Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 557
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Маркетинг и реклама. - Журнал выходит с 1996г.
|
>2.
| Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - Журнал выходит с 1997г.
|
>3.
| Маркетинг в Україні. - Журнал выходит с 1998г.
|
>4.
| Ламуру И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу/И. Ламуру // Маркетинг и реклама, 201. т. 7/8.-С.33-35
|
>5.
| Ханін І. Г. Теоретико-методичні підходи до формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції/І. Г. Ханін, Б. Г. Рашман // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування . -Рівне :НУВГП, 2016,N Вип. 4(76) :Економічні науки .-С.144-152
|
>6.
| Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.33-37
|
>7.
| Марк Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.30-32
|
>8.
| Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.45-46
|
>9.
| 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.42-44
|
>10.
| В борьбе за Украину без сексизма // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.38-41
|
>11.
| Лилик І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.4-15
|
>12.
| Маркетинг в Україні - 2017г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>13.
| Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? // Маркетинг и реклама. -К, 2017,N №11/12.-С.62-67
|
>14.
| Відео-маркетинг: путівник для початківця // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.26-29
|
>15.
| Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.22-25
|
>16.
| Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.16-21
|
>17.
| Савчук А. Омніканальні стратегії підприємств торгівлі: інформаційне забезпечення/А. Савчук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2017,N №6.-С.73-81
|
>18.
| Блакита Г. Інтегральна оцінка інноваційності діяльності підприємства/Г. Блакита, Г. Лановська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2017,N №6.-С.52-60
|
>19.
| Вісник Національного університету водного господарства та природокористування /Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський Вип. 4 (80) : Економічні науки . - 2017
|
>20.
| Вісник Національного університету водного господарства та природокористування /голов. ред. В. С. Мошинський Вип. 3(79) : Економічні науки . - 2017
|
|
|