Поисковый запрос: (<.>K=ПСИХОЛОГІЯ<.>) |
Общее количество найденных документов : 817
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| 10 запитань про це...: інтерв’ю з психологом Наталією Пашко // Психолог. -К, 2019,N № 3.-С.18-21
|
>2.
| "No blame approach" : методика "Без звинувачень" // Психолог. -К, 2018,N № 21/22.-С.46-57
|
>3.
| Євдокимова Д. О. Проблема кризи дітей третього року життя у віковій психології/Д. О. Євдокимова, Л. П. Шкребтієнко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2017,N №3.-С.35-39
|
>4.
| Євдокимова Д. Використання арт-терапії для зниження рівня тривожності/Д. Євдокимова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 2.-С.14
|
>5.
| Єремеєва Н. Постановка цілей і мотивація для їх досягення : закладаємо основи успішного навчального року/Н. Єремеєва // Психолог. -К, 2022,N № 3\4.-С.12-27
|
>6.
| Єремеєва Н. Формування в дитини впевненості в собі й своїх силах/Н. Єремеєва, Ю. Таланова // Психолог. -К, 2022,N № 3\4.-С.28-33
|
>7.
| Єресько О. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема/О. Єресько // Рідна школа. -Київ, 2021,N N 3.-С.51-57
|
>8.
| Єршова Л. М. Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки в системі професійної освіти/Л. М. Єршова // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 4.-С.60-64
|
>9.
| Єфімова О. Стиль викладання: активіст чи мислитель, теоретик чи прагматик?/О. Єфімова // Безпека життєдіяльності . -Київ, 2018,N №2.-С.15-19
|
>10.
| Єфімова С. Розвиток емоційної стійкості педагога. Опорний конспект та деякі вправи для самоаналізу/С. Єфімова // Педагогічна думка. -Львів, 2017,N №4.-С.32-40
|
>11.
| Іванюк І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу/І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.38-44
|
>12.
| іванюк І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандинавських странах/І. В. іванюк // Педагогіка і психологія . -К, 2019,N № 1.-С.69-76
|
>13.
| Ігнатенко О. В. Дослідження ціннісних орієнтацій у майбутніх менеджерів/О. В. Ігнатенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 3.-С.85-91
|
>14.
| Ігнатенко О. В. Профілактичні методи та подолання стресу в арт-терапевтичній практиці/О. В. Ігнатенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 3.-С.19-23
|
>15.
| Ігнатенко О. Особливості організації соціально-психологічного тренінгу як засобу корекції психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці/О. Ігнатенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 2.-С.22-23
|
>16.
| Ілляшенко Т. Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу/Т. Ілляшенко // Психолог. -Київ, 2018,N №5/6.-С.86-97
|
>17.
| Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперакетивним розладом/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 7.-С.10-13
|
>18.
| Ілляшенко Т. Чому діти агресивні?/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.15-18
|
>19.
| Ільницька І. М. Гіперактивність : особливість характеру чи захворювання?/І. М. Ільницька // Безпека життєдіяльності . -Київ, 2021,N № 10.-С.9-10
|
>20.
| Іонова О. М. Антропософськи-орієнтований підхід до освіти дорослих/О. М. Іонова // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 4.-С.12-19
|
|
|