Поисковый запрос: (<.>K=МЕДІА<.>) |
Общее количество найденных документов : 110
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Іщенко, Н. Медіа в законі [Текст] / Н. Іщенко> // День. - 2019. - № 210/211. - С. 25,29
Рубрики: Засоби масової інформації--Україна
фывфывфыв: саморегуляція -- закон про медіа
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Павленко, Ю. Журналісти й досі не мають належного захисту [Текст] / Ю. Павленко> // Голос України. - 2020. - № 3/9 січ./. - С. 3
Рубрики: Журналістика--Україна
фывфывфыв: БЕЗПЕКА ЖУРНАЛІСТІВ -- закон про медіа
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Іщенко, Н. Соцмережі і ми [Текст] / Н. Іщенко> // День. - 2019. - № 176/177. - С. 28
Рубрики: Інтернет--Захист мережі
фывфывфыв: небезпечні медіа
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Іщенко, Н. ...Плюс фейсбукізація всієї країни [Текст] / Н. Іщенко> // День. - 2019. - № 195/196. - С. 28
Рубрики: Засоби масової інформації--Україна
фывфывфыв: наступ медіа -- інтернетизація
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Корчинський, А. Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / А. Корчинський> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 43-52
Рубрики: Маркетингові комунікації
фывфывфыв: СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- месенжери -- адвокат бренду
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Волошина, Л. Подвійний капкан для суспільного [Текст] / Л. Волошина> // День. - 2020. - № 46/47. - С. 25,28
Рубрики: Засоби масової інформації--Україна
фывфывфыв: знищення медіа -- телекомпанія
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах [Текст] / О. В. Філіна> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 75-81
Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет
фывфывфыв: соціальні медіа -- контентна стратегія
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 [Текст] / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 12-18
Рубрики: Реклама--Маркетинг
Комунікація
фывфывфыв: рекламний Медіа ринок -- Digital реклама -- ринок маркетингових сервісів -- оцінка об’ємів ринку PR послуг
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Данильчук, В. Світ і голодомор: інформація та пропаганда [Текст] / В. Данильчук, А. Микитенко> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 14-20
Рубрики: Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.
фывфывфыв: мас-медіа -- закордонна та радянська преса 1932-33 рр.
Доп.точки доступа: Микитенко, А.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бригадна преса Сумщини подає позитивний приклад [Текст]> // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 52/16 берез./. - С. 4
Рубрики: Періодичні видання українські
фывфывфыв: ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО У СФЕРІ МЕДІА -- РЕФОРМОВАНА ПРЕСА -- БРИГАДНА ПРЕСА -- ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО У СФЕРІ МЕДІА
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Присяжнюк, В. Ю. Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери [Текст] / В. Ю. Присяжнюк> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 56-60
Рубрики: Психологія соціальна
фывфывфыв: відновний підхід -- відновні практики -- медіа -- кола
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Власенко, В. У ПАРЄ оцінили передвиборчий клімат в Україні [Текст] / В. Власенко> // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 48/12 берез./. - С. 2
Рубрики: Вибори президентські
фывфывфыв: ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ -- СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНА СИТУАЦІЯ -- ВИСВІТЛЕННЯ ВИБОРЧИХ ПЕРЕГОНІВ -- МАС-МЕДІА
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] / О. Городецька> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 166-169
Рубрики: Дошкільна освіта--Україна
Засоби масової інформації
фывфывфыв: ризики -- небезпеки -- користування безпечне
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Фурман, А. Раціонально-психологічні організованості медіа-проектної діяльності [Текст] / А. Фурман, Д. Фурман> // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2018. - № 3/4. - С. 234-250
Рубрики: Психологія соціальна--Спілкування соціальне
фывфывфыв: кастинг-менеджер -- анкетування -- метод експертних оцінок
Доп.точки доступа: Фурман, Д.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Корчинський, В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / В. Корчинський> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 54-56
Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет
фывфывфыв: довіра споживачів -- привернення уваги
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Стишов, О. Семантичні модифікації англіцизмів у текстах українських друкованих видань [Текст] / О. Стишов> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 7-13
Рубрики: Мова українська--Лексикологія
фывфывфыв: англіцизм -- лексема -- неосемант -- метафора -- мас-медіа
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>17. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ширина, А. В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>18. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Рудницька, Н. Персональний бренд, творення медіа-іміджу або практичні поради від чайника [Текст] / Н. Рудницька> // Зарубіжна література в школах України (Київ ). - 2019. - № 4. - С. 2-4
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
фывфывфыв: інтернет
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>19. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Філончук, З. В. ХХІІ обласні краєзнавчі читання в Херсоні [Текст] / З. В. Філончук> // Географія та економіка в рідній школі. - 2022. - № 2/3. - С. 55
Рубрики: Краєзнавство--Методика викладання
Читання
Херсонська область фывфывфыв: історія рідного краю -- медіаосвіта -- медіа-простір -- дистанційне заняття -- інформаційний простір -- географічна освіта
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>20. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Зіменко, О. Є. Феномен інформаційного впливу у науковому середовищі: теорії, дефініції [Текст] / О. Є. Зіменко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 90-97
Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології
Інформаційне суспільство
Безпека інформаційна
фывфывфыв: інформаційний вплив -- інформація -- медіа -- соціальні мережі -- інформаційна війна -- неправдива інформація
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|
|