Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4
|
>2.
| Пойта І. О. Технології інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку/Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. , К. О. Папалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N №1.-С.90-93
|
>3.
| Прибиткова І. Поліцейський характер радянської паспортної системи/Прибиткова І. // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.112-124
|
>4.
| 10 Instagram трендов 2018 года // Маркетинг и реклама, 2018. т. 7/8.-С.70-73
|
>5.
| 14 Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 3.-С.17-26
|
>6.
| 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.42-44
|
>7.
| Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.65-68
|
>8.
| V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.54-55
|
>9.
| Євсєєва Д. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: особливості побудови каналів комунікації/Д. Євсєєва // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2023,N № 9.-С.78-81
|
>10.
| Євсейцева О. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній/О. Євсейцева // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 5.-С.73-78
|
>11.
| Єнін М. Дослідження соціальних явищ онлайн/М. Єнін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.30-34
|
>12.
| Єщенко П. Робітничий клас України в обіймах сучасного Левіафана/П. Єщенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.202-205
|
>13.
| ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.58-60
|
>14.
| Іваненко О. [рецензія]/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N №1.-С.221-225
|
>15.
| Іваненко О. Соціологія і демографія: про ролі, зв’язки та призначення наук/О. Іваненко, О. Корегін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.165-195
|
>16.
| Іваненко О. Українська гігономіка: трансформація зайнятості, ризики та перспективи/О. Іваненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 4.-С.43-72
|
>17.
| Іващенко О. Про війну та суспільство у науковій періодиці України за умов повномасштабного вторгнення рф в Україну (2022–2023)/О. Іващенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.134-155
|
>18.
| Ігнатенко Р. Екологічні тренди сучасної маркетингової діяльності/Р. Ігнатенко // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2022,N № 2.-С.25-29
|
>19.
| Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 5.-С.34-40
|
>20.
| Ільїна С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro/С. Ільїна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.4-10
|
|
|