Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: обмеження використання Інтернет
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: знання аудиторії
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І.> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10
Рубрики: Засоби масової інформації--Україна
Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Доп.точки доступа: Шевченко І.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв: технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Янковець, Т. Цифрові технології пдвищення вартості брендів [Текст] / Т. Янковець> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - № 4. - С. 85-100
Рубрики: Цифрова техніка
фывфывфыв: цифровий маркетинг -- трансформація бізнесу
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Янковець, Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг послуг
фывфывфыв: економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яковенко, О. Вплив бібліотек і бібліотечних сервісів на суспільство: аспекти стандартизації [Текст] / О. Яковенко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 29-35
Рубрики: Бібліотечна справа--Стандарти
фывфывфыв: підхід методологічний -- маркетинг бібліотечний
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30
Рубрики: Маркетингові дослідження
фывфывфыв: методики -- компанії
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шульга, Р. Доповнена реальність у реаліях функціювання мистецтва [Текстььь] / Р. Шульга> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 3. - С. 146-166
Рубрики: Соціологія мистецтва
фывфывфыв: аудиторія мистецтва -- художнє споживання -- культурні індустрії -- сучасне мистецтво
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шульга, М. Діалог соціологів двох поколінь : [розмова головного наукового співробітника Інституту соціології НАН України, доктора соціологічних наук, професора, члена-кореспондента НАН України Миколи Олександровича Шульги з з представником молодого покоління соціологів - доктором соціологічних наук Олександром Миколайовичем Шульгою] [Текстььь] / М. Шульга, О. Шульга> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2023. - № 4. - С. 156-166
Рубрики: Соціологія--Персоналії
фывфывфыв: соціологи -- діяльність -- життєва дорога -- шлях до соціології -- 80-річчя з дня народження
Доп.точки доступа: Шульга, О. шульга, М. О. \о нем\
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно [Текст] / А. Штепа; Рітсон Марк> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 22-25
Рубрики: Комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- виступи -- публіка -- презентації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шкварилюк, А. Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні [Текст] / А. Шкварилюк> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 3. - С. 41-44
Рубрики: Економіка автомобілебудування
Україна фывфывфыв: ринок електромобілів -- зростання виробництва
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ширина, А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 36-37
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
фывфывфыв: імідж
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ширина, А. В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37
Рубрики: Комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>17. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шехайтли, К. Омніканальні стратегії телевізійних компаній [Текст] / К. Шехайтли> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 32-34
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: ринок телевізійний
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>18. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шехайтли, К. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ [Текст] / К. Шехайтли> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 14-15
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: інвестиції
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>19. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шендерівська, Л. П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва [Текст] / Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - №1. - С. 61-65
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
Видавнича справа--Книги
фывфывфыв: товарна політика -- баланс виживання -- цінова політика -- дистрибуція -- комунікаційна політика
Доп.точки доступа: Ужвій, М. В.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>20. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шелухін, В. Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології [Текстььь] / В. Шелухін> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2024. - № 1. - С. 110-157
Рубрики: Соціологія--Україна
фывфывфыв: потенційна класика -- деколонізація -- декомунізація
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|
|