Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Яцишина, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала (стр.4-7)
Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах/ Т. Мельник (стр.8-25)
Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/ С. Ангелова (стр.26-31)
Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави/ І. Лилик (стр.32-35)
Романовская А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?/ А. Романовская (стр.36-45)
Зозульов О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку/ О. Зозульов (стр.46-54)
Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/ Л. Яцишина (стр.55-62)
Зубковський Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України/ Ю. Зубковський (стр.63-68)
Лук'янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти/ В. Лук'янихін (стр.69-71)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яцишина Л.
Заглавие : Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 2. - С. 55-62 (Шифр М3/2018/2)
Предметные рубрики: Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технології--пивоваріння--формування--розвиток
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 6
Интересные статьи :
Яцишина Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку/ Л. Яцишина, Шевченко І. (стр.4-10)
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? (стр.11-21)
Марр Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати/ Б. Марр (стр.22-24)
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження (стр.25-32)
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2 (стр.33-34)
Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства/ Є. Рясних, О. Савченко (стр.35-44)
Савицька Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика/ Н. Савицька, В. Михайлова (стр.45-51)
Зозульов О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі/ О. Зозульов, К. Афанасьєва (стр.52-65)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яцишина Л., Шевченко І.
Заглавие : Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2018. - № 6. - С. 4-10 (Шифр М3/2018/6)
Предметные рубрики: Засоби масової інформації --Україна
Реклама-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): медіаринок--впровадження інформаційних технологій
Найти похожие