Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Пилипенко В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту?/В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 4.-С.53-58
|
>2.
| Субот О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку?/О. Субот, О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 6.-С.36-41
|
>3.
| Які іграшки ви даєте своїм дітям? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.47-49
|
>4.
| Федорченко А. Як правильно скласти опитувальник/А. Федорченко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.26-30
|
>5.
| Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
|
>6.
| Кашпур А. Як перетворити кризу на перемогу. Методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодій стейкхолдерів репутаціії/А. Кашпур // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.46-40
|
>7.
| Росс Кіні Як отримати прибуток на свинофермі? /Кіні Росс // Пропозиція. -К, 2018,N №1.-С.8 (спецвипуск)
|
>8.
| Погорелов О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень/О. Погорелов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.68-70
|
>9.
| Бучинська О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.45-54
|
>10.
| Коул Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19/Т. Коул // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 2.-С.7-9
|
>11.
| Білявська Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя?/Ю. Білявська // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 6.-С.38-40
|
>12.
| Лищук Ю. Эффективность рекламы - ключи к успеху/Ю. Лищук // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 10.-С.41-43
|
>13.
| Лихацкая О. Эмоциональные решения, или как избежать ошибок, принимая важное решение "что- менять"/О. Лихацкая // Косметолог . -Київ, 2018,N № 4.-С.104-106
|
>14.
| Ковалиско Н. Экономика и социология неравенства: эмпирические свидетельства глобальных тенденций/Н. Ковалиско, С. Макеев // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.6-24
|
>15.
| Параска М. Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду/М. Параска // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 2.-С.36-39
|
>16.
| Муштина И. Шаблонным решениям в омниканальности нет места/И. Муштина // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №2/3.-С.36-27
|
>17.
| Огиенко Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать/Е. Огиенко // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.42-43
|
>18.
| Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.42-44
|
>19.
| Бучинська О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.34-42
|
>20.
| Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 4.-С.19-22
|
|
|