Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Малиш Л. Нерівність у різних країнах: динаміка станів та сприйняття з боку населення за 20 років/Л. Малиш // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.63-79
|
>2.
| Резнік О. Популістські орієнтації українців під час повномасштабної війни/О. Резнік // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.80-92
|
>3.
| Макеєв С. Структурні особливості суспільства у стані винятковості: К. Маркс, К. Шміт, Дж. Аґамбен/С. Макеєв // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.7-25
|
>4.
| Симончук О. Соціальна структура українського суспільства під впливом повномасштабної війни: концептуальні та емпіричні пошуки/О. Симончук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.26-62
|
>5.
| Пришва Р. Опитувальник як методична форма вивчення революцій: на прикладі теорії Питирима Сорокіна/Р. Пришва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.158-169
|
>6.
| Батаєва К. Практики українських старшокласників з читання художньої літератури у суспільстві електронних мас-медіа/К. Батаєва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.170-186
|
>7.
| Каракай Д. Перспектива(-и) теорії еволюційної модернізації Р. Інґлгарта: аналіз змін релігійності в Україні під час війни/Д. Каракай // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.93-109
|
>8.
| Шелухін В. Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології/В. Шелухін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.110-157
|
>9.
| Стрес, спричинений війною, та ресурси соціально-психологічної стійкості: огляд теоретичних концептуалізацій // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.22-39
|
>10.
| Паращевін М. Релігія як чинник системних змін у суспільстві: особливості сучасного стану/М. Паращевін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.40-54
|
>11.
| Бевзенко Л. Агенти соціальних змін в інституційному полі медицини/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.55-88
|
>12.
| Економіка, фінанси, право - 2023г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>13.
| Євсєєва Д. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: особливості побудови каналів комунікації/Д. Євсєєва // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2023,N № 9.-С.78-81
|
>14.
| Костенко Н. Ідентичності у “posthuman” стані: локальність війни та глобальний світ/Н. Костенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.5-21
|
>15.
| Іващенко О. Про війну та суспільство у науковій періодиці України за умов повномасштабного вторгнення рф в Україну (2022–2023)/О. Іващенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.134-155
|
>16.
| Шульга М. Діалог соціологів двох поколінь : [розмова головного наукового співробітника Інституту соціології НАН України, доктора соціологічних наук, професора, члена-кореспондента НАН України Миколи Олександровича Шульги з з представником молодого покоління соціологів - доктором соціологічних наук Олександром Миколайовичем Шульгою]/М. Шульга, О. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.156-166
|
>17.
| "Українське суспільство й соціологи перед викликами війни та повоєнного розвитку": роботи учасників конкурсу "Кращий молодий соціолог року" // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.167-196
|
>18.
| Соколовський,І. Ринок праці України через півтора року повномасштабної війни: нестандартна зайнятість та цифровізація/Соколовський,І. // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.89-106
|
>19.
| Касянчук М. Нелінійні зміни громадської думки стосовно ЛГБТ в Естонії та Україні/М. Касянчук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.107-127
|
>20.
| Привалов Ю. Життєві цінності/Ю. Привалов // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.128-133
|
|
|