Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (247)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яшкіна, О.
    Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
обмеження використання Інтернет
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Яшкіна, О.
    Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
знання аудиторії
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Яцишина, Л.
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І. // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

   Реклама--Маркетинг


фывфывфыв:
МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Доп.точки доступа:
Шевченко І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Яцишина, Л.
    Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Янковець, Т.
    Цифрові технології пдвищення вартості брендів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - № 4. - С. 85-100

Рубрики: Цифрова техніка

фывфывфыв:
цифровий маркетинг -- трансформація бізнесу
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Янковець, Т.
    Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг


фывфывфыв:
економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Яковенко, О.
    Вплив бібліотек і бібліотечних сервісів на суспільство: аспекти стандартизації [Текст] / О. Яковенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 29-35

Рубрики: Бібліотечна справа--Стандарти

фывфывфыв:
підхід методологічний -- маркетинг бібліотечний
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Щирін, Ю.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
методики -- компанії
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Шульга, Р.
    Доповнена реальність у реаліях функціювання мистецтва [Текстььь] / Р. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 3. - С. 146-166

Рубрики: Соціологія мистецтва

фывфывфыв:
аудиторія мистецтва -- художнє споживання -- культурні індустрії -- сучасне мистецтво
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Шульга, М.
    Діалог соціологів двох поколінь : [розмова головного наукового співробітника Інституту соціології НАН України, доктора соціологічних наук, професора, члена-кореспондента НАН України Миколи Олександровича Шульги з з представником молодого покоління соціологів - доктором соціологічних наук Олександром Миколайовичем Шульгою] [Текстььь] / М. Шульга, О. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2023. - № 4. - С. 156-166

Рубрики: Соціологія--Персоналії

фывфывфыв:
соціологи -- діяльність -- життєва дорога -- шлях до соціології -- 80-річчя з дня народження
Доп.точки доступа:
Шульга, О.
шульга, М. О. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Штепа, А.
    От слайда к слову или как выступить єффективно [Текст] / А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 22-25

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- виступи -- публіка -- презентації
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Шкварилюк, А.
    Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні [Текст] / А. Шкварилюк // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 3. - С. 41-44

Рубрики: Економіка автомобілебудування

   Україна
фывфывфыв:
ринок електромобілів -- зростання виробництва
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Ширина, А.
    Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 36-37

Рубрики: Маркетинг--Підприємництво

фывфывфыв:
імідж
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Ширина, А.
    В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Шинкаренко, Н.
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Шехайтли, К.
    Омніканальні стратегії телевізійних компаній [Текст] / К. Шехайтли // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 32-34

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
ринок телевізійний
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Шехайтли, К.
    2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ [Текст] / К. Шехайтли // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 14-15

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
інвестиції
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Шендерівська, Л. П.
    Комплекс маркетингу сучасного видавництва [Текст] / Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 61-65

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

   Видавнича справа--Книги


фывфывфыв:
товарна політика -- баланс виживання -- цінова політика -- дистрибуція -- комунікаційна політика
Доп.точки доступа:
Ужвій, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Шелухін, В.
    Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології [Текстььь] / В. Шелухін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2024. - № 1. - С. 110-157

Рубрики: Соціологія--Україна

фывфывфыв:
потенційна класика -- деколонізація -- декомунізація
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120