Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (243)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Сєвонькаєва, О.
    Сучасні технології маркетигових комунікацій [Текст] / О. Сєвонькаєва // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 45-50

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
тренди маркетинга -- 2019 р. -- інтернет-маркетинг -- інтернет-простір
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Попригіна, Л.
    Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами [Текст] / Л. Попригіна // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 55-58

Рубрики: Мерчендайзинг

фывфывфыв:
автоматизація -- програмне забезпечення -- дистриб’ютор -- цифровий мерчайдайзинг -- польова команда
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Орєхова, Т. В.
    Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу [Текст] / Т. В. Орєхова // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 88-91

Рубрики: Маркетинг міжнародний

фывфывфыв:
управління фінансами -- бізнес середній -- бізнес малий
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Перевозова, І.
    Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Лазаренко, Л.
    Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / Л. Лазаренко // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 5. - С. 106-114

Рубрики: Ринок аграрний

   Маркетинг--Ринок продукції


фывфывфыв:
безпека екологічна -- потреби соціальні
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
ринок інформації -- методи і типи досліджень
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Гладунов, О.
    Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України [Текст] / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 24-27

Рубрики: Маркетинг промисловий

фывфывфыв:
бренд -- рейтинг -- імпорт -- інновації
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Пилипенко, В.
    Вдале резюме маркетолога [Текст] / В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 46-47

Рубрики: Ринок праці--Зайнятість

фывфывфыв:
пошуки роботи -- освітній проект Talenton -- складання резюме
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Гненюк, К.
    Компетентнісний підхід до управління персоналом торговельного підприємства [Текст] / К. Гненюк // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 48-51

Рубрики: Управління персоналом

фывфывфыв:
людські ресурси -- система управління -- торгове підприємство
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Максименко, О.
    Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 52-57

Рубрики: Житлово-комунальне господарство--Україна

фывфывфыв:
ПІДГОТОВКА КАДРІВ -- Національна система кваліфікації -- підготовка менеджера
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Лылык, И.
    Карьерный менеджмент сегодня [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 26-44

Рубрики: Підвищення кваліфікації

фывфывфыв:
проект Європейської комісії (ESCO) -- Міжнардна організація праці -- професійні стандрти
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Гладунов, О.
    Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи [Текст] / О. Гладунов, Р. Гладуненко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 4-12

Рубрики: Геологія--Корисні копалини

   Україна
фывфывфыв:
Українська асоціація вапняної промисловості -- вапнякові кар’єри країни -- бізнес-конференція
Доп.точки доступа:
Гладуненко, Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Ешану, Ю.
    10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо [Текст] / Ю. Ешану // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 13-20

Рубрики: Інтернет--Веб-сайти

фывфывфыв:
візуальний ієрархічний режим -- дизайн продуктів
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Миронюк, К.
    Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту [Текст] / К. Миронюк // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 21-25

Рубрики: Інтернет--соціокомунікаційні технології

фывфывфыв:
Інтернет-ринок -- компанія SAAS -- програмне забезпечення -- онлайн маркетинг -- сегменти ринку
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Савицька, Н.
    Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] / Н. Савицька // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 33-41

Рубрики: Ринок споживчий

фывфывфыв:
раціональне харчування -- продукти інноваційні -- культура споживання
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Голованова, М.
    Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 43-45

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
вартість довірча -- коефіцієнт повернення
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Голіцин, А.
    "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти [Текст] / А. Голіцин // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 46-47

Рубрики: Маркетинг--Освітні послуги

фывфывфыв:
цифрова економіка -- технічні навички
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Голубаєв, О.
    Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні [Текст] / О. Голубаєв // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 25-32

Рубрики: Кіномистецтво--Анімація

фывфывфыв:
ринок анімації -- розвиток дистрибуції -- проблемні аспекти
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Зинкевич, А.
    Песочные часы маркетинга, или Как происходит клиентогенерация [Текст] / А. Зинкевич // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 52-55

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
купівля-продаж товару
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Мандычева, О.
    Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade [Текст] / О. Мандычева // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 58-65

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- аудіомаркетинг -- рекламні інструменти -- звукові ефекти
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120