Поисковый запрос: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 548
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Яшкіна О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.64-68
|
>2.
| Яшкіна О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 4.-С.59-64
|
>3.
| Яцишина Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку/Л. Яцишина, Шевченко І. // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 6.-С.4-10
|
>4.
| Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 2.-С.55-62
|
>5.
| Янковець Т. Цифрові технології пдвищення вартості брендів/Т. Янковець // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2019,N № 4.-С.85-100
|
>6.
| Янковець Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів/Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2022,N № 2.-С.61-80
|
>7.
| Яковенко О. Вплив бібліотек і бібліотечних сервісів на суспільство: аспекти стандартизації/О. Яковенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 4.-С.29-35
|
>8.
| Які іграшки ви даєте своїм дітям? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.47-49
|
>9.
| Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 3.-С.28-30
|
>10.
| Шульга Р. Доповнена реальність у реаліях функціювання мистецтва/Р. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2021,N № 3.-С.146-166
|
>11.
| Шульга М. Діалог соціологів двох поколінь : [розмова головного наукового співробітника Інституту соціології НАН України, доктора соціологічних наук, професора, члена-кореспондента НАН України Миколи Олександровича Шульги з з представником молодого покоління соціологів - доктором соціологічних наук Олександром Миколайовичем Шульгою]/М. Шульга, О. Шульга // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2023,N № 4.-С.156-166
|
>12.
| Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.22-25
|
>13.
| Шкварилюк А. Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні/А. Шкварилюк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 3.-С.41-44
|
>14.
| Ширина А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании/А. Ширина // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.36-37
|
>15.
| Ширина А. В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям/А. Ширина // Маркетинг и реклама. -К, 2019,N № 3.-С.26-27
|
>16.
| Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.33-37
|
>17.
| Шехайтли К. Омніканальні стратегії телевізійних компаній/К. Шехайтли // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №2/3.-С.32-34
|
>18.
| Шехайтли К. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ/К. Шехайтли // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.14-15
|
>19.
| Шендерівська Л. П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва/Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій // Економіка та держава. -Київ, 2018,N №1.-С.61-65
|
>20.
| Шелухін В. Український соціологічний інститут: фракційна політика, наука та спецслужби у становленні української соціології/В. Шелухін // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2024,N № 1.-С.110-157
|
|
|