Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (243)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Заглавие журнала :Вісник Київського національного торговельно-економічного університету -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Гейдор А. Система управління знаннями ІТ-підприємства при дистанційному режимі роботи/ А. Гейдор, А. Кашпрук (стр.5-18)
Макоєдова В. Інформаційні технології у системах підтримки прийняття рішень/ В. Макоєдова (стр.18-27)
Світовий туризм у період пандемії COVID 19 (стр.27-42)
Караваєв Т. Митна справа в умовах COVID 19/ Т. Караваєв (стр.42-58)
Бовш Л. Комплаєнс бізнес-процесів готелю в умовах пандемії/ Л. Бовш, М. Кулик (стр.58-68)
Ільченко Н. Холістичний маркетинг у фешн-індустрії України/ Н. Ільченко (стр.68-77)
Ганечко І. Бізнес-моделі ритейлу: адаптація до нових викликів/ І. Ганечко, О. Трубей (стр.77-88)
Гербич Л. Кредитоспроможність сільськогосподарських підприємств/ Л. Гербич, Л. Нетребчук (стр.88-102)
Шульга Н. Транспарентність ризику репутації банків/ Н. Шульга, П. Женжеруха (стр.102-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2017г.,N 5/6
Интересные статьи :
Лилик І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року/ І. Лилик (стр.4-15)
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції (стр.16-21)
Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/ А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян (стр.22-25)
Відео-маркетинг: путівник для початківця (стр.26-29)
Марк Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/ Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян (стр.30-32)
Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/ Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова (стр.33-37)
В борьбе за Украину без сексизма (стр.38-41)
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году (стр.42-44)
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 (стр.45-46)
Дадо Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі/ Я. Дадо, В. Віктор Ян (стр.47-55)
Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/ Т. Решетилова (стр.56-63)
Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє/ О. Зозульов (стр.64-72)
Перевозова І. Мотиватори праці менеджмерів/ І. Перевозова, І. Попадинець (стр.73-78)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Паніотто В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018)/ В. Паніотто (стр.4-11)
Голубаєв О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні/ О. Голубаєв (стр.25-32)
Савицька Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді/ Н. Савицька (стр.33-41)
Голованова М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання/ М. Голованова (стр.43-45)
Голіцин А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти/ А. Голіцин (стр.46-47)
Панченко О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку/ О. Панченко (стр.47-54)
Корчинський В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа/ В. Корчинський (стр.54-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Сокол М. Классификация рынка грузовых автомобилей/ М. Сокол (стр.14-20)
Шапоренко О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку/ О. Шапоренко (стр.25-26)
Ларіна Я. . Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення/ Я. Ларіна (стр.27-35)
Ковальчук С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції/ С. Ковальчук (стр.36-50)
Баша І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку/ І. Баша, О. Плачковська (стр.57-62)
Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств/ М. Серпухов, А. Нестеренко (стр.63-69)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Маркетинг и реклама -2018г.,N 5
Интересные статьи :
Ромат Е. Реклама в системе территориального маркетинга/ Е. Ромат (стр.9-19)
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (стр.20-27)
Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/ О. Васильева (стр.28-20)
Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/ Л. Калиниченко (стр.30-31)
Бондарев Н. Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать/ Н. Бондарев (стр.32-33)
Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/ В. Ігнатьєва (стр.34-40)
Білявська Л. PLACE BRANDING.або нвіщо містам бренд/ Л. Білявська (стр.43-45)
Бернович П. Высокопробный маркетинг территорий/ П. Бернович (стр.46-49)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Економіка, фінанси, право -2023г.,N 9
Интересные статьи :
Близнюк А. Конкурентоспроможність як показник ефективної роботи автотранспортних підприємств/ А. Близнюк (стр.6-9)
Варшамян Т. Особливості ІТ-сектору як об’єкта податкового регулювання/ Т. Варшамян (стр.10-12)
Лоза Т. Напрями гармонізації інтересів держави і платників податків/ Т. Лоза (стр.13-17)
Карпов О. Проблемні питання кримінальної відповідальності за порушення вітчизняного податкового законодавства/ О. Карпов, С. Галушка (стр.18-20)
Кузьмик М. Роль державної казначейської служби у вирішенні проблемних питань контролю за виконанням Державного бюджету України/ М. Кузьмик, Т. Афонін (стр.21-23)
Даниленко Є. Аналіз ринку вживаних легкових автомобілів в Україні/ Є. Даниленко (стр.24-36)
Морозовська О. До проблеми визначення предмета умисного введення в обіг (випуску на ринок України) небезпечної продукції/ О. Морозовська (стр.37-39)
Бондаренко О. Облік формування фінансових результатів та відображення їх у фінансовій звітності/ О. Бондаренко, В. Славінський, А. Стінковий (стр.40-42)
Чиркова Ю. Ключові аспекти оподаткування об’єктів нерухомості: світовий досвід та перспективи реформування в Україні/ Ю. Чиркова, Н. Петришин (стр.44-47)
Подолян Ю. Організація запобігання правопорушенням у фіскальній сфері: організаційно-правовий аспект/ Ю. Подолян (стр.48-51)
Бондаренко О. Вплив зовнішніх та внутрішніх загроз на економічну безпеку підприємства/ О. Бондаренко, А. Галкіна, І. Труш (стр.52-54)
Бригінець О. Правове регулювання оподаткування юридичних осіб: вітчизняний і зарубіжний досвід/ О. Бригінець (стр.55-57)
Захарченко В. Оцінювання узгодженого функціонування організаційно-технологічних систем/ В. Захарченко ; В. Заахарченко, А. Дуднік (стр.74-77)
Євсєєва Д. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: особливості побудови каналів комунікації/ Д. Євсєєва (стр.78-81)
Лига А. Новели законодавства про захист прав споживачів/ А. Лига (стр.86-94)
Малиновська Ю. Інструментарій розвитку корпоративної стратегії задля конкурентоспроможності підприємства на міжнародних ринках/ Ю. Малиновська, І. Джура, В. Гончар (стр.95-98)
Малиновська Ю. Управління розвитком рекреаційних інноваційних компаній в умовах європейської інтеграції/ Ю. Малиновська, Ю. Малиновський, О. Мусянович (стр.99-103)
Осіпчук Д. Особливості та проблеми національної та міжнародної практики відображення операцій з державними грантами в обліку підприємства/ Д. Осіпчук (стр.104-110)
Подра О. Сучасні технології бізнес-діагностики діяльності підприємств/ О. Подра, Н. Петришин (стр.111-114)
Явна І. Економічна сутність ефективності та її види/ І. Явна (стр.115-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Маркетинг и реклама -2017г.,N 11/12
Интересные статьи :
Публичный маркетинг: все так же, как и на рынке FMCG, только другие цели и субъекты (стр.10-14)
Ромат С. Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу/ И. Будникевич, И. Черданцева; Є. Ромат (стр.16-24)
Будникевич И. Методика определения целевых сегментов в маркетинге города/ И. Будникевич ; Є. Ромат; М. Солнцев (стр.28-41)
Ромат Є. Реклама в комунікаціях суб'єктів публічного управління/ Є. Ромат ; М. Солнцев (стр.42-51)
Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых кампаний (стр.52-53)
Солнцев М. Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром/ М. Солнцев (стр.55-61)
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? (стр.62-67)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Соціологія : теорія , методи , маркетинг -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Комунікація і політика за доби постправди (стр.6-33)
Бистрицький Є. Екзистенційна істина і постправда/ Є. Бистрицький (стр.34-52)
Пролеєв С. Теоретична злиденність дискурсу "пост-"/ С. Пролеєв (стр.53-63)
Лара де Ф. Дезінформація і пропаганда за доби постправди/ де Ф. Лара (стр.64-72)
Бевзенко Л. . Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика/ Л. Бевзенко (стр.73- 104)
Дембіцький С. . Вимірювання геополітичних орієнтацій в Україні: конструювання соціологічних тестів "RF-geopol" і "EU-geopol"/ С. Дембіцький (стр.105-134)
Сальнікова С. . Онлайн-дослідження соціальної мережі соціологічних журналів України/ С. Сальнікова (стр.135-156)
Малюк А. . Концепція глобалізації К. Маркса: спроба теоретичної реконсрукції/ А. Малюк (стр.157-178)
Експертне інтерв’ю з Л. В. Сохань, проведене 09.03.2007 року (стр.189-198)
Мейжис І. . "Ольвійський форум-2018: стратегії країни Причорноморського регіону в геополітичному просторі"/ І. Мейжис, Л. Калашнікова (стр.199-201)
Методологічні семінари Інституту соціології НАН України у 2018 році (стр.202-205)
Костенко Н. . Елементарні частки глобальної комунікації/ Н. Костенко (стр.206-211)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Маркетинг и реклама -2018г.,N 7/8
Интересные статьи :
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъединимое (результаты опроса экспертов) (стр.10-18)
Носова О. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа/ О. Носова (стр.20-21)
Фоменко И. Задача иаркетолога - постоянно следить за трендами и учиться/ И. Фоменко (стр.22-23)
Венгер Е. Работа отдела маркетинга - незаметная работа/ Е. Венгер (стр.24-25)
Сотник В. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг - службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы/ В. Сотник (стр.25-27)
Коршевнюк Л. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента/ Л. Коршевнюк (стр.28-29)
Лищук Ю. Маркетологи ХХІ века/ Ю. Лищук (стр.30-32)
Ламуру И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу/ И. Ламуру (стр.33-35)
Стельмахова А. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовывать их/ А. Стельмахова (стр.36-40)
Ромат Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю/ Є. Ромат (стр.42-50)
Зозульов О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі/ О. В. Зозульов (стр.52-56)
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы (стр.62-69)
10 Instagram трендов 2018 года (стр.70-73)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :АгроСвіт -2019г.,N 5
Интересные статьи :
Біляк Ю. В. Рейдерство в агросекторі : причини і наслідки/ Ю. В. Біляк (стр.3-11) фывфыв: корупція
Сучасний стан інвестування розвитку товарного кормовиробництва як синтетичної галузі (стр.18-25)
Довгаль О. Оцінка сучасного стану туристично-рекреаційного потенціалу сільських територій регіону/ О. Довгаль, І. Моісєєва (стр.32-41)
Драган І. В. Інвестиційне забезпечення екологічних проектів суб’єктів господарювання/ І. В. Драган (стр.41-47)
Іванченкова Л. Матеріально-фінансова збалансованість у діяльності харчових підприємств та її роль у формування фінансово-економічнних результатів / Л. Іванченкова (стр.47-53)
Стоянова-Коваль С. Особливості ідентифікації загроз екологічній безпеці аграрного виробництва/ С. Стоянова-Коваль, М. Варгатюк (стр.53-61)
Роль та особливості унікальних територіальних активів у формуванні політики сільського розвитку (стр.61-67)
Рузакова О. Система підтримки прийняття рішень у задачах фінансового аналізу/ О. Рузакова (стр.67-73)
Євсейцева О. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній/ О. Євсейцева (стр.73-78)
Небаба Н. Розробка проекту аудиту персоналу як інструменту аналітики в міжнародних компаніях/ Н. Небаба, І. Демяшкін (стр.78-83)
Подмешальская Ю. Удосконалення методики аудиту дебіторської заборгованості/ Ю. Подмешальская, К. Максимова (стр.83-92)
Горго І. О. . Оцінка ефективності і управління ризиками в системі менеджменту аграрних підприємств/ І. О. Горго (стр.92-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Маркетинг и реклама -2018г.,N 6
Интересные статьи :
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем! (стр.10-18)
Коршевнюк Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности/ Л. Коршевнюк (стр.20-21)
Ромат Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління/ Е. Ромат, Ю. Гаврилечко (стр.22-30)
Зозульов О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку/ О. Зозульов, К. Менькова (стр.32-37)
Білявська Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя?/ Ю. Білявська (стр.38-40)
Современные модели поведения покупателя (стр.42-44)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Маркетинг и реклама -2018г.,N 11/12
Интересные статьи :
Бармотина К. Партнерский маркетинг - тайное оружие рынка Е-СОММЕRCE/ К. Бармотина (стр.32-34)
Фыскальний чек - чому це важливо для споживача? (стр.35)
Дружинская Ю. INFLUENCER MARKENING - кейсы сети отелей RADISSON BLU/ Ю. Дружинская (стр.36-38)
Білявська Ю. Бірюзові організації: майбутнє менеджменту та маретингу в контексті еволюції поколінь/ Ю. Білявська (стр.44-49)
Ромат Є. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу/ Є. Ромат (стр.50-52)
Слободян В. Как получить максимум от годового отчета?/ В. Слободян (стр.54-60)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Прія Лобо. Пандемія змінила мої погляди/ Лобо Прія (стр.5-8)
Корнилюк Р. «Американські гірки»української економіки/ Р. Корнилюк (стр.8-17)
14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів (стр.17-26)
Палєхова Л. Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва/ Л. Палєхова (стр.26-30)
Боліла С. Органічна спрямованість аграрного бізнесу як фактор конкурентних переваг виробника/ С. Боліла (стр.30-33)
Петруна-Пилявська Н. З історії розвитку вітроенергетики в Україні/ Н Петруна-Пилявська (стр.33-36)
Касян С. Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання/ С. Касян (стр.36-38)
Колотило А. Перспектива розвитку ринку альтернативних джерел енергетики в Україні / А. Колотило (стр.39-41)
Шкварилюк А. Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні/ А. Шкварилюк (стр.41-44)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Гладунов О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи/ О. Гладунов, Р. Гладуненко (стр.4-12)
Ешану Ю. . 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо/ Ю. Ешану (стр.13-20)
Миронюк К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту/ К. Миронюк (стр.21-25)
Лылык И. . Карьерный менеджмент сегодня/ И. Лылык (стр.26-44)
Пилипенко В. . Вдале резюме маркетолога/ В. Пилипенко (стр.46-47)
Гненюк К. . Компетентныснийй пыдхыд до управлыння персоналом торговельного пыдприэмства/ К. Гненюк (стр.48-51)
Максименко О. . Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг/ О. Максименко (стр.52-57)
ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг" (стр.58-60)
Студенти-маркетологи ОНПУ вичають досвід Європейського альянсу зі стандартів врекламі (стр.60-61)
Савицька Н. . Діяльність Харківського регіонального представництва ІГКР/ Н. Савицька (стр.62-64)
Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея (стр.65-68)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала (стр.4-7)
Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах/ Т. Мельник (стр.8-25)
Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/ С. Ангелова (стр.26-31)
Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави/ І. Лилик (стр.32-35)
Романовская А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?/ А. Романовская (стр.36-45)
Зозульов О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку/ О. Зозульов (стр.46-54)
Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/ Л. Яцишина (стр.55-62)
Зубковський Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України/ Ю. Зубковський (стр.63-68)
Лук'янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти/ В. Лук'янихін (стр.69-71)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2022г.,N 1
Интересные статьи :
Лилик І. Українська асоціація маркетингу під час війни/ І. Лилик (стр.5-7)
Ильчук А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны/ А. Ильчук (стр.17-19)
Харченко Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології/ Н. Харченко (стр.20-21)
Швець В. Роби, що можеш, там, де ти є/ В. Швець (стр.22-23)
Досвід ГфК (стр.24-25)
Мариненко І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках/ І. Мариненко (стр.26-28)
Овчар О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою/ О. Овчар, С. Больман (стр.29-31)
Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] (стр.32-34)
Свиноус І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна/ І. Свиноус (стр.36-39)
Горда О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв]/ О. Горда (стр.40-45)
Нетворкінг "Працюємо заради миру!" (стр.46-53)
V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" (стр.54-55)
Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/ (стр.62-63)
Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України (стр.67-72)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Економіка України -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Логацький В. М. Удосконалення тарифної політики у сфері електроенергетики для досягнення секторальної та макроекономічної збалансованості/ В. М. Логацький (стр.3-21)
Шірінян А. С. Конкурентоспроможність ринку банківських послуг України : фактор масштабу/ А. С. Шірінян (стр.35-51)
Олексюк Г. В. Концептуально-структурні моделі ендогенного потенціалу ОТГ як передумова підвищення їх конкурентоспроможності/ Г. В. Олексюк (стр.52-69)
Мельник М. І. Міста - центри економічної активності у вимірі цілей інклюзивного розвитку/ М. І. Мельник (стр.70-84)
Амоша О. І. Промислові реформи як шлях до оновлення української економіки/ О. І. Амоша (стр.85-87)
Орєхова Т. В. Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу/ Т. В. Орєхова (стр.88-91)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 6
Интересные статьи :
Яцишина Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку/ Л. Яцишина, Шевченко І. (стр.4-10)
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? (стр.11-21)
Марр Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати/ Б. Марр (стр.22-24)
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження (стр.25-32)
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2 (стр.33-34)
Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства/ Є. Рясних, О. Савченко (стр.35-44)
Савицька Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика/ Н. Савицька, В. Михайлова (стр.45-51)
Зозульов О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі/ О. Зозульов, К. Афанасьєва (стр.52-65)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Меблеві технології -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Осіннє провітрювання шаф (стр.4-5) фывфыв: розміщення одягу
Поташ Г. На які ринки орієнтуватись українським меблярам?/ Г. Поташ (стр.6-7) фывфыв: зарубіжні ритейлери
Поташ А. Важливо не тільки продати, а й навчити цим користуватись/ А. Поташ (стр.8-9) фывфыв: опорядження деревини
Немішаєва Я. Майстерня матраців "GAІH" : піклуючись про сон клієнта/ Я. Немішаєва (стр.10-13) фывфыв: спальні меблі
Немішаєва Я. Якщо фасади - обличчя кухонних меблів, то стільниці - гарантія їхньої надійності/ Я. Немішаєва (стр.14-17) фывфыв: деревні плитні матеріали
Павлов В. Провадити бізнес в умовах зростаючого ринку і вигідніше, і приємніше/ В. Павлов, А. Задорога (стр.18-21) фывфыв: офісні меблі
Задорога А. Українські яхтобудівники - не менш майстерні меблярі/ А. Задорога (стр.22-25) фывфыв: Марина-груп
Задорога А. Оригінально, креативно, недорого/ А. Задорога (стр.26-27) фывфыв: мас-маркетинг,предметний дизайн
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Вісник Київського національного торговельно-економічного університету -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Мазаракі А. Форсайт розвитку національної туристичної системи/ А. Мазаракі (стр.5-21)
Притульська Н. Система захисту прав споживачів: досвід ЄС/ Н. Притульська (стр.22-37)
Лагутін В. Можливості інституційного аналізу суспільної стабільності та розвитку/ В. Лагутін (стр.37-52)
Бегларашвілі О. Роздрібна торгівля в Україні: динаміка змін/ О. Бегларашвілі (стр.52-60)
Черкас Н. Концепції глобальних мереж та ланцюгів створення вартості/ Н. Черкас (стр.60-70)
Дутка Г. Розвиток рурального туризму в Україні/ Г. Дутка (стр.79-89)
Даниленко М. Пошуковий маркетинг готелів/ М. Даниленко (стр.90-102)
Чугунов І. Формування бюджетної політики економічного розвитку країни/ І. Чугунов, С. Собчук (стр.103-117)
Пасічний М. Фіскальна результативність податкової системи України/ М. Пасічний (стр.116-130)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120