Поисковый запрос: (<.>K=КОМУНІКАЦІЯ<.>) |
Общее количество найденных документов : 195
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Довгань О. Побутування смислу в соціумі як репрезентація актуалізації особистості на тлі бібліотечної справи : [видозміна ролі та місця бібліотек у сучасному суспільстві]/О. Довгань // Зовнішні справи. -К, 2017,N N 10.-С.50-53
|
>2.
| Ромат Е. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -К, 2017,N №10.-С.30-37
|
>3.
| Бібліотечний вісник - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Міжнародна наукова конференція "Бібліотека. Наука. Комунікація. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек" // Бібліотечний вісник . -К., 2017,N №6.-С.39-61
|
>5.
| Психолог - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Щвидка І. Професійна комунікація. Майстерність професійної взаємодії : заняття з елементами тренінгу/І. Щвидка // Психолог. -Київ, 2018,N №1/2.-С.4-8
|
>7.
| Нечидюк А. Методика вибору екологічно безпечного, високопродуктивного робочого обладнання для прокладання підземних комунікацій/А. Нечидюк // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування . -Рівне, 2015,N Вип. 2 (70) :Технічні науки .-С.469-478
|
>8.
| Попович О. С. Ера комунікації для землян як шанс вижити/О. С. Попович // Економіка України. -К., 2018,N №2.-С.83-87
|
>9.
| Шклярук М. Сучасний стан стратегічних комунікацій у системі державного управління України/М. Шклярук // Інвестиції: практика та досвід. -Київ, 2017,N №22.-С.82-86
|
>10.
| Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.16-21
|
>11.
| Штепа А. От слайда к слову или как выступить єффективно/А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.22-25
|
>12.
| Відео-маркетинг: путівник для початківця // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.26-29
|
>13.
| Марк Рітсон RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.30-32
|
>14.
| Шинкаренко Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій/Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.33-37
|
>15.
| В борьбе за Украину без сексизма // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.38-41
|
>16.
| 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.42-44
|
>17.
| Комова М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.72-80
|
>18.
| Яценко С. С. Сучасна концепція ділової комунікації/С. С. Яценко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.81-86
|
>19.
| Ісаєнко О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання/О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.86-91
|
>20.
| Сошинська В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи/В. Є. Сошинська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.92-96
|
|
|