Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Документи про Рівненщину (25)Рівненщина: Минуле і сьогодення (5)Історична Волинь (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Соколовська, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Бех І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського/ І. Бех (стр.3-6)
Бондаренко Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи/ Н. Бондаренко (стр.6-9)
Гребінь С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих/ С. Гребінь (стр.10-12)
Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського/ А. Королюк (стр.12-15)
Міхно О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського»)/ О. Міхно (стр.15-19)
Павленко Ю. . Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського/ Ю. Павленко (стр.20-23)
Пустовіт Г. . Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.23-27)
Черній А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей/ А. Черній, В. Долід (стр.27-32)
Барадія Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності/ Н. Барадія (стр.33-36)
Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ М. Люшин (стр.36-40)
Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність/ А. Наточій (стр.41-45)
Петренко І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища/ І. Петренко (стр.45-48)
Швидун В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні/ В. Швидун (стр.48-51)
Хабюк А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни»/ А. Хабюк (стр.51-54)
Васильченко Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти/ Л. Васильченко (стр.55-57)
Марченко О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики/ О. Марченко (стр.58-61)
Музичук К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання/ К. Музичук (стр.61-65)
Паніна Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти/ Л. Паніна (стр.65-67)
Рижковський В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті/ В. Рижковський, О. Маркович (стр.68-73)
Бричок С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі/ С. Бричок (стр.74-77)
Давидюк Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського/ Н. Давидюк (стр.77-80)
Кононко О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати/ О. Кононко (стр.80-85)
Луцюк А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи/ А. Луцюк (стр.86-88)
Савчук Л. . Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського/ Л. Савчук (стр.88-91)
Смольська Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи/ Л. Смольська (стр.92-94)
Цимбал-Слатвінська С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету/ С. Цимбал-Слатвінська (стр.95-98)
Яценюк Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя/ Л. Яценюк, Р. Козак (стр.99-101)
Квасецька Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів/ Н. Квасецька, І. Рудь (стр.102-104)
Козіцька Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах/ Т. Козіцька (стр.105-107)
Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект/ Н. Шульжук (стр.108-110)
Шевчук Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук/ Т. Шевчук (стр.111-113)
Бессараб Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів/ Н. Бессараб (стр.114-118)
Жорова І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ І. Жорова (стр.119-122)
Міщеня О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Міщеня, О. Третяк (стр.122-127)
Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ Н. Мельник (стр.127-133)
Олешко П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині/ П. Олешко (стр.133-135)
Соколовська О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ О. Соколовська (стр.136-140)
Тарабасова Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження/ Л. Тарабасова, Н. Олефір (стр.140-144)
Буденкова Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості/ Н. Буденкова, О. Мисіна (стр.145-148)
Калініченко Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи/ Н. Калініченко (стр.148-152)
Хмеляр І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів/ І. Хмеляр, О. Мялок (стр.152-156)
Коляда Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського/ Н. Коляда (стр.157-160)
Малецька Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи/ Т. Малецька (стр.160-163)
Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення/ Ю. Глінчук (стр.164-166)
Мазур Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки/ Д. Мазур (стр.167-170)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Соколовська О.
Заглавие : Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 3. - С. 136-140 (Шифр Н14/2019/3)
Предметные рубрики: Освіта України-- Нова українська школа
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдаровані діти--самовизначення--соціально-культурні практики
Найти похожие

3.

Заглавие газеты: Голос України -2020г.,N 139
Интересные статьи :
Кушнір Б. На зміну адміністративним методам прийшли менеджери із сучасним стилем управління / Б. Кушнір (стр.4) фывфыв: чиновники
Соколовська О. Вісім енергоефективних проектів перемогли в конкурсі/ О. Соколовська (стр.9) фывфыв: обласний конкурс
Єгорова З. Анна Стен: зірка Голлівуду з Києва/ З. Єгорова (стр.11) фывфыв: 20-30 роки 20 ст.
Интересные статьи :
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Автор(ы) : Соколовська О.
Заглавие : Вісім енергоефективних проектів перемогли в конкурсі
Место публикации : Голос України. - Київ, 2020. - № 139. - С. 9 (Шифр Г1/2020/139)
Предметные рубрики: Місцеві органи виконавчої влади
Географич. рубрики: Рівненська область
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обласний конкурс
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Савчук Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу/ Б. Савчук, І. Розман (стр.3-7)
Сліпенко В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США/ В. Сліпенко (стр.8-11)
Бондаренко Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі/ Н. Бондаренко, С. Косянчук (стр.12-17)
Долід В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту/ В. Долід, О. Лютко (стр.17-22)
Сєрих Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків/ Л. Сєрих (стр.23-27)
Дивак В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей/ В. Дивак (стр.28-35)
Крівцов В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти/ В. Крівцов, В. Крівцов (стр.35-42)
Пустовіт Г. . Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини/ Г. Пустовіт, Я. Сивохоп (стр.42-48)
Соколовська О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи/ О. Соколовська, І. Січко (стр.49-53)
Заліток Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін/ Л. Заліток (стр.54-59)
Папуша В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною/ В. Папуша (стр.60-63)
Сушик Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини/ Н. Сушик (стр.64-70)
Тищенко Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства/ Л. Тищенко (стр.70-75)
Салейчук Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі/ Е. Салейчук (стр.75-79)
Шульжук Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука/ Н. Шульжук (стр.80-83)
Денисюк Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ Л. Денисюк, Н. Данілова (стр.84-87)
Саприкіна О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект/ О. Саприкіна, М. Мазурок (стр.87-91)
Овдійчук Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект/ Л. Овдійчук (стр.91-96)
Міщук М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні/ М. Міщук (стр.97-101)
Джаман Т. . Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Т. Джаман (стр.106-110)
Ляхоцька Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання/ Л. Ляхоцька (стр.110-114)
Марчук О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі/ О. Марчук (стр.115-119)
Степанова О. . Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти/ О. Степанова (стр.120-123)
Фіськов Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі/ Г. Фіськов, О. Палаженко (стр.124-127)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Соколовська О., Січко І.
Заглавие : Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 1. - С. 49-53 (Шифр Н14/2021/1)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Педагогічна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інноваційні технології--професійний розвиток
Найти похожие