Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (51)Документи про Рівненщину (42)Книги іноземними мовами (2)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (98)Бібліотека творів авторів Рівненщини (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)Історична Волинь (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КОМУНІКАЦІЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 195
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Довгань О. Побутування смислу в соціумі як репрезентація актуалізації особистості на тлі бібліотечної справи : [видозміна ролі та місця бібліотек у сучасному суспільстві]/О. Довгань // Зовнішні справи. -К, 2017,N N 10.-С.50-53
2.

Ромат Е. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -К, 2017,N №10.-С.30-37
3.

Бібліотечний вісник - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
4.

Міжнародна наукова конференція "Бібліотека. Наука. Комунікація. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек" // Бібліотечний вісник . -К., 2017,N №6.-С.39-61
5.

Психолог - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
6.

Щвидка І. Професійна комунікація. Майстерність професійної взаємодії : заняття з елементами тренінгу/І. Щвидка // Психолог. -Київ, 2018,N №1/2.-С.4-8
7.

Нечидюк А. Методика вибору екологічно безпечного, високопродуктивного робочого обладнання для прокладання підземних комунікацій/А. Нечидюк // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування . -Рівне, 2015,N Вип. 2 (70) :Технічні науки .-С.469-478
8.

Попович О. С. Ера комунікації для землян як шанс вижити/О. С. Попович // Економіка України. -К., 2018,N №2.-С.83-87
9.

Шклярук М. Сучасний стан стратегічних комунікацій у системі державного управління України/М. Шклярук // Інвестиції: практика та досвід. -Київ, 2017,N №22.-С.82-86
10.

Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.16-21
11.

Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.22-25
12.

Відео-маркетинг: путівник для початківця // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.26-29
13.

Марк Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.30-32
14.

Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.33-37
15.

В борьбе за Украину без сексизма // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.38-41
16.

5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.42-44
17.

Комова М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.72-80
18.

Яценко С. С. Сучасна концепція ділової комунікації/С. С. Яценко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.81-86
19.

Ісаєнко О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання/О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.86-91
20.

Сошинська В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи/В. Є. Сошинська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.92-96
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120