрішня політика України--Військова агресія Росії--Російсько-українська війна


   Німеччина
    Херсон, місто

    Європа

фывфывфыв:
фільми українські -- кінофестиваль міжнародний -- трагікомедія сатирична -- вторгнення повномасштабне -- цільова аудиторія -- участь в Берлінале -- фідбек від іноземців
Доп.точки доступа:
Бондарчук, Р. \о нем\
Багненко, Д. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие