Поисковый запрос: (<.>K=аналіз твору<.>) |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Лайко С. Г. Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном". 11 клас/С. Г. Лайко // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2017,N №34/36.-С.41-44
|
>2.
| Азьомов В. Знайти павутинку чи бути гідним її? : Герменевтичний аналіз новели Рюноске Акутагави "Павутинка"/В. Азьомов // Зарубіжна література в школах України ( Київ ). -К., 2018,N № 3.-С.18-19
|
>3.
| Чередник Л. Роман Ніни Федорової "Сім’я" як приклад позитивної комунікації/Л. Чередник // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №6.-С.38-40
|
>4.
| Трагедія Вільяма Шекспіра "Гамлет"/За І. Кабановою // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №9.-С.22-24
|
>5.
| Ковбасенко Ю. "Принц нерішучості" Гамлет : до питання інтерпретації трагедії В. Шекспіра/Ю. Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №9.-С.25-26
|
>6.
| Євстаф’єва Н. Роман Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита"/Н. Євстаф’єва // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №9.-С.30-33
|
>7.
| Тіхомірова О. Алхімія життя, або чому не збуваються мрії? : роман Пауло Коельо "Алхімік"/О. Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №10.-С.47
|
>8.
| Жигун С. У вирі "Чорного озера" Володимира Гжицького/С. Жигун // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Київ, 2018,N № 11.-С.45-50. - Бібліогр.: С. 50
|
>9.
| Гончаренко Е. "Два кавалери" Джеймса Джойса очима перекладача/Е. Гончаренко, Л. Байсара // Всесвіт. -Киiв, 2018,N №9/10.-С.171-177
|
>10.
| Сімакова Л. До вивчення французького героїчного епосу : 8 клас : [Пісня про Роланда]/Л. Сімакова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №11.-С.27-29
|
>11.
| Эмма Бовари // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №11.-С.30-31
|
>12.
| Стендаль. "Красное и черное" // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2018,N №11.-С.32-36
|
>13.
| Бондаренко Н. Осип Турянський "Поза межами болю": 11 клас/Н. Бондаренко // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2019,N № 10/12.-С.43-46
|
>14.
| Кузнєцова О. "Така любов буває раз в ніколи" : бінарний урок за трагедією В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/О. Кузнєцова, Л. Штуль // Всесвітня література в школах України. -К, 2019,N № 4.-С.11-14
|
>15.
| Голик О. Крик болю волелюбної душі. Осмислення минулого і сучасного у творі Т. Г. Шевченка "Чигирине, Чигирине..."/О. Голик // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 5.-С.45-52
|
>16.
| Чоловська О. Роль книжки в житті людини : урок-печворк, 11 клас/О. Чоловська // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.23-28
|
>17.
| Ляхович Л. Спадкоємиця народної казки : урок за вступом до поеми Олександра Пушкіна "Руслан і Людмила"/Л. Ляхович // Всесвітня література в школах України. -К, 2019,N № 9.-С.39-41
|
>18.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2020г.,N 19/21 (Введено оглавление)
|
>19.
| Бернвальдт Т. Аналіз художнього твору в аспекті пізнавальної діяльності учнів/Т. Бернвальдт // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2020,N № 19/21.-С.2-8
|
>20.
| Ціпов’яз Л. Випробовування головного героя : за баладою Ф. Шиллера "Рукавичка"/Л. Ціпов’яз // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ, 2020,N № 11/12.-С.28-31
|
|
|