Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (33)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (28)Книги іноземними мовами (2)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (55)Бібліотека творів авторів Рівненщини (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (3)Історична Волинь (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МЕДІА<.>)
Общее количество найденных документов : 110
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-110 
1.


    Іщенко, Н.
    Медіа в законі [Текст] / Н. Іщенко // День. - 2019. - № 210/211. - С. 25,29

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

фывфывфыв:
саморегуляція -- закон про медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Павленко, Ю.
    Журналісти й досі не мають належного захисту [Текст] / Ю. Павленко // Голос України. - 2020. - № 3/9 січ./. - С. 3

Рубрики: Журналістика--Україна

фывфывфыв:
БЕЗПЕКА ЖУРНАЛІСТІВ -- закон про медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Іщенко, Н.
    Соцмережі і ми [Текст] / Н. Іщенко // День. - 2019. - № 176/177. - С. 28

Рубрики: Інтернет--Захист мережі

фывфывфыв:
небезпечні медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Іщенко, Н.
    ...Плюс фейсбукізація всієї країни [Текст] / Н. Іщенко // День. - 2019. - № 195/196. - С. 28

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

фывфывфыв:
наступ медіа -- інтернетизація
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Корчинський, А.
    Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / А. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 43-52

Рубрики: Маркетингові комунікації

фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- месенжери -- адвокат бренду
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Волошина, Л.
    Подвійний капкан для суспільного [Текст] / Л. Волошина // День. - 2020. - № 46/47. - С. 25,28

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

фывфывфыв:
знищення медіа -- телекомпанія
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах [Текст] / О. В. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 75-81

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
соціальні медіа -- контентна стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Лазебник, М.
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 12-18

Рубрики: Реклама--Маркетинг

   Комунікація


фывфывфыв:
рекламний Медіа ринок -- Digital реклама -- ринок маркетингових сервісів -- оцінка об’ємів ринку PR послуг
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Данильчук, В.
    Світ і голодомор: інформація та пропаганда [Текст] / В. Данильчук, А. Микитенко // Історія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 14-20

Рубрики: Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

фывфывфыв:
мас-медіа -- закордонна та радянська преса 1932-33 рр.
Доп.точки доступа:
Микитенко, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Бригадна преса Сумщини подає позитивний приклад [Текст] // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 52/16 берез./. - С. 4

Рубрики: Періодичні видання українські

фывфывфыв:
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО У СФЕРІ МЕДІА -- РЕФОРМОВАНА ПРЕСА -- БРИГАДНА ПРЕСА -- ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО У СФЕРІ МЕДІА
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Присяжнюк, В. Ю.
    Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери [Текст] / В. Ю. Присяжнюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 56-60

Рубрики: Психологія соціальна

фывфывфыв:
відновний підхід -- відновні практики -- медіа -- кола
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Власенко, В.
    У ПАРЄ оцінили передвиборчий клімат в Україні [Текст] / В. Власенко // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 48/12 берез./. - С. 2

Рубрики: Вибори президентські

фывфывфыв:
ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ -- СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНА СИТУАЦІЯ -- ВИСВІТЛЕННЯ ВИБОРЧИХ ПЕРЕГОНІВ -- МАС-МЕДІА
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Городецька, О.
    Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] / О. Городецька // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 166-169

Рубрики: Дошкільна освіта--Україна

   Засоби масової інформації


фывфывфыв:
ризики -- небезпеки -- користування безпечне
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Фурман, А.
    Раціонально-психологічні організованості медіа-проектної діяльності [Текст] / А. Фурман, Д. Фурман // Психологія і суспільство : український науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2018. - № 3/4. - С. 234-250

Рубрики: Психологія соціальна--Спілкування соціальне

фывфывфыв:
кастинг-менеджер -- анкетування -- метод експертних оцінок
Доп.точки доступа:
Фурман, Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Корчинський, В.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / В. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 54-56

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
довіра споживачів -- привернення уваги
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Стишов, О.
    Семантичні модифікації англіцизмів у текстах українських друкованих видань [Текст] / О. Стишов // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 7-13

Рубрики: Мова українська--Лексикологія

фывфывфыв:
англіцизм -- лексема -- неосемант -- метафора -- мас-медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Ширина, А.
    В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Рудницька, Н.
    Персональний бренд, творення медіа-іміджу або практичні поради від чайника [Текст] / Н. Рудницька // Зарубіжна література в школах України (Київ ). - 2019. - № 4. - С. 2-4

Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання

фывфывфыв:
інтернет
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Філончук, З. В.
    ХХІІ обласні краєзнавчі читання в Херсоні [Текст] / З. В. Філончук // Географія та економіка в рідній школі. - 2022. - № 2/3. - С. 55

Рубрики: Краєзнавство--Методика викладання

   Читання


   Херсонська область
фывфывфыв:
історія рідного краю -- медіаосвіта -- медіа-простір -- дистанційне заняття -- інформаційний простір -- географічна освіта
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Зіменко, О. Є.
    Феномен інформаційного впливу у науковому середовищі: теорії, дефініції [Текст] / О. Є. Зіменко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 90-97

Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології

   Інформаційне суспільство


   Безпека інформаційна


фывфывфыв:
інформаційний вплив -- інформація -- медіа -- соціальні мережі -- інформаційна війна -- неправдива інформація
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-110