Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: проактивність -- ставленя до життя
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? [Текст] / О. Субот, О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 36-41
Рубрики: Ринок товарів--Молочні продукти
фывфывфыв: рейтинг українських експортерів -- спад виробництва -- збільшення імпорту -- перевірка якості -- оцінка молочної продукції
Доп.точки доступа: Гладунов, О.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник [Текст] / А. Федорченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 26-30
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: композиція анкети
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30
Рубрики: Маркетингові дослідження
фывфывфыв: методики -- компанії
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кашпур, А. Як перетворити кризу на перемогу. Методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодій стейкхолдерів репутаціії [Текст] / А. Кашпур> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 46-40
Рубрики: Менеджмент--Управлінські технології
фывфывфыв: методика-SW-REALITI
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Росс, Кіні Як отримати прибуток на свинофермі? [Текст] / Кіні Росс> // Пропозиція : виробничий. - 2018. - №1. - 8 (спецвипуск)
Рубрики: Тваринництво--Свинарство
фывфывфыв: маркетинг аграрний
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бучинська, О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 45-54
Рубрики: Маркетинг
Україна фывфывфыв: українські підприємства -- реклама -- товарна пропозиція
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Коул, Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Т. Коул> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 7-9
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: криза -- антикризове управління -- доступність товару
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? [Текст] / Ю. Білявська> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 38-40
Рубрики: Бренд
фывфывфыв: інструменти для формування персонального бренду
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лищук, Ю. Эффективность рекламы - ключи к успеху [Текст] / Ю. Лищук> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 41-43
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: дослідження маркетингові -- компанії рекламні
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лихацкая, О. Эмоциональные решения, или как избежать ошибок, принимая важное решение "что- менять" [Текст] / О. Лихацкая> // Косметолог : профессиональное издание. - 2018. - № 4. - С. 104-106
Рубрики: Менеджмент
фывфывфыв: маркетинг -- управлння песоналом
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ковалиско, Н. Экономика и социология неравенства: эмпирические свидетельства глобальных тенденций [Текстььь] / Н. Ковалиско, С. Макеев> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 3. - С. 6-24
Рубрики: Соціологія економічна
фывфывфыв: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- економіка нерівності -- соціологія нерівності -- ТЕНДЕНЦІЇ
Доп.точки доступа: Макеев, С.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Параска, М. Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду [Текст] / М. Параска> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 36-39
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: бренд-маркетинг -- раціональна стратегія
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Муштина, И. Шаблонным решениям в омниканальности нет места [Текст] / И. Муштина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 36-27
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: канали комунікації бізнесу
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>17. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Огиенко, Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 42-43
Рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв: PR-діяльність -- клієнт -- PR-інструменти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>18. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 42-44
Рубрики: Комунікація
фывфывфыв: сервіси маркетингові -- реклама -- PR
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>19. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бучинська, О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42
Рубрики: Паблик рілейшнз
фывфывфыв: РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>20. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 19-22
Рубрики: Бізнес
фывфывфыв: зворотний зв’язок -- чат-боти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|
|