Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Тарабасова, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: Н14/2018/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 4
Содержание:
Осіпчук, Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть / Н. Осіпчук. - С.3-6
Вольянська, С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства / С. Вольянська, А. Остапенко. - С.7-10
Желюк, О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти / О. Желюк. - С.10-13
Иванов, Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления / Ю. Иванов. - С.13-15
Кочубей, А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування / А. Кочубей, А. Нагорна. - С.16-18
Кречик, А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти / А. Кречик, Ю. Олексін. - С.19-22
Курінна, Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя / Т. Курінна, Ю. Присяжнюк. - С.22-25
Левицкая, А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами / А. Левицкая. - С.25-27
Сущик, Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти / Н. Сущик, Н. Оксентюк. - С.30-33
Турчик, І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти / І. Турчик. - С.33-37
Ястребова, В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти / В. Ястребова, Т. Бабко. - С.38-41
Андрос, М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання / М. Андрос. - С.42-45
Берека, В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів / В. Берека. - С.46-49
Біферт, Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту / Н. Біферт. - С.49-52
Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища. - С.52-56
Бухальська, С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури / С. Бухальська. - С.56-59
Ляхоцька, Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька. - С.60-62
Похильчук, І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин" / І. Похильчук. - С.63-66
Сорока, В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр" / В. Сорока. - С.67-75
Хмеляр, І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання / І. Хмеляр. - С.75-79
Березюк, Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів / Т. Березюк. - С.80-84
Луцик, Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки / Г. Луцик. - С.84-87
Нечипорук, Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема / Л. Нечипорук. - С.87-90
Павелків, К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету / К. Павелків. - С.91-95
Петрівський, Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови / Я. Петрівський. - С.96-99
Тарасюк, Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк. - С.100-102
Грицик, Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти / Т. Грицик. - С.103-106
Дмитренко, Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі / Н. Дмитренко. - С.107-111
Тарабасова, Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти / Л. Тарабасова. - С.111-114
Корж, Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки / Г. Корж. - С.115-119
Ковбасюк, Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості / Т. Ковбасюк. - С.120-123
Сокаль, В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності / В. Сокаль. - С.123-126
Шинкаренко, В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості" / В. Шинкаренко. - С.127-129
Якимчук, М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу / М. Якимчук. - С.129-135
Безкоровайна, Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл / Б. Безкоровайна. - С.136-139
Безкоровайна, О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського / О. Безкоровайна. - С.139-141
Цізі, В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах / В. Цізі. - С.142-144
Гурич, І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності / І. Гурич. - С.144-146
Даюк, Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису / Ж. Даюк. - С.147-149
Димченко, С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури / С. Димченко. - С.149-152
Закопець, Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи / Л. Закопець. - С.152-154
Комісарова, О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні / О. Комісарова. - С.154-157
Остапенко, Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу / Л. Остапенко. - С.157-160
Остасюк, З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування / З. Остасюк, В. Рокош. - С.161-163
Пастушок, Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів / Т. Пастушок. - С.163-166
Перловська, А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва / А. Перловська. - С.166-168
Регуліч, І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес / І. Регуліч. - С.169-171
Столярчук, Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина" / Б. Столярчук. - С.171-175
Багорка, А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет" / А. Багорка. - С.176-180
Галатюк, М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання / М. Галатюк. - С.181-183
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 3
Содержание:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Тарабасова, Л.
    Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження [Текст] / Л. Тарабасова, Н. Олефір // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 140-144

Рубрики: Дошкільна освіта--Україна

фывфывфыв:
особистісно орієнтований підхід -- принцип гуманістичного спрямування
Доп.точки доступа:
Олефір, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Тарабасова, Л.
    Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти [Текст] / Л. Тарабасова // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 111-114

Рубрики: Дошкільна освіта--Україна

фывфывфыв:
лінії освітні -- психологія педагогічна
Свободных экз. нет

Найти похожие