Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 557
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетигових комунікацій/О. Сєвонькаєва // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.45-50
|
>2.
| Попригіна Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами/Л. Попригіна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.55-58
|
>3.
| Орєхова Т. В. Міжнародний маркетинг та фінанси для розвитку бізнесу/Т. В. Орєхова // Економіка України. -К., 2019,N № 3.-С.88-91
|
>4.
| Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця/І. Перевозова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.40-44
|
>5.
| Лазаренко Л. Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України/Л. Лазаренко // Економіка АПК. -К., 2019,N № 5.-С.106-114
|
>6.
| Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.4-23
|
>7.
| Гладунов О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України/О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.24-27
|
>8.
| Пилипенко В. Вдале резюме маркетолога/В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.46-47
|
>9.
| Гненюк К. Компетентнісний підхід до управління персоналом торговельного підприємства/К. Гненюк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.48-51
|
>10.
| Максименко О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг/О. Максименко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.52-57
|
>11.
| Лылык И. Карьерный менеджмент сегодня/И. Лылык // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.26-44
|
>12.
| Гладунов О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи/О. Гладунов, Р. Гладуненко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.4-12
|
>13.
| Ешану Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо/Ю. Ешану // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.13-20
|
>14.
| Миронюк К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту/К. Миронюк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 3.-С.21-25
|
>15.
| Савицька Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді/Н. Савицька // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.33-41
|
>16.
| Голованова М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання/М. Голованова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.43-45
|
>17.
| Голіцин А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти/А. Голіцин // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.46-47
|
>18.
| Голубаєв О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні/О. Голубаєв // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.25-32
|
>19.
| Зинкевич А. Песочные часы маркетинга, или Как происходит клиентогенерация/А. Зинкевич // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.52-55
|
>20.
| Мандычева О. Управление аудиовизуальным фоном: аудиомаркетинг и системы Digital Signade /О. Мандычева // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.58-65
|
|
|