Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (243)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетигових комунікацій/О. Сєвонькаєва // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.45-50
2.

Попригіна Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами/Л. Попригіна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.55-58
3.

Орєхова Т. В. Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу/Т. В. Орєхова // Економіка України. -К., 2019,N № 3.-С.88-91
4.

Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця/І. Перевозова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.40-44
5.

Лазаренко Л. Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України/Л. Лазаренко // Економіка АПК. -К., 2019,N № 5.-С.106-114
6.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.4-23
7.

Гладунов О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України/О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.24-27
8.

Пилипенко В. Вдале резюме маркетолога/В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.46-47
9.

Гненюк К. Компетентнісний підхід до управління персоналом торговельного підприємства/К. Гненюк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.48-51
10.

Максименко О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг/О. Максименко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.52-57
11.

Лылык И. Карьерный менеджмент сегодня/И. Лылык // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.26-44
12.

Гладунов О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи/О. Гладунов, Р. Гладуненко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.4-12
13.

Ешану Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо/Ю. Ешану // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.13-20
14.

Миронюк К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту/К. Миронюк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.21-25
15.

Савицька Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді/Н. Савицька // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.33-41
16.

Голованова М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання/М. Голованова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.43-45
17.

Голіцин А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти/А. Голіцин // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.46-47
18.

Голубаєв О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні/О. Голубаєв // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.25-32
19.

Зинкевич А. Песочные часы маркетинга, или Как происходит клиентогенерация/А. Зинкевич // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.52-55
20.

Мандычева О. Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade /О. Мандычева // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.58-65
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120