Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій [Текст] / О. Сєвонькаєва> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 45-50
Рубрики: Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: тренди маркетинга -- 2019 р. -- інтернет-маркетинг -- інтернет-простір
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами [Текст] / Л. Попригіна> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 55-58
Рубрики: Мерчендайзинг
фывфывфыв: автоматизація -- програмне забезпечення -- дистриб’ютор -- цифровий мерчайдайзинг -- польова команда
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Орєхова, Т. В. Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу [Текст] / Т. В. Орєхова> // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 88-91
Рубрики: Маркетинг міжнародний
фывфывфыв: управління фінансами -- бізнес середній -- бізнес малий
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лазаренко, Л. Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / Л. Лазаренко> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 5. - С. 106-114
Рубрики: Ринок аграрний
Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: безпека екологічна -- потреби соціальні
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23
Рубрики: Маркетингові дослідження
фывфывфыв: ринок інформації -- методи і типи досліджень
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України [Текст] / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 24-27
Рубрики: Маркетинг промисловий
фывфывфыв: бренд -- рейтинг -- імпорт -- інновації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пилипенко, В. Вдале резюме маркетолога [Текст] / В. Пилипенко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 46-47
Рубрики: Ринок праці--Зайнятість
фывфывфыв: пошуки роботи -- освітній проект Talenton -- складання резюме
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гненюк, К. Компетентнісний підхід до управління персоналом торговельного підприємства [Текст] / К. Гненюк> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 48-51
Рубрики: Управління персоналом
фывфывфыв: людські ресурси -- система управління -- торгове підприємство
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Максименко, О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 52-57
Рубрики: Житлово-комунальне господарство--Україна
фывфывфыв: ПІДГОТОВКА КАДРІВ -- Національна система кваліфікації -- підготовка менеджера
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лылык, И. Карьерный менеджмент сегодня [Текст] / И. Лылык> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 26-44
Рубрики: Підвищення кваліфікації
фывфывфыв: проект Європейської комісії (ESCO) -- Міжнардна організація праці -- професійні стандрти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи [Текст] / О. Гладунов, Р. Гладуненко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 4-12
Рубрики: Геологія--Корисні копалини
Україна фывфывфыв: Українська асоціація вапняної промисловості -- вапнякові кар’єри країни -- бізнес-конференція
Доп.точки доступа: Гладуненко, Р.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ешану, Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо [Текст] / Ю. Ешану> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 13-20
Рубрики: Інтернет--Веб-сайти
фывфывфыв: візуальний ієрархічний режим -- дизайн продуктів
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту [Текст] / К. Миронюк> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 21-25
Рубрики: Інтернет--соціокомунікаційні технології
фывфывфыв: Інтернет-ринок -- компанія SAAS -- програмне забезпечення -- онлайн маркетинг -- сегменти ринку
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Савицька, Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] / Н. Савицька> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 33-41
Рубрики: Ринок споживчий
фывфывфыв: раціональне харчування -- продукти інноваційні -- культура споживання
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Голованова, М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 43-45
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: вартість довірча -- коефіцієнт повернення
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>17. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Голіцин, А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти [Текст] / А. Голіцин> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 46-47
Рубрики: Маркетинг--Освітні послуги
фывфывфыв: цифрова економіка -- технічні навички
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>18. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Голубаєв, О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні [Текст] / О. Голубаєв> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 25-32
Рубрики: Кіномистецтво--Анімація
фывфывфыв: ринок анімації -- розвиток дистрибуції -- проблемні аспекти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>19. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Зинкевич, А. Песочные часы маркетинга, или Как происходит клиентогенерация [Текст] / А. Зинкевич> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 52-55
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: купівля-продаж товару
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>20. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Мандычева, О. Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade [Текст] / О. Мандычева> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 58-65
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- аудіомаркетинг -- рекламні інструменти -- звукові ефекти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|
|