Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (247)Документи про Рівненщину (14)Книги іноземними мовами (11)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (6)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (5)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Малиш Л. Нерівність у різних країнах: динаміка станів та сприйняття з боку населення за 20 років/Л. Малиш // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.63-79
2.

Резнік О. Популістські орієнтації українців під час повномасштабної війни/О. Резнік // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.80-92
3.

Макеєв С. Структурні особливості суспільства у стані винятковості: К. Маркс, К. Шміт, Дж. Аґамбен/С. Макеєв // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.7-25
4.

Симончук О. Соціальна структура українського суспільства під впливом повномасштабної війни: концептуальні та емпіричні пошуки/О. Симончук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.26-62
5.

Пришва Р. Опитувальник як методична форма вивчення революцій: на прикладі теорії Питирима Сорокіна/Р. Пришва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.158-169
6.

Батаєва К. Практики українських старшокласників з читання художньої літератури у суспільстві електронних мас-медіа/К. Батаєва // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.170-186
7.

Каракай Д. Перспектива(-и) теорії еволюційної модернізації Р. Інґлгарта: аналіз змін релігійності в Україні під час війни/Д. Каракай // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.93-109
8.

Шелухін В. Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології/В. Шелухін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.110-157
9.

Стрес, спричинений війною, та ресурси соціально-психологічної стійкості: огляд теоретичних концептуалізацій // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.22-39
10.

Паращевін М. Релігія як чинник системних змін у суспільстві: особливості сучасного стану/М. Паращевін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.40-54
11.

Бевзенко Л. Агенти соціальних змін в інституційному полі медицини/Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.55-88
12.

Економіка, фінанси, право - 2023г.,N 9 (Введено оглавление)
13.

Євсєєва Д. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: особливості побудови каналів комунікації/Д. Євсєєва // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2023,N № 9.-С.78-81
14.

Костенко Н. Ідентичності у “posthuman” стані: локальність війни та глобальний світ/Н. Костенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.5-21
15.

Іващенко О. Про війну та суспільство у науковій періодиці України за умов повномасштабного вторгнення рф в Україну (2022–2023)/О. Іващенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.134-155
16.

Шульга М. Діалог соціологів двох поколінь : [розмова головного наукового співробітника Інституту соціології НАН України, доктора соціологічних наук, професора, члена-кореспондента НАН України Миколи Олександровича Шульги з з представником молодого покоління соціологів - доктором соціологічних наук Олександром Миколайовичем Шульгою]/М. Шульга, О. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.156-166
17.

"Українське суспільство й соціологи перед викликами війни та повоєнного розвитку": роботи учасників конкурсу "Кращий молодий соціолог року" // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.167-196
18.

Соколовський,І. Ринок праці України через півтора року повномасштабної війни: нестандартна зайнятість та цифровізація/Соколовський,І. // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.89-106
19.

Касянчук М. Нелінійні зміни громадської думки стосовно ЛГБТ в Естонії та Україні/М. Касянчук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.107-127
20.

Привалов Ю. Життєві цінності/Ю. Привалов // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.128-133
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120