Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (247)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

// Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4
2.

10 Instagram трендов 2018 года // Маркетинг и реклама, 2018. т. 7/8.-С.70-73
3.

Ешану Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо/Ю. Ешану // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.13-20
4.

14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 3.-С.17-26
5.

Шехайтли К. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ/К. Шехайтли // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.14-15
6.

Малыш А. 2018 год станет годом аналитики и омниканальных еоммуникаций/А. Малыш // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.22-23
7.

Лилик І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами/І. Лилик, О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 6.-С.52-58
8.

5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.42-44
9.

Мариненко І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках/І. Мариненко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.26-28
10.

Дружинская Ю. INFLUENCER MARKENING - кейсы сети отелей RADISSON BLU/Ю. Дружинская // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 11/12.-С.36-38
11.

Гладунов О. INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній/О. Гладунов, Н. Богданець // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 4.-С.27-34
12.

Білявська Л. PLACE BRANDING.або навіщо містам бренд/Л. Білявська // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 5.-С.43-45
13.

Новикова З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва/З. Новикова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.26-33
14.

Гарслян И. Private Label - экономия или разумное потребление/И. Гарслян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.23-25
15.

Марк Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.30-32
16.

Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.65-68
17.

V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.54-55
18.

Іваненко О. [рецензія]/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.221-225
19.

Корнилюк Р. «Американські гірки»української економіки/Р. Корнилюк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 3.-С.8-17
20.

Боде Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи/Л. Боде, Ж. Райжите // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 5.-С.37-47
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120