Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (243)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: в15/2020/5
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текстььь] : науково- практичний журнал. - Київ, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 5
Содержание:
Гейдор, А. Система управління знаннями ІТ-підприємства при дистанційному режимі роботи / А. Гейдор, А. Кашпрук. - С.5-18
Макоєдова, В. Інформаційні технології у системах підтримки прийняття рішень / В. Макоєдова. - С.18-27
Світовий туризм у період пандемії COVID 19. - С.27-42
Караваєв, Т. Митна справа в умовах COVID 19 / Т. Караваєв. - С.42-58
Бовш, Л. Комплаєнс бізнес-процесів готелю в умовах пандемії / Л. Бовш, М. Кулик. - С.58-68
Ільченко, Н. Холістичний маркетинг у фешн-індустрії України / Н. Ільченко. - С.68-77
Ганечко, І. Бізнес-моделі ритейлу: адаптація до нових викликів / І. Ганечко, О. Трубей. - С.77-88
Гербич, Л. Кредитоспроможність сільськогосподарських підприємств / Л. Гербич, Л. Нетребчук. - С.88-102
Шульга, Н. Транспарентність ризику репутації банків / Н. Шульга, П. Женжеруха. - С.102-116
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М3/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2017г. № 5/6
Содержание:
Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. - С.16-21
Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно / А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.22-25
Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29
Марк, Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.30-32
Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова. - С.33-37
В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46
Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.47-55
Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63
Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72
Перевозова, І. Мотиватори праці менеджмерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: М3/2019/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 1
Содержание:
Паніотто, В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018) / В. Паніотто. - С.4-11
Голубаєв, О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні / О. Голубаєв. - С.25-32
Савицька, Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді / Н. Савицька. - С.33-41
Голованова, М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання / М. Голованова. - С.43-45
Голіцин, А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти / А. Голіцин. - С.46-47
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку / О. Панченко. - С.47-54
Корчинський, В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа / В. Корчинський. - С.54-56
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: М3/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 5
Содержание:
Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26
Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50
Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62
Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: М6/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 5
Содержание:
Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано. - С.20-27
Васильева, О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-20
Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Бондарев, Н. Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Ігнатьєва, В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Білявська, Л. PLACE BRANDING.або нвіщо містам бренд / Л. Білявська. - С.43-45
Бернович, П. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: Е1/2023/9
   Журнал

Економіка, фінанси, право [Текстььь] : інформаційно-аналітичний журнал. - Київ, 1994 - . - Выходит ежемесячно
2023г. № 9
Содержание:
Близнюк, А. Конкурентоспроможність як показник ефективної роботи автотранспортних підприємств / А. Близнюк. - С.6-9
Варшамян, Т. Особливості ІТ-сектору як об’єкта податкового регулювання / Т. Варшамян. - С.10-12
Лоза, Т. Напрями гармонізації інтересів держави і платників податків / Т. Лоза. - С.13-17
Карпов, О. Проблемні питання кримінальної відповідальності за порушення вітчизняного податкового законодавства / О. Карпов, С. Галушка. - С.18-20
Кузьмик, М. Роль державної казначейської служби у вирішенні проблемних питань контролю за виконанням Державного бюджету України / М. Кузьмик, Т. Афонін. - С.21-23
Даниленко, Є. Аналіз ринку вживаних легкових автомобілів в Україні / Є. Даниленко. - С.24-36
Морозовська, О. До проблеми визначення предмета умисного введення в обіг (випуску на ринок України) небезпечної продукції / О. Морозовська. - С.37-39
Бондаренко, О. Облік формування фінансових результатів та відображення їх у фінансовій звітності / О. Бондаренко, В. Славінський, А. Стінковий. - С.40-42
Чиркова, Ю. Ключові аспекти оподаткування об’єктів нерухомості: світовий досвід та перспективи реформування в Україні / Ю. Чиркова, Н. Петришин. - С.44-47
Подолян, Ю. Організація запобігання правопорушенням у фіскальній сфері: організаційно-правовий аспект / Ю. Подолян. - С.48-51
Бондаренко, О. Вплив зовнішніх та внутрішніх загроз на економічну безпеку підприємства / О. Бондаренко, А. Галкіна, І. Труш. - С.52-54
Бригінець, О. Правове регулювання оподаткування юридичних осіб: вітчизняний і зарубіжний досвід / О. Бригінець. - С.55-57
Захарченко, В. Оцінювання узгодженого функціонування організаційно-технологічних систем / В. Захарченко ; В. Заахарченко, А. Дуднік. - С.74-77
Євсєєва, Д. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: особливості побудови каналів комунікації / Д. Євсєєва. - С.78-81
Лига, А. Новели законодавства про захист прав споживачів / А. Лига. - С.86-94
Малиновська, Ю. Інструментарій розвитку корпоративної стратегії задля конкурентоспроможності підприємства на міжнародних ринках / Ю. Малиновська, І. Джура, В. Гончар. - С.95-98
Малиновська, Ю. Управління розвитком рекреаційних інноваційних компаній в умовах європейської інтеграції / Ю. Малиновська, Ю. Малиновський, О. Мусянович. - С.99-103
Осіпчук, Д. Особливості та проблеми національної та міжнародної практики відображення операцій з державними грантами в обліку підприємства / Д. Осіпчук. - С.104-110
Подра, О. Сучасні технології бізнес-діагностики діяльності підприємств / О. Подра, Н. Петришин. - С.111-114
Явна, І. Економічна сутність ефективності та її види / І. Явна. - С.115-118
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М6/2017/11/12
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2017г. № 11/12
Содержание:
Публичный маркетинг: все так же, как и на рынке FMCG, только другие цели и субъекты. - С.10-14
Ромат, С. Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу / И. Будникевич, И. Черданцева; Є. Ромат. - С.16-24
Будникевич, И. Методика определения целевых сегментов в маркетинге города / И. Будникевич ; Є. Ромат; М. Солнцев. - С.28-41
Ромат, Є. Реклама в комунікаціях суб'єктів публічного управління / Є. Ромат ; М. Солнцев. - С.42-51
Действенные шаги для оптимизации ретаргетинговых кампаний. - С.52-53
Солнцев, М. Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром / М. Солнцев. - С.55-61
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает?. - С.62-67
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: С777826/2018/4
   Журнал

Соціологія : теорія , методи , маркетинг [Текстььь]. - К., 1997 -
2018г. № 4
Содержание:
Комунікація і політика за доби постправди : круглий стіл журналів "Філософська думка" та "Соціологія: тнорія, методи, маркетинг". - С.6-33
Бистрицький, Є. Екзистенційна істина і постправда / Є. Бистрицький. - С.34-52
Пролеєв, С. Теоретична злиденність дискурсу "пост-" / С. Пролеєв. - С.53-63
Лара, де Ф. Дезінформація і пропаганда за доби постправди / де Ф. Лара. - С.64-72
Бевзенко, Л. Інтегративна концепція соціальної напруженості - методологія, концептуальна схема, прагматика / Л. Бевзенко. - С.73- 104
Дембіцький, С. Вимірювання геополітичних орієнтацій в Україні: конструювання соціологічних тестів "RF-geopol" і "EU-geopol" / С. Дембіцький. - С.105-134
Сальнікова, С. Онлайн-дослідження соціальної мережі соціологічних журналів України / С. Сальнікова. - С.135-156
Малюк, А. Концепція глобалізації К. Маркса: спроба теоретичної реконсрукції / А. Малюк. - С.157-178
Експертне інтерв’ю з Л. В. Сохань, проведене 09.03.2007 року. - С.189-198
Мейжис, І. "Ольвійський форум-2018: стратегії країни Причорноморського регіону в геополітичному просторі" / І. Мейжис, Л. Калашнікова. - С.199-201
Методологічні семінари Інституту соціології НАН України у 2018 році. - С.202-205
Костенко, Н. Елементарні частки глобальної комунікації / Н. Костенко. - С.206-211
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: М6/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 7/8
Содержание:
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъединимое (результаты опроса экспертов). - С.10-18
Носова, О. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа / О. Носова. - С.20-21
Фоменко, И. Задача иаркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Венгер, Е. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Сотник, В. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг - службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы / В. Сотник. - С.25-27
Коршевнюк, Л. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Лищук, Ю. Маркетологи ХХІ века / Ю. Лищук. - С.30-32
Ламуру, И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Стельмахова, А. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовывать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Ромат, Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: А10/2019/5
   Журнал

АгроСвіт [Текстььь] : інформаційно-аналітичний. - Київ, 2000 - . - Выходит дважды в месяц
2019г. № 5
Содержание:
Біляк, Ю. В. Рейдерство в агросекторі : причини і наслідки / Ю. В. Біляк. - С.3-11
фывфыв: корупція
Сучасний стан інвестування розвитку товарного кормовиробництва як синтетичної галузі. - С.18-25
Довгаль, О. Оцінка сучасного стану туристично-рекреаційного потенціалу сільських територій регіону / О. Довгаль, І. Моісєєва. - С.32-41
Драган, І. В. Інвестиційне забезпечення екологічних проектів суб’єктів господарювання / І. В. Драган. - С.41-47
Іванченкова, Л. Матеріально-фінансова збалансованість у діяльності харчових підприємств та її роль у формування фінансово-економічнних результатів / Л. Іванченкова. - С.47-53
Стоянова-Коваль, С. Особливості ідентифікації загроз екологічній безпеці аграрного виробництва / С. Стоянова-Коваль, М. Варгатюк. - С.53-61
Роль та особливості унікальних територіальних активів у формуванні політики сільського розвитку. - С.61-67
Рузакова, О. Система підтримки прийняття рішень у задачах фінансового аналізу / О. Рузакова. - С.67-73
Євсейцева, О. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній / О. Євсейцева. - С.73-78
Небаба, Н. Розробка проекту аудиту персоналу як інструменту аналітики в міжнародних компаніях / Н. Небаба, І. Демяшкін. - С.78-83
Подмешальская, Ю. Удосконалення методики аудиту дебіторської заборгованості / Ю. Подмешальская, К. Максимова. - С.83-92
Горго, І. О. Оцінка ефективності і управління ризиками в системі менеджменту аграрних підприємств / І. О. Горго. - С.92-98
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: М6/2018/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 6
Содержание:
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем!. - С.10-18
Коршевнюк, Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21
Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко. - С.22-30
Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. Зозульов, К. Менькова. - С.32-37
Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40
Современные модели поведения покупателя. - С.42-44
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: М6/2018/11/12
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 11/12
Содержание:
Бармотина, К. Партнерский маркетинг - тайное оружие рынка Е-СОММЕRCE / К. Бармотина. - С.32-34
Фыскальний чек - чому це важливо для споживача?. - С.35
Дружинская, Ю. INFLUENCER MARKENING - кейсы сети отелей RADISSON BLU / Ю. Дружинская. - С.36-38
Білявська, Ю. Бірюзові організації: майбутнє менеджменту та маретингу в контексті еволюції поколінь / Ю. Білявська. - С.44-49
Ромат, Є. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу / Є. Ромат. - С.50-52
Слободян, В. Как получить максимум от годового отчета? / В. Слободян. - С.54-60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: М3/2021/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 3
Содержание:
Прія, Лобо. Пандемія змінила мої погляди / Лобо Прія. - С.5-8
Корнилюк, Р. «Американські гірки»української економіки / Р. Корнилюк. - С.8-17
14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів. - С.17-26
Палєхова, Л. Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва / Л. Палєхова. - С.26-30
Боліла, С. Органічна спрямованість аграрного бізнесу як фактор конкурентних переваг виробника / С. Боліла. - С.30-33
Петруна-Пилявська, Н. З історії розвитку вітроенергетики в Україні / Н Петруна-Пилявська. - С.33-36
Касян, С. Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання / С. Касян. - С.36-38
Колотило, А. Перспектива розвитку ринку альтернативних джерел енергетики в Україні / А. Колотило. - С.39-41
Шкварилюк, А. Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні / А. Шкварилюк. - С.41-44
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: М3/2019/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 3
Содержание:
Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи / О. Гладунов, Р. Гладуненко. - С.4-12
Ешану, Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо / Ю. Ешану. - С.13-20
Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту / К. Миронюк. - С.21-25
Лылык, И. Карьерный менеджмент сегодня / И. Лылык. - С.26-44
Пилипенко, В. Вдале резюме маркетолога / В. Пилипенко. - С.46-47
Гненюк, К. Компетентныснийй пыдхыд до управлыння персоналом торговельного пыдприэмства / К. Гненюк. - С.48-51
Максименко, О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг / О. Максименко. - С.52-57
ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг". - С.58-60
Студенти-маркетологи ОНПУ вичають досвід Європейського альянсу зі стандартів врекламі. - С.60-61
Савицька, Н. Діяльність Харківського регіонального представництва ІГКР / Н. Савицька. - С.62-64
Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея. - С.65-68
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: М3/2018/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 2
Содержание:
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7
Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25
Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31
Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35
Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45
Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62
Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68
Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: М3/2022/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2022г. № 1
Содержание:
Лилик, І. Українська асоціація маркетингу під час війни / І. Лилик. - С.5-7
Ильчук, А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны / А. Ильчук. - С.17-19
Харченко, Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології / Н. Харченко. - С.20-21
Швець, В. Роби, що можеш, там, де ти є / В. Швець. - С.22-23
Досвід ГфК. - С.24-25
Мариненко, І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках / І. Мариненко. - С.26-28
Овчар, О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою / О. Овчар, С. Больман. - С.29-31
Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] . - С.32-34
Свиноус, І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна / І. Свиноус. - С.36-39
Горда, О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв] / О. Горда. - С.40-45
Нетворкінг "Працюємо заради миру!". - С.46-53
V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді". - С.54-55
Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/. - С.62-63
Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України. - С.67-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: Е2/2019/3
   Журнал

Економіка України [Текстььь] : політико-економічний журнал. - К., 1958 - . - Выходит ежемесячно
2019г. № 3
Содержание:
Логацький, В. М. Удосконалення тарифної політики у сфері електроенергетики для досягнення секторальної та макроекономічної збалансованості / В. М. Логацький. - С.3-21
Шірінян, А. С. Конкурентоспроможність ринку банківських послуг України : фактор масштабу / А. С. Шірінян. - С.35-51
Олексюк, Г. В. Концептуально-структурні моделі ендогенного потенціалу ОТГ як передумова підвищення їх конкурентоспроможності / Г. В. Олексюк. - С.52-69
Мельник, М. І. Міста - центри економічної активності у вимірі цілей інклюзивного розвитку / М. І. Мельник. - С.70-84
Амоша, О. І. Промислові реформи як шлях до оновлення української економіки / О. І. Амоша. - С.85-87
Орєхова, Т. В. Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу / Т. В. Орєхова. - С.88-91
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: М3/2018/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 6
Содержание:
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21
Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34
Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44
Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51
Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: М20/2019/4
   Журнал

Меблеві технології [Текстььь]. - Киiв, 2004 - . - Выходит 10 раз в год
2019г. № 4
Содержание:
Осіннє провітрювання шаф. - С.4-5
фывфыв: розміщення одягу
Поташ, Г. На які ринки орієнтуватись українським меблярам? / Г. Поташ. - С.6-7
фывфыв: зарубіжні ритейлери
Поташ, А. Важливо не тільки продати, а й навчити цим користуватись / А. Поташ. - С.8-9
фывфыв: опорядження деревини
Немішаєва, Я. Майстерня матраців "GAІH" : піклуючись про сон клієнта / Я. Немішаєва. - С.10-13
фывфыв: спальні меблі
Немішаєва, Я. Якщо фасади - обличчя кухонних меблів, то стільниці - гарантія їхньої надійності / Я. Немішаєва. - С.14-17
фывфыв: деревні плитні матеріали
Павлов, В. Провадити бізнес в умовах зростаючого ринку і вигідніше, і приємніше / В. Павлов, А. Задорога. - С.18-21
фывфыв: офісні меблі
Задорога, А. Українські яхтобудівники - не менш майстерні меблярі / А. Задорога. - С.22-25
фывфыв: Марина-груп
Задорога, А. Оригінально, креативно, недорого / А. Задорога. - С.26-27
фывфыв: мас-маркетинг, предметний дизайн
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: в15/2018/3
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текстььь] : науково- практичний журнал. - Київ, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 3
Содержание:
Мазаракі, А. Форсайт розвитку національної туристичної системи / А. Мазаракі. - С.5-21
Притульська, Н. Система захисту прав споживачів: досвід ЄС / Н. Притульська. - С.22-37
Лагутін, В. Можливості інституційного аналізу суспільної стабільності та розвитку / В. Лагутін. - С.37-52
Бегларашвілі, О. Роздрібна торгівля в Україні: динаміка змін / О. Бегларашвілі. - С.52-60
Черкас, Н. Концепції глобальних мереж та ланцюгів створення вартості / Н. Черкас. - С.60-70
Дутка, Г. Розвиток рурального туризму в Україні / Г. Дутка. - С.79-89
Даниленко, М. Пошуковий маркетинг готелів / М. Даниленко. - С.90-102
Чугунов, І. Формування бюджетної політики економічного розвитку країни / І. Чугунов, С. Собчук. - С.103-117
Пасічний, М. Фіскальна результативність податкової системи України / М. Пасічний. - С.116-130
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120