Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (247)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Пилипенко, В.
    Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
проактивність -- ставленя до життя
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Субот, О.
    Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? [Текст] / О. Субот, О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 36-41

Рубрики: Ринок товарів--Молочні продукти

фывфывфыв:
рейтинг українських експортерів -- спад виробництва -- збільшення імпорту -- перевірка якості -- оцінка молочної продукції
Доп.точки доступа:
Гладунов, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Федорченко, А.
    Як правильно скласти опитувальник [Текст] / А. Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 26-30

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
композиція анкети
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Щирін, Ю.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
методики -- компанії
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Кашпур, А.
    Як перетворити кризу на перемогу. Методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодій стейкхолдерів репутаціії [Текст] / А. Кашпур // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 46-40

Рубрики: Менеджмент--Управлінські технології

фывфывфыв:
методика-SW-REALITI
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Росс, Кіні
    Як отримати прибуток на свинофермі? [Текст] / Кіні Росс // Пропозиція : виробничий. - 2018. - №1. - 8 (спецвипуск)

Рубрики: Тваринництво--Свинарство

фывфывфыв:
маркетинг аграрний
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Погорелов, О.
    Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Бучинська, О.
    Як маркетинг заробляє на коронавірусі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 45-54

Рубрики: Маркетинг

   Україна
фывфывфыв:
українські підприємства -- реклама -- товарна пропозиція
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Коул, Т.
    Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Т. Коул // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 7-9

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
криза -- антикризове управління -- доступність товару
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Білявська, Ю.
    Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? [Текст] / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 38-40

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
інструменти для формування персонального бренду
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Лищук, Ю.
    Эффективность рекламы - ключи к успеху [Текст] / Ю. Лищук // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 41-43

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
дослідження маркетингові -- компанії рекламні
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Лихацкая, О.
    Эмоциональные решения, или как избежать ошибок, принимая важное решение "что- менять" [Текст] / О. Лихацкая // Косметолог : профессиональное издание. - 2018. - № 4. - С. 104-106

Рубрики: Менеджмент

фывфывфыв:
маркетинг -- управлння песоналом
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Ковалиско, Н.
    Экономика и социология неравенства: эмпирические свидетельства глобальных тенденций [Текстььь] / Н. Ковалиско, С. Макеев // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 3. - С. 6-24

Рубрики: Соціологія економічна

фывфывфыв:
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- економіка нерівності -- соціологія нерівності -- ТЕНДЕНЦІЇ
Доп.точки доступа:
Макеев, С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Параска, М.
    Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду [Текст] / М. Параска // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 36-39

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
бренд-маркетинг -- раціональна стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Муштина, И.
    Шаблонным решениям в омниканальности нет места [Текст] / И. Муштина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 36-27

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
канали комунікації бізнесу
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Огиенко, Е.
    Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 42-43

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
PR-діяльність -- клієнт -- PR-інструменти
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 42-44

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
сервіси маркетингові -- реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Бучинська, О.
    Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42

Рубрики: Паблик рілейшнз

фывфывфыв:
РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 19-22

Рубрики: Бізнес

фывфывфыв:
зворотний зв’язок -- чат-боти
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120