Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (243)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

// Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4
2.

Пойта І. О. Технології інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку/Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. , К. О. Папалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N №1.-С.90-93
3.

Прибиткова І. Поліцейський характер радянської паспортної системи/Прибиткова І. // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.112-124
4.

10 Instagram трендов 2018 года // Маркетинг и реклама, 2018. т. 7/8.-С.70-73
5.

14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 3.-С.17-26
6.

5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.42-44
7.

Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.65-68
8.

V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.54-55
9.

Євсєєва Д. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: особливості побудови каналів комунікації/Д. Євсєєва // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2023,N № 9.-С.78-81
10.

Євсейцева О. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній/О. Євсейцева // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 5.-С.73-78
11.

Єнін М. Дослідження соціальних явищ онлайн/М. Єнін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.30-34
12.

Єщенко П. Робітничий клас України в обіймах сучасного Левіафана/П. Єщенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.202-205
13.

ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.58-60
14.

Іваненко О. [рецензія]/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.221-225
15.

Іваненко О. Соціологія і демографія: про ролі, зв’язки та призначення наук/О. Іваненко, О. Корегін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.165-195
16.

Іваненко О. Українська гігономіка: трансформація зайнятості, ризики та перспективи/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 4.-С.43-72
17.

Іващенко О. Про війну та суспільство у науковій періодиці України за умов повномасштабного вторгнення рф в Україну (2022–2023)/О. Іващенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.134-155
18.

Ігнатенко Р. Екологічні тренди сучасної маркетингової діяльності/Р. Ігнатенко // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2022,N № 2.-С.25-29
19.

Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 5.-С.34-40
20.

Ільїна С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro/С. Ільїна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.4-10
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120