Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (247)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Пилипенко В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту?/В. Пилипенко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 4.-С.53-58
2.

Субот О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку?/О. Субот, О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 6.-С.36-41
3.

Які іграшки ви даєте своїм дітям? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.47-49
4.

Федорченко А. Як правильно скласти опитувальник/А. Федорченко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.26-30
5.

Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
6.

Кашпур А. Як перетворити кризу на перемогу. Методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодій стейкхолдерів репутаціії/А. Кашпур // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.46-40
7.

Росс Кіні Як отримати прибуток на свинофермі? /Кіні Росс // Пропозиція. -К, 2018,N №1.-С.8 (спецвипуск)
8.

Погорелов О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень/О. Погорелов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.68-70
9.

Бучинська О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.45-54
10.

Коул Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19/Т. Коул // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 2.-С.7-9
11.

Білявська Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя?/Ю. Білявська // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 6.-С.38-40
12.

Лищук Ю. Эффективность рекламы - ключи к успеху/Ю. Лищук // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 10.-С.41-43
13.

Лихацкая О. Эмоциональные решения, или как избежать ошибок, принимая важное решение "что- менять"/О. Лихацкая // Косметолог . -Київ, 2018,N № 4.-С.104-106
14.

Ковалиско Н. Экономика и социология неравенства: эмпирические свидетельства глобальных тенденций/Н. Ковалиско, С. Макеев // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.6-24
15.

Параска М. Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду/М. Параска // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 2.-С.36-39
16.

Муштина И. Шаблонным решениям в омниканальности нет места/И. Муштина // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №2/3.-С.36-27
17.

Огиенко Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать/Е. Огиенко // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.42-43
18.

Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N №1.-С.42-44
19.

Бучинська О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 5.-С.34-42
20.

Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 4.-С.19-22
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120